Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:54

charootje schreef:
Snap niet waarom je al die moeite al had gedaan aangezien jezelf de date al niet wilde...

Nee, dan volgende keer maar op klompen, een afritsbroek en het haar op half 7 verschijnen hè :7

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:55

:')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:56

Ik vind het juist wel tof dat BaileyMix gewoon wilde gaan, ondanks dat ze niet zo'n zin had. Ze had hem in elk geval een kans gegeven! :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:58

xMyrth schreef:
Ik vind het juist wel tof dat BaileyMix gewoon wilde gaan, ondanks dat ze niet zo'n zin had. Ze had hem in elk geval een kans gegeven! :)

Haha ja, thanks, lief.

Ik heb dat trouwens met bijna alle afspraken altijd hoor, jullie niet? Dat je vlak van tevoren gewoon opeens écht geen zin meer hebt, maar uiteindelijk wordt het meestal wel leuk.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:19

BaileyMix schreef:
charootje schreef:
Snap niet waarom je al die moeite al had gedaan aangezien jezelf de date al niet wilde...

Nee, dan volgende keer maar op klompen, een afritsbroek en het haar op half 7 verschijnen hè :7

Duss. :roll:

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:20

BaileyMix schreef:
charootje schreef:

Vergeet je fleece vest niet :roll:

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:21

Haha ja, ik weet niet zo goed wat je met je reactie wil? Ik had geen make up op moeten doen omdat ik stiekem al geen zin meer had in een afspraak? Ok, waarvan akte dan maar, mensen verschillen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:22

Fly_high schreef:
Vergeet je fleece vest niet :roll:

*triggered* :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:24

Geen flanellen blouse ding?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:36

Ik vind het niet meer dan normaal om je helemaal klaar te maken voor een date? Voor iedereen is het anders wat dat inhoudt, maar je zorgt er toch voor dat je op je best bent. Ook al heb je even geen zin. Zolang er niet afgezegd is gaat het door en het voorbereiden dus ook.

Dat heb ik ook, vlak ervoor me afvragen waarom ik überhaupt wil gaan :')

Maar mooi balen dat hij dan afzegt. Heb je daar benen voor geschoren...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:54

BaileyMix schreef:
charootje schreef:

Oef, feeling hot hot hot!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:55

BaileyMix schreef:
Haha ja, ik weet niet zo goed wat je met je reactie wil? Ik had geen make up op moeten doen omdat ik stiekem al geen zin meer had in een afspraak? Ok, waarvan akte dan maar, mensen verschillen.
:')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 15:07

BaileyMix schreef:
xMyrth schreef:

Haha ja, thanks, lief.

Ik heb dat trouwens met bijna alle afspraken altijd hoor, jullie niet? Dat je vlak van tevoren gewoon opeens écht geen zin meer hebt, maar uiteindelijk wordt het meestal wel leuk.

Jaa standaard! :+ Heb ook vaak genoeg af gezegd op het laatste moment omdat ik cold feet kreeg :o

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:06

En net weer zo'n pareltje geblokkeerd...
Hij had op Tinder onherkenbare foto's, maar was zo te zien wel een sportieve jonge vent.
Ook leuk met chatten en tja, met deze tak van sport ( :P ) ga je al gauw over op vleeskeuring.
Dus met foto van zijn lichaam kreeg ik al wat vraagtekens... En ja hoor, weer een oudere kerel die gebruik maakte van andermans foto's op zijn profiel..
Gelukkig ben ik nu veel sneller met deze keuring, al zo vaak gehad dat je er pas na een paar dagen leuk chatten achter komt.

Maar ik ga dat echt nooit snappen :n
Waarschijnlijk hebben deze mannen dan ook nooit de intentie om af te spreken, want dat loopt natuurlijk altijd slecht af. En weer door :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:25

Ha, ja, of zodat ze door hun omgeving niet herkend kunnen worden en ze denken dat het geen probleem is voor vrouwen als je je eerst anders voordoet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 17:50

BaileyMix schreef:
Ik heb vanavond een date maar ik kom er net achter dat hij niet drinkt i.v.m. intensief sporten |( Nu wil ik niet meer.

Mijn vriend drinkt ook niet ivm suikerziekte.. ik vind het zo fijn!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 18:34

charootje schreef:
Ik begin meestal met iets wat in hun profiel staat. Staat niks dan een opmerking van .. als je net zoveel kletst als dat je typt , dan zal het wel een saai gesprek worden! Meestal weet je dan gauw genoeg of het wel of niet wat gaat worden door het antwoord wat je krijgt

Begin jij vaak? Ik heb tot nu toe geen enkel gesprek gestart, maar een aantal stille willies zijn wel cute matches. Alleen nu al wat dagen geleden. :+ Is dat desinteresse of zal ik alsnog beginnen?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 18:42

Elin_ schreef:
Begin jij vaak? Ik heb tot nu toe geen enkel gesprek gestart, maar een aantal stille willies zijn wel cute matches. Alleen nu al wat dagen geleden. :+ Is dat desinteresse of zal ik alsnog beginnen?

:') love it

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 19:16

Als jij ze leuk vindt zijn er vast nog wel meer vrouwen die dat ook vinden en gematcht zijn. Niet iedereen heeft de tijd en/of energie om 20 chats tegelijk gaande te houden en ik zou niet gelijk op desinteresse gooien. Geen enkele reden om niet zelf een beetje initiatief te nemen en op te vallen. :)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:17

Elin_ schreef:
charootje schreef:
Ik begin meestal met iets wat in hun profiel staat. Staat niks dan een opmerking van .. als je net zoveel kletst als dat je typt , dan zal het wel een saai gesprek worden! Meestal weet je dan gauw genoeg of het wel of niet wat gaat worden door het antwoord wat je krijgt

Als ik iemand match start ik sowieso het gesprek. Soms ook als de ander mij gematcht heeft. Waarom moet persee de ander het gesprek starten? Lees en hoor dat zo vaak , nou de ander begint maar... tja als je er beide zo overdenkt dan zal er geen gesprek komen

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:18

Ik zou de stille willies gewoon wat sturen... niet geschoten is altijd mis ;)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 20:52

Als iemand mij echt aanspreekt start ik zelf het gesprek.
En inderdaad vaak gewoon een random vraag over iets uit de bio of foto.
En soms beginnen de andere een gesprek.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 21:13

Hhilde schreef:
_Mir schreef:
Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij.. >;)

Hopelijk niet te vervelend :(:)

@ de rest

Niks gedaan wat ik niet wilde hoor.. maar denk dat ik dan gewoon onzeker ben. Bang dat ik te snel ben met dingen doen, zoals sex. maar aan de andere kant.. als een man geen interesse heeft dan heeft ie dat toch niet ongeacht dit. :)* Hij appte daarna nog wel.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 23:05

Kortom, niets aan de hand...

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 02:11

janderegelaa schreef:
Kortom, niets aan de hand...

True. Hij is net weg. :')
Wordt toch langzaamaan steeds serieuzer merk ik