charootje schreef:Snap niet waarom je al die moeite al had gedaan aangezien jezelf de date al niet wilde...
Nee, dan volgende keer maar op klompen, een afritsbroek en het haar op half 7 verschijnen hè

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Ik vind het juist wel tof dat BaileyMix gewoon wilde gaan, ondanks dat ze niet zo'n zin had. Ze had hem in elk geval een kans gegeven!
BaileyMix schreef:xMyrth schreef:Ik vind het juist wel tof dat BaileyMix gewoon wilde gaan, ondanks dat ze niet zo'n zin had. Ze had hem in elk geval een kans gegeven!
Haha ja, thanks, lief.
Ik heb dat trouwens met bijna alle afspraken altijd hoor, jullie niet? Dat je vlak van tevoren gewoon opeens écht geen zin meer hebt, maar uiteindelijk wordt het meestal wel leuk.
charootje schreef:Ik begin meestal met iets wat in hun profiel staat. Staat niks dan een opmerking van .. als je net zoveel kletst als dat je typt , dan zal het wel een saai gesprek worden! Meestal weet je dan gauw genoeg of het wel of niet wat gaat worden door het antwoord wat je krijgt
Elin_ schreef:charootje schreef:Ik begin meestal met iets wat in hun profiel staat. Staat niks dan een opmerking van .. als je net zoveel kletst als dat je typt , dan zal het wel een saai gesprek worden! Meestal weet je dan gauw genoeg of het wel of niet wat gaat worden door het antwoord wat je krijgt
Begin jij vaak? Ik heb tot nu toe geen enkel gesprek gestart, maar een aantal stille willies zijn wel cute matches. Alleen nu al wat dagen geleden.Is dat desinteresse of zal ik alsnog beginnen?
Hhilde schreef:_Mir schreef:Mijn 'afspraak' is net weg. Ik voel me er niet zo goed bij, maar dat zal aan mij liggen hoor..
Ik krijg daar toch altijd stress van.. en het idee dat een man je gebruikt voor een ding. Maar dat ligt aan mij..
Hopelijk niet te vervelend