Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Bij mij blijft 'we doen het alleen anaal' toch wel favoriet maar ik weet niet of je dat moet willen op een familiefeest.
LWDaisy schreef:@nyaleti ik zeg altijd "ik kan geen kinderen krijgen". .... want ik neem anticonceptie, maar dat zeg ik er niet (meteen) bij
Varekaj schreef:"ik kan er geen krijgen" levert ook wel kans op dat je zo een bijdehand type treft die dan komt aandraven met IVF en toestanden en "er kan zoveel tegenwoordig".
Idem met "kans is te groot op gehandicapt kind" dan krijg je als reactie dat er toch zoveel mogelijkheden zijn voor aangepaste zorg, budgetten etc.
Dat het allemaal drama met zich meebrengt en veel rooskleuriger lijkt dan het is, dat vergeten ze. En die "nee", die is ook alweer van tafel geveegd
Danique_G schreef:LWDAisy, vind het ook een gekke opmerking hoor. Zij vind haar kind niets aan en daarom heeft ze autisme? Het kan een miljoen redenen hebben waarom dit gebeurd. Zijn onze zaken ook niet echt. Hoop dat ze een oplossing vinden. Ook wel echt sneu voor dat kind en de andere ouderklinkt ook echt alsof het voorkomen had kunnen worden als men gewoon accepteert dat niet iedereen op z’n wurm zit te wachten
Heb toevallig nog een podcast aflevering op me wachten waarom niet elke moeder warme gevoelens van z’n kind krijgt.
Vandaag maakte een ouder me weer zo boos. Ben zelf ook echt te direct geef ik toe hoor. Ikfietste over het fietspad en moeder met haar drie parasieten blokkeerden het hele fietspad. Ik riep al: joehoeeeee kan ik er langs? Parasieten gingen weg. Moeder bleef pontificaal staan en keek me aan. Zat echt nog wel 15 m tussen. Ik gebaarde geïrriteerd. Dus ik fiets ook strak door. Toen schampte ik haar met m’n tassen. Zei ze: “ja je kon ook even rustig wachten!!”
Ja jij blijft toch als een dom hert naar me koekeloeren. Ze deed niet eens een beetje moeite om een kleine opening te maken terwijl ze overdwars stond.
Ouders denken echt dat ze alleenrecht hebben soms
Amber_anne schreef:Ik was vandaag op een festival (castlefest) waar redelijk veel mensen kinderen mee hadden. Moet zeggen dat ik echt wel blij verrast was, wat ik gezien heb luisterde heel goed en ik heb geen gehuil gehoord.
Ook kinderen aan tuigjes gezien of met een kostuum waarmee ze toch niet weg konden. Niemand die daar raar naar kijkt