Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Zebrastreep schreef:Zo'n man bij de bhv die denkt alles beter te weten hou gewoon je mond nu duurt het alleen maar langer
Ohhh echt, in elke cursus groep of wat dan ook, van welk onderwerp dan ook, in elke groep zit zo’n persoon
Marcella schreef:LiannePuthzy schreef:De ene kitten die opeens de andere kitten, welke gister de sloot in rende niet meer leuk vind
Even goed in de gaten houden, want kan dat de ene ziek/niet lekker is.
Lestrange01 schreef:Ik moest met de metro omdat ik geen auto heb nu.... pffff. Het was spits en ik werd zo wagenziek dat ik moest overgeven. Het meeste in mijn colbert maar ook over mijn broek en shirt. Op de HEENWEG. En op het station was geen toilet dus ik moest een kwartier lang lopen naar het gebouw waar ik les in had en daar was een toilet waar ik me in kon "schoonmaken". Anyway, ik voelde me zooo beschaamd en ik ga nooit, nooit meer met de metro.
Anoeska27 schreef:Lestrange01 schreef:Ik moest met de metro omdat ik geen auto heb nu.... pffff. Het was spits en ik werd zo wagenziek dat ik moest overgeven. Het meeste in mijn colbert maar ook over mijn broek en shirt. Op de HEENWEG. En op het station was geen toilet dus ik moest een kwartier lang lopen naar het gebouw waar ik les in had en daar was een toilet waar ik me in kon "schoonmaken". Anyway, ik voelde me zooo beschaamd en ik ga nooit, nooit meer met de metro.
Wat vervelend, ik hoop dat de rest van de dag beter gaat.
Mijn ergernis: ik ben zo gruwelijk moe. Ik wist dat de opleiding pittig ging worden, maar het is vooral de enorm lange dag die me nekt. Het enige voordeel is dat ik geen slaapprobleem meer heb... Maar de dood van mijn merrie vanmorgen komt ook nog niet binnen, ik kan alleen aan slapen denken.
Lestrange01 schreef:Ik moest met de metro omdat ik geen auto heb nu.... pffff. Het was spits en ik werd zo wagenziek dat ik moest overgeven. Het meeste in mijn colbert maar ook over mijn broek en shirt. Op de HEENWEG. En op het station was geen toilet dus ik moest een kwartier lang lopen naar het gebouw waar ik les in had en daar was een toilet waar ik me in kon "schoonmaken". Anyway, ik voelde me zooo beschaamd en ik ga nooit, nooit meer met de metro.
TessaxQuincy schreef:Dat ik al sinds ik thuis ben van school (ongv 11u) aan t huilen ben omdat ik weer eens niet heen durf, dus toch maar nog een tussenjaar waarschijnlijk.