Lau schreef:Knallende koppijn en 3x raden wie er geen paracetamol heeft
De supermarkt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:theadora99 schreef:Aan dat ik graag zou willen helpen bijv in ziekenhuizen mocht het erger worden maar ik niet bevoegd ben of een zorgopleiding heb.
Ik hoorde net dat zelfs mensen zonder zorgopleiding gevraagd worden om te helpen. Je kan altijd vragen bij het ziekenhuis in de buurt of je kan helpen?
DeMolenhoek schreef:Dat onze ooi, die deze middag een tweeling heeft gehad, zo een goede moeder is. Echt een topper, knorren tegen haar lammetjes. Maar helaas, haar 2 spenen werken nietDe liefste van heel de kudde waar ik mijn volledige, toekomstige, kudde op wou uitbouwen. Weg plannen. Het is geen ramp, dat niet. Maar toch... Even een flinke domper. Nu flesvoeden maar momenteel zijn de lammetjes nog altijd kritiek. Durf wat geruster adem te halen na de eerste 24 uur.
Mkango schreef:Heb je echt helemaal geen volwassenentanden in je kaken zitten, Lestrange?Wel vervelend dat je nu het hele weekend zonder vulling moet doen.
DeMolenhoek schreef:Dat onze ooi, die deze middag een tweeling heeft gehad, zo een goede moeder is. Echt een topper, knorren tegen haar lammetjes. Maar helaas, haar 2 spenen werken nietDe liefste van heel de kudde waar ik mijn volledige, toekomstige, kudde op wou uitbouwen. Weg plannen. Het is geen ramp, dat niet. Maar toch... Even een flinke domper. Nu flesvoeden maar momenteel zijn de lammetjes nog altijd kritiek. Durf wat geruster adem te halen na de eerste 24 uur.
Het zit je echt niet mee hè.Inderdaad een flinke domper, sterkte! Ik duim voor je dat het alsnog twee sterke lammetjes worden!
Lestrange01 schreef:Marcella schreef:Ach jij hebt nog kiezen.
Positief bekijken![]()
Het is nóg erger dan gisteren!!!! Klanten die al in een rij voor de deur stonden 5 voor acht. Het is bizar!
Ben dood op nu al, maar gelukkig hebben ze taart neergezet in de kantine voor ons
theadora99 schreef:Aan dat ik graag zou willen helpen bijv in ziekenhuizen mocht het erger worden maar ik niet bevoegd ben of een zorgopleiding heb.