Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:13

Lau schreef:
Knallende koppijn en 3x raden wie er geen paracetamol heeft :+

De supermarkt!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:14

sureido schreef:
Lau schreef:
Knallende koppijn en 3x raden wie er geen paracetamol heeft :+

De supermarkt!

:+ :+ :+

Is niet meer open, en vanmiddag was dat schap leeg :')
Toen zei ik nog je zou het maar nodig hebben. Is dit dan karma?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:17

Heb nog, maar je woont volgens mij niet erg in de buurt helaas.

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:38

Helemáál gesloopt... echt... kapot...uiteindelijk 11 uur gewerkt, 35 minuten pauze.. alles doet zo'n pijn want mijn pijnstillers zijn uitgewerkt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:45

Aan dat ik graag zou willen helpen bijv in ziekenhuizen mocht het erger worden maar ik niet bevoegd ben of een zorgopleiding heb.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:47

theadora99 schreef:
Aan dat ik graag zou willen helpen bijv in ziekenhuizen mocht het erger worden maar ik niet bevoegd ben of een zorgopleiding heb.

Je kunt altijd gewoon bellen naar het ziekenhuis of een huisartsenpraktijk of je kunt helpen? Al is het misschien maar schoonmaken of eten klaarmaken?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:48

theadora99 schreef:

Ik hoorde net dat zelfs mensen zonder zorgopleiding gevraagd worden om te helpen. Je kan altijd vragen bij het ziekenhuis in de buurt of je kan helpen?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:57

Lestrange01 schreef:
theadora99 schreef:

Ik hoorde net dat zelfs mensen zonder zorgopleiding gevraagd worden om te helpen. Je kan altijd vragen bij het ziekenhuis in de buurt of je kan helpen?

Oh echt? Ga ik doen!

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:59

theadora99 schreef:

Ik werk zelf in de zorg en we hebben momenteel echt handen en mensen tekort. Maar wat super dat je wil helpen, je verdient een pluim! +:)+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:02

Jij ook Pareltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:15

Dat onze ooi, die deze middag een tweeling heeft gehad, zo een goede moeder is. Echt een topper, knorren tegen haar lammetjes. Maar helaas, haar 2 spenen werken niet ;( De liefste van heel de kudde waar ik mijn volledige, toekomstige, kudde op wou uitbouwen. Weg plannen. Het is geen ramp, dat niet. Maar toch... Even een flinke domper. Nu flesvoeden maar momenteel zijn de lammetjes nog altijd kritiek. Durf wat geruster adem te halen na de eerste 24 uur.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:25

Ik had nog niet avondgegeten, dus eten meegenomen van werk net. Alleen teveel en nu ben ik misselijk. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:26

Escalatie bij de buren

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:32

Ik voel net dat mijn vulling van mijn voortand eruit is, doet geen pijn en je ziet het niet maar daardoor voelt die tand heel dun aan. Mijn tandarts angst haalt altijd het slechtste in me naar boven. Dus ik huilend en rillend van angst in bed, kan natuurlijk pas maandag naar de tandarts bellen (dit is niet bepaald spoed...). Ben klaar wakker, zelfs met slaappillen en moet over 6 uur alweer op werk zijn voor 10 uur. Heb ook nog eens heel veel pijn in mijn gewrichten

Waarom nuuuuuu |( |( |( |( |( , waarom blijven mijn vullingen nooit netjes zitten!!??? Waarom heb ik uberhaupt geen normale volwassen tanden gekregen zoals het hóórt!! (Volgens de tandarts zou ik tegen mijn twintigste al mijn kiezen al kwijt zijn, want ik heb alleen melk tanden. Maar godzijdank mis ik er maar één. Maar tóch)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 01:10

Heb je echt helemaal geen volwassenentanden in je kaken zitten, Lestrange? :wow: Wel vervelend dat je nu het hele weekend zonder vulling moet doen.

DeMolenhoek schreef:
Dat onze ooi, die deze middag een tweeling heeft gehad, zo een goede moeder is. Echt een topper, knorren tegen haar lammetjes. Maar helaas, haar 2 spenen werken niet ;( De liefste van heel de kudde waar ik mijn volledige, toekomstige, kudde op wou uitbouwen. Weg plannen. Het is geen ramp, dat niet. Maar toch... Even een flinke domper. Nu flesvoeden maar momenteel zijn de lammetjes nog altijd kritiek. Durf wat geruster adem te halen na de eerste 24 uur.

Het zit je echt niet mee hè. :(:) Inderdaad een flinke domper, sterkte! Ik duim voor je dat het alsnog twee sterke lammetjes worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 04:27

Dank je! 1 van de 2 heeft net 100 ml naar binnen gegooid en de andere 50 ml (50 ml is de aanbevolen hoeveelheid dus daar kan ik mee leven) Het ooitje was er deze middag het slechtste aan toe, maar dat is nu dus de hevigste en dronk dus 100 ml *\o/*

Het lam van vorige week vroeg ook al extra zorg want dat was een prematuurtje. Ik hoop dat de andere 4 bevallen wanneer ze dat horen te doen met liefst 2 werkende spenen _O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 07:07

De corona madness, wat een gekte bij mensen zeg..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 08:31

Mkango schreef:
Heb je echt helemaal geen volwassenentanden in je kaken zitten, Lestrange? :wow: Wel vervelend dat je nu het hele weekend zonder vulling moet doen.

DeMolenhoek schreef:

Het zit je echt niet mee hè. :(:) Inderdaad een flinke domper, sterkte! Ik duim voor je dat het alsnog twee sterke lammetjes worden!

Nope! Allemaal baby tandjes en kiezjes :') ik voel geen verschil hoor, behalve dat melktanden gevoeliger zijn voor gaatjes etc. Ze zijn ook niet bizar klein, best normaal formaat. Zeker mijn kiezen

Gelukkig heb ik best oké geslapen! We gaan nu alweer naar werk. Ik ben benieuwd of mensen nog steeds aam het hamsteren slaan, ik denk dat het vandaag nog wel gebeurd maar vanaf morgen plots een stuk rustiger wordt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 08:56

Ach jij hebt nog kiezen. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:31

Marcella schreef:

Positief bekijken :')

Het is nóg erger dan gisteren!!!! Klanten die al in een rij voor de deur stonden 5 voor acht. Het is bizar!

Ben dood op nu al, maar gelukkig hebben ze taart neergezet in de kantine voor ons

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:33

Ja het positieve is wat eruit niet meer getrokken hoeft te worden. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:35

Lestrange01 schreef:
Marcella schreef:

Positief bekijken :')

Het is nóg erger dan gisteren!!!! Klanten die al in een rij voor de deur stonden 5 voor acht. Het is bizar!

Ben dood op nu al, maar gelukkig hebben ze taart neergezet in de kantine voor ons

Ja hier ook, zaten om 8.15 al met alle kassa’s open, dat zijn er 8 + servicebalie.

Dit is gekkenhuis

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:47

Ik word echt een beetje gestoord van hoe iedereen doet alsof de wereld vergaat. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:54

MarlindeRooz schreef:
Ik word echt een beetje gestoord van hoe iedereen doet alsof de wereld vergaat. :+

Same. :') Als je op de lijst staat, sta je op de lijst, hoeveel pleepapier je ook in je bijkeuken hebt weten te proppen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 10:57

theadora99 schreef:

Mij lijkt dat er altijd werkzaamheden zijn die uitgevoerd kunnen worden zonder bevoegdheden/opleiding. Dingen uit handen nemen bv. van de werkenden die wel bevoegdheden/opleiding hebben bv. Poetswerk, eten voorbereiden, dat soort dingen.

Echt top wel dat je dit wilt gaan doen. Ik ben ook al aan't denken hoe ik kan gaan helpen maar dat hangt even samen met of de scholen echt dicht gaan ofniet en ik m'n zoontje thuis ga hebben. Man lief werkt al thuis, maar die kan niet de hele zorg van m'n zoon dan opvangen maar misschien wel gedeeltelijk - dan gaat zoon lief maar een paar uurtjes meer gamen of op de iPad als ik dan de deur uit ben. Meer mensen zouden zoals jou moeten denken <3

Eigen ergernis:
Ik wordt dan weer gestoord van mensen die zelfs nu nog de situatie niet serieus kunnen behandelen en doen 'alsof het allemaal wel meevalt'. Daarom gaan idd wereldwijd zoveel landen op slot. Doen ze idd voor de lol. En rekening houden met je medemens is dan schijnbaar teveel gevraagd en hysterie opwekkend 8)7

De massahysterie als in; dat overdreven hamsteren enz vind ik ook wel echt heel erg verdrietig :( Daar doen we elkaar gewoon geen goed mee.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-03-20 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt