miezelke schreef:DuoPenotti schreef:En voor wie niet goed kan beelddenken
https://m.youtube.com/watch?v=yYfrU5WrYu0
Snelle dood. Dat zeker.
Djee dat geluid ook in dat filmpje
Oh dat had ik uit staan. Dadelijk eens aanzetten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miezelke schreef:DuoPenotti schreef:En voor wie niet goed kan beelddenken
https://m.youtube.com/watch?v=yYfrU5WrYu0
Snelle dood. Dat zeker.
Djee dat geluid ook in dat filmpje
Shenavallie schreef:Mijn man heeft vroeger op Schiphol gewerkt (niet voor Schiphol zelf, maar wel vliegtuig gerelateerd) en het eerste wat hij net zei was dat de persoon dan waarschijnlijk te vroeg naar het vliegtuig/richting de motor is gelopen. Een familielid van mij werkt er nog en die heb ik even een bericht gestuurd om te vragen hoe of wat. Je gaat al snel wilde verhalen krijgen en ik hou van feiten, niet van 'misschien is het wel...'.
Jolliegirl schreef:Shenavallie schreef:Mijn man heeft vroeger op Schiphol gewerkt (niet voor Schiphol zelf, maar wel vliegtuig gerelateerd) en het eerste wat hij net zei was dat de persoon dan waarschijnlijk te vroeg naar het vliegtuig/richting de motor is gelopen. Een familielid van mij werkt er nog en die heb ik even een bericht gestuurd om te vragen hoe of wat. Je gaat al snel wilde verhalen krijgen en ik hou van feiten, niet van 'misschien is het wel...'.
En jij hebt antwoord gekregen terwijl het onderzoek nog loopt?
Want de identiteit is nog niet eens achterhaal.
Blijven bizarre dingen dit.
Jolliegirl schreef:Shenavallie schreef:Mijn man heeft vroeger op Schiphol gewerkt (niet voor Schiphol zelf, maar wel vliegtuig gerelateerd) en het eerste wat hij net zei was dat de persoon dan waarschijnlijk te vroeg naar het vliegtuig/richting de motor is gelopen. Een familielid van mij werkt er nog en die heb ik even een bericht gestuurd om te vragen hoe of wat. Je gaat al snel wilde verhalen krijgen en ik hou van feiten, niet van 'misschien is het wel...'.
En jij hebt antwoord gekregen terwijl het onderzoek nog loopt?
Want de identiteit is nog niet eens achterhaal.
Blijven bizarre dingen dit.