MizzMontana schreef:Verkoop je boeken dan per stuk? Of meerdere tegelijk?
Per stuk! Soms heb je iemand die er meerdere wilt kopen dan verlaag ik de prijs wat, maar ben bijna alle boeken kwijt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Advertentie : "enkele beugelriemen." verder niks
Ik; wat is de lengte en is het leer?
na 3 dagen Ik: waarom geen antwoord?
direct Zij: omdat ik een begrafenis heb!!!! (uhm 3 dagen?)
Ik : gecondoleerd, maar in de tijd dat je dit tikt, had je het antwoord ook kunnen geven. Het was handiger geweest om het gelijk id adv te zetten, had ik je niet lastig hoeven vallen.
Zij: ik zal iets voor je tikken. SUKKEL!!!!
Ik: dank u.
Daphara schreef:pillow schreef:Advertentie : "enkele beugelriemen." verder niks
Ik; wat is de lengte en is het leer?
na 3 dagen Ik: waarom geen antwoord?
direct Zij: omdat ik een begrafenis heb!!!! (uhm 3 dagen?)
Ik : gecondoleerd, maar in de tijd dat je dit tikt, had je het antwoord ook kunnen geven. Het was handiger geweest om het gelijk id adv te zetten, had ik je niet lastig hoeven vallen.
Zij: ik zal iets voor je tikken. SUKKEL!!!!
Ik: dank u.
Is deze advertentie recent? Volgens mij heb ik op dezelfde verkoper gereageerd voordat de vorige advertentie verliep. Die communicatie verliep ook uiterst traag en werd uiteindelijk niet veel wijzer. Verkoper zal vast veel begrafenissen hebben gehad.
bcd94 schreef:Ik heb een massage apparaat te koop staan, gewoon een simpele voor je rug enz.
Vraagprijs was 5 euro
krijg ik reacties als, kan je deze ook op de intieme zone gebruiken en of ik hem daar ook getest heb.
Ook nog iemand die hem wou maar had nu geen geld, gaf ze aan over 2 dagen geld te hebben, nouja prima. krijg ik een dag later een bericht dat het niet door kan gaan omdat de man waarmee ze een afspraak had niet gekomen was. Die man mocht haar vastbinden enz voor 15 euro.
En nog wat gekke reacties, uiteindelijk wel gewoon aan een normaal iemand kunnen verkopen.
naomiiiii schreef:MizzMontana schreef:Verkoop je boeken dan per stuk? Of meerdere tegelijk?
Per stuk! Soms heb je iemand die er meerdere wilt kopen dan verlaag ik de prijs wat, maar ben bijna alle boeken kwijt.
beert schreef:Algemene frustratie.
Mensen die bieden - je gaat akkoord - je hoort niks meer.
BIED DAN NIET! MAFKLAPPER!
Dat moest er even uit
anca schreef:naomiiiii schreef:Per stuk! Soms heb je iemand die er meerdere wilt kopen dan verlaag ik de prijs wat, maar ben bijna alle boeken kwijt.
Mag ik vragen wat voor soort boeken en wat je prijs ervoor is.
Ik heb veel boeken en ben zolangzamerhand aan het opruimen. Ik heb dan een doos boeken maar totaal geen reactie. Vandaar mijn vraag
Merexa schreef:Hmm, ik heb een bod gedaan op een kippenhok waar de verkoper mee akkoord ging. Hij heeft zijn tel. nr in zijn advertentie staan en hij wilde dat ik daarheen belde ipv. via bericht communiceren. Toch maar gedaan, klonk vriendelijk. Dus ik heb een adres gekregen en ik mag hem vanmiddag ophalen. Ik ben benieuwd.
santie schreef:Als ik zou willen dat iemand die ik niet ken mijn telefoonnummer heeft zou ik het wel in mijn advertentie zetten.Ik zie niet in wat voor zekerheid het geeft als iemand mijn adres, tel nummer heeft. Als je niemand vertrouwt kun je het op komen halen. Heb ook aangegeven dat ik het niet fijn vind deze gegevens door te sturen en dan nog blijft de persoon drammen dus dan ben ik er wel klaar mee.
Citaat:Dan kan diegene contact met jou opnemen, als er iets niet goed gaat. Blijkbaar ben jij zelf ook niet zo goed van vertrouwen.
Merexa schreef:Weer een fijne ervaring rijker. Prima hok voor maar 30,-€ en hij was erg behulpzaam! Nu was ik een beetje de 'rare'. Ik kon niet keren op zijn erf en hij had een oprit van een paar honderd meter wat ik ook niet even met een trailer achteruit kon rijden, dus toen de trailer afgekoppeld, de auto even opzij gezet, trailer gekeerd, auto er voor en de trailer weer aangekoppeld, hok er in en betaald.