Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Inderdaad, crime om zelf een autolampje te vervangen. Heb bij mijn Fiatje 500 ooit een koplamp kapot gehad, bleek na openen motorkap ook niet zelf te vervangen, heb je een technische opleiding van 50 jaar voor nodig ofzo denk ik. Snap ook niet waarom dat niet een beetje makkelijker gemaakt wordt, nu moet je eerst naar de garage of een handige Harry in de kraag vatten ofzo...
JPitty schreef:Tot zover begrijp ik je helemaal Avalanche. Maar het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Het moet toch mogelijk zijn dat die dingen stevig worden ingebouwd, dat ze niet uitschieten bij een tik tegen de lamp, maar tegelijkertijd wel makkelijk zelf te verwisselen zijn? Dat zou de verkeersveiligheid nog verder ten goede komen namelijk. Lampje kapot? Even snel een parkeerplaats/tankstation/carpool opzoeken, lampje wisselen en we kunnen weer door. Stuk laagdrempeliger dan eerst bij de garage of je handige harry langs moeten daarvoor. Bij fietslampen kan dat toch ook? Ik zie een leuke uitdaging voor autofabrikanten denk ik.
JPitty schreef:Tot zover begrijp ik je helemaal Avalanche. Maar het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Het moet toch mogelijk zijn dat die dingen stevig worden ingebouwd, dat ze niet uitschieten bij een tik tegen de lamp, maar tegelijkertijd wel makkelijk zelf te verwisselen zijn? Dat zou de verkeersveiligheid nog verder ten goede komen namelijk. Lampje kapot? Even snel een parkeerplaats/tankstation/carpool opzoeken, lampje wisselen en we kunnen weer door. Stuk laagdrempeliger dan eerst bij de garage of je handige harry langs moeten daarvoor. Bij fietslampen kan dat toch ook? Ik zie een leuke uitdaging voor autofabrikanten denk ik.
Siggislief schreef:File...en dat er mensen zijn die gewoon door rijden terwijl er een dikke rode kruis aan komt..
Geef je de ruimte om ze in te laten voegen, maar rijden gewoon door..
Was echt blij dat er een politiewagen aan kwam rijden, en je ziet ze echt als geschrokken muizen de rij inschieten.
_xManadisx_ schreef:Mensen met kleine kinderen achter op de fiets, zonder licht. Daar kan ik echt niet bij.
Ghostattack schreef:Exitium schreef:Die bij de A27? En je bent blijven staan?
Edit: Oh wacht, ochtend. Je kwam van de snelweg af dan waarschijnlijk
Ik kwam de A27 af ja, iedereen op kantoor was aan het klagen over de dramaHeb collega's die er 2-2.5 uur over hebben gedaan