Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 09:10

Theadora, misschien stofallergie/huisstofmijt?

Ik word er zelf enorm benauwd van. Zit 's avonds en snachts als ik slaap helemaal vol. Ik moet gewoon wekelijks goed schoonmaken en eigenlijk om de dag stofzuigen en een doekje bij alles langs

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 09:18

'Er zijn nog meer dan 15 wachtenden voor u' Zucht.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 10:20

Een kast vol jurken en niks om aan te trekken naar de bruiloft van mijn zwager. Ik had een knalrode jurk maar daar wordt het te warm voor -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 10:21

Dat het morgen opeens weer 27 graden wordt. Leuk voor de zonaanbidders, maar ik drijf weer eens weg op mijn werk. :\

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:08

De trap na die ik heb gekregen van mn oude werk, terwijl ik al 3 maanden daar weg ben.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:08

Ik alvast wilde koken voor vanavond en nu de helft al “geproeft” heb... :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:13

LaPluche schreef:
Ik alvast wilde koken voor vanavond en nu de helft al “geproeft” heb... :')

Dat heb ik met taart :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:42

Zo'n man bij de bhv die denkt alles beter te weten hou gewoon je mond nu duurt het alleen maar langer

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:02

Zebrastreep schreef:
Zo'n man bij de bhv die denkt alles beter te weten hou gewoon je mond nu duurt het alleen maar langer

_O-

Zoooo herkenbaar. En dan heb ik de neiging om hem op de onzin van zijn verhaal te wijzen maar denk ik: "Hou je mond! Dan duurt het nog langer en hij leert er toch niks van".

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:04

Zebrastreep schreef:

Ohhh echt, in elke cursus groep of wat dan ook, van welk onderwerp dan ook, in elke groep zit zo’n persoon

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:04

Niobe schreef:
Zebrastreep schreef:

Ohhh echt, in elke cursus groep of wat dan ook, van welk onderwerp dan ook, in elke groep zit zo’n persoon

Volgens mij worden ze gestuurd zodat de directe collega's een dagje rust hebben :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:00

LiannePuthzy schreef:
De ene kitten die opeens de andere kitten, welke gister de sloot in rende niet meer leuk vind

Even goed in de gaten houden, want kan dat de ene ziek/niet lekker is.

Verrot geslapen van de pijn. Volgende week fysio. Mocht dit niet oplossen eens kijken om naar huisarts te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:17

Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:18

Ik moest met de metro omdat ik geen auto heb nu.... pffff. Het was spits en ik werd zo wagenziek dat ik moest overgeven. Het meeste in mijn colbert maar ook over mijn broek en shirt. Op de HEENWEG. En op het station was geen toilet dus ik moest een kwartier lang lopen naar het gebouw waar ik les in had en daar was een toilet waar ik me in kon "schoonmaken". Anyway, ik voelde me zooo beschaamd en ik ga nooit, nooit meer met de metro.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-21 13:19

Marcella schreef:
LiannePuthzy schreef:
De ene kitten die opeens de andere kitten, welke gister de sloot in rende niet meer leuk vind

Even goed in de gaten houden, want kan dat de ene ziek/niet lekker is.

Komt wss door de geur van "sloot". Mijn katten tolereren elkaar normaal prima maar toen er eentje voor gebitsbehandeling bij de dierenarts was geweest moest de andere er niks meer van weten. Geur kwestie, trok later bij.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:33

Nou ik werk dus bij de Blokker he en vandaag lag het internet eruit dus niemand kon pinnen, geen cadeaubonnen, geen orders ophalen etc, nou allemaal zeikende mensen aan me kop, echt wat een feest! |o En dan komen ze alleen maar met briefjes van 50,- toch en dan heb je geen wisselgeld
Karens x20 gewoon

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:38

Dat ik al sinds ik thuis ben van school (ongv 11u) aan t huilen ben omdat ik weer eens niet heen durf, dus toch maar nog een tussenjaar waarschijnlijk. |o

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:58

Lestrange01 schreef:
Ik moest met de metro omdat ik geen auto heb nu.... pffff. Het was spits en ik werd zo wagenziek dat ik moest overgeven. Het meeste in mijn colbert maar ook over mijn broek en shirt. Op de HEENWEG. En op het station was geen toilet dus ik moest een kwartier lang lopen naar het gebouw waar ik les in had en daar was een toilet waar ik me in kon "schoonmaken". Anyway, ik voelde me zooo beschaamd en ik ga nooit, nooit meer met de metro.

Wat vervelend, ik hoop dat de rest van de dag beter gaat.

Mijn ergernis: ik ben zo gruwelijk moe. Ik wist dat de opleiding pittig ging worden, maar het is vooral de enorm lange dag die me nekt. Het enige voordeel is dat ik geen slaapprobleem meer heb... Maar de dood van mijn merrie vanmorgen komt ook nog niet binnen, ik kan alleen aan slapen denken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 14:14

Anoeska27 schreef:
Lestrange01 schreef:

Wat vervelend, ik hoop dat de rest van de dag beter gaat.

Mijn ergernis: ik ben zo gruwelijk moe. Ik wist dat de opleiding pittig ging worden, maar het is vooral de enorm lange dag die me nekt. Het enige voordeel is dat ik geen slaapprobleem meer heb... Maar de dood van mijn merrie vanmorgen komt ook nog niet binnen, ik kan alleen aan slapen denken.

Heh wat! dat dit bijna aan het einde van je berichtje staat laat wel zien dat je erg moe bent en het nog niet bij je is geland, oh wat naar van je merrie dikke knuffel :knuffel:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 14:38

Lestrange01 schreef:

He wat naar. :knuffel: Hopelijk is de rest van je dag beter gegaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 15:03

Slecht geregelde universiteit. Echt altijd weer hetzelfde liedje. Ik vind dat de studiewijzer gewoon een week voor de eerste collegedag online moet staan. Het is toch gewoon netjes om studenten een week de tijd te geven zich voor te bereiden. Heb gelukkig zaterdag vrijgehouden omdat ik dit al aan zag komen. :roll:

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:54

Dat het vandaag en morgen best wel warm is en ik zit te zweten op werk -O- Maar dat is natuurlijk wel fijn voor de mensen die er wel van kunnen genieten <3

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:56

TessaxQuincy schreef:
Dat ik al sinds ik thuis ben van school (ongv 11u) aan t huilen ben omdat ik weer eens niet heen durf, dus toch maar nog een tussenjaar waarschijnlijk. |o

Wat vervelend! Je mag me een PB sturen als je dat wilt ;( (Zelf ook last van gehad wat kwam door paniek/angst)
Laatst bijgewerkt door xJen op 07-09-21 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 17:07

TessaxQuincy schreef:

Hoeft niet in het topic hoor. Maar heb je hiervoor al hulp? :(:) Dit is ook niets :*