Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:52

daffodil schreef:
Bijna net als 1 van mijn voorlaatste contacten, drie kids waarvan de jongste 1,5 was en al een jaar gescheiden. Hoezo dan nog een kind???

Omdat het leven soms anders loopt dan je voorzien hebt. Zulke opmerkingen komen zo lelijk aan! Mijn jongste was 3 maanden toen ik van mijn ex scheidde. En nee en scheiding had ik 12 maanden daarvoor niet aan zien komen.

Ah Margooo, zo sneu als een man gaat huilen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 21:02

Kaygee schreef:
daffodil schreef:
Bijna net als 1 van mijn voorlaatste contacten, drie kids waarvan de jongste 1,5 was en al een jaar gescheiden. Hoezo dan nog een kind???

Omdat het leven soms anders loopt dan je voorzien hebt. Zulke opmerkingen komen zo lelijk aan! Mijn jongste was 3 maanden toen ik van mijn ex scheidde. En nee en scheiding had ik 12 maanden daarvoor niet aan zien komen.

Ah Margooo, zo sneu als een man gaat huilen.

Komen lelijk aan? How about niet alles zo op jezelf betrekken. Niet vervelender maken dan het is.

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 21:18

#doeslief!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 10:49

Oh die hashtag komt ook m'n neus uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 11:02

Ja, enorme dooddoener in een "discussie" van 2 posts.. :n

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 11:34

Kaygee, ik snap dat iets bij de een harder aankomt dan bij de ander maar geldt dat niet voor het hele leven? Ik praat in dit geval over een gast die doodleuk zegt jaaa daarvoor was het huwelijk al niet goed dus mijn opmerking waarom dan in vredesnaam een kind is in mijn ogen nog steeds volkomen terecht.

Dat jij in een andere situatie zit, kan maar doet daar niets aan af. Rot wel hoor, maar denk dat je je ook wel in mij kunt verplaatsen of niet?

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 11:37

Ik had vorige week een Tinderdate, was leuk en gezellig. Ik denk niet dat we echt goed bij elkaar zouden kunnen passen en meer dan leuk en gezellig was het ook niet. En toch vind ik het dan een beetje stom dat hij stilvalt nadat we nog even wat hebben gepraat via Whatsapp. Kennen jullie dat? :')

Ah Margo, moeilijk zo'n situatie, sneu dat hij zo verdrietig was! Wel fijn dat het nu uitgesproken is.

Hier wel een paard, i.c.m. geen 9 -5 werktijden lukt het mooi om niet veel avonden daarmee gevuld te hebben :) Vind het zelf ook wel belangrijk dat iemand zijn eigen hobby/tijdverdrijf/ding heeft.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 13:23

Elodie, wat vindt je er stom aan dan?
Wil je met elke Tinderdate bevriend blijven dan?

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 14:59

Nee zeker niet! Maar ineens stilte zonder dat er iets is uitgesproken is voelt toch een beetje als lompe afwijzing. Is ook een beetje stom maar ook niet zo heel gek dat ik dat zo voel denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:21

Ik had het bij mijn laatste date ook hoor, het was gezellig, maar ook niet meer dan dat. Ik vind het heel raar om na bijna 2 weken intensief appcontact niks meer te laten horen, dus ik appte nog wel wat en zei ook dat ik het gezellig vond maar de klik miste. Maar ondanks dat hij zei het ook gezellig te vinden en het appcontact leuk te vinden, hoorde ik niks meer uit hemzelf of was hij kortaf. Nou best dan :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:23

Elodie schreef:
Nee zeker niet! Maar ineens stilte zonder dat er iets is uitgesproken is voelt toch een beetje als lompe afwijzing. Is ook een beetje stom maar ook niet zo heel gek dat ik dat zo voel denk ik :P

Oh oke dacht dat het uitgesproken was

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:31

Meestal sluit ik het ook wel echt af zeg maar, maar heel soms zit er iemand tussen waarbij je denkt...goed jij geen moeite, dan ik ook niet!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:38

nee precies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:46

daffodil schreef:
Meestal sluit ik het ook wel echt af zeg maar, maar heel soms zit er iemand tussen waarbij je denkt...goed jij geen moeite, dan ik ook niet!

Die heb ik idd ook wel gehad :+

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 16:01

Hier ook. :+ Ik heb me er ook weleens schuldig aangemaakt om niks meer te zeggen als ik iemand echt niet leuk of irritant vond en geen zin had meer te reageren.
Relaxed schreef:
Ik had het bij mijn laatste date ook hoor, het was gezellig, maar ook niet meer dan dat. Ik vind het heel raar om na bijna 2 weken intensief appcontact niks meer te laten horen, dus ik appte nog wel wat en zei ook dat ik het gezellig vond maar de klik miste. Maar ondanks dat hij zei het ook gezellig te vinden en het appcontact leuk te vinden, hoorde ik niks meer uit hemzelf of was hij kortaf. Nou best dan :')

Ongeveer zo ging het bij mij ook. Alleen hadden wij beiden wel uitgesproken het gezellig te vinden en niks uitgesproken over een eventueel vervolg qua daten. Zo is het iig ook duidelijk. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 16:28

Als het van beide kanten is dan zou ik er geen probleem mee hebben. Ik vind het wel lekker makkelijk dan. := Zeker pas na 1 date.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 21:59

Ik lees nog steeds mee, wat een gedoe is het toch ook dat tinder
Ik heb dus wat matches, maar met 1 nu echt afgesproken voor volgende week. Alleen, kom er nu dus achter dat ie 5cm kleiner is dan ik (168)... Voel me echt oppervlakkig dat ik dit nu een ding vind hahaha := verder wel oke klik hoor maarja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:03

Voor mij een no go :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:11

Ik kruip even onder een gigantische leessteen vandaan :+ Heb na een eeuwigheid weer eens Tinder geïnstalleerd, maar ik ben een beetje extreem kritisch denk ik. Bijna alles gaat naar links :+

@ Mignonne; ik heb een keer een date gehad met een jongen die ruim een kop kleiner was. Toen ik met de roltrap omhoog kwam stond hij al te wachten. Was best een grappig beeld eigenlijk.. dat je steeds meer van die persoon ziet maar hij uiteindelijk klein blijkt. Moet ook wel grappig zijn geweest voor hem: een meid die langer en langer word. (Misschien leg ik dit te vaag uit haha)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:26

Mijn ervaring is dat je sowieso nog eens 5cm er vanaf mag trekken. :+ Heb vaker mannen gedate die zogenaamd groter waren dan ik. Ik was op een moment zo aan het twijfelen of mijn lengte wel klopte dat ik me had opgemeten. Bleek toch echt dat ze allemaal hadden gelogen over hun lengte. :')

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:27

Haha dat is ook zo hoor Neverland, maar als eerste reactie was ik toch heel even teleurgesteld en dacht ik 'Waarom vind deze gast mij niet leuk en neemt hij geen initiatief om met mij te praten?' Slaat natuurlijk nergens op, het was het gewoon niet helemaal. :')

Iemand iets kleiner dan mij zou ik niet erg vinden denk ik, heb het nooit meegemaakt.

Thirteenn, dat herken ik wel := Soms moet je even een stortvloed aan mensen naar links swipen voordat je iemand tegenkomt die je aanspreekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:30

Neverland schreef:
Mijn ervaring is dat je sowieso nog eens 5cm er vanaf mag trekken. :+ Heb vaker mannen gedate die zogenaamd groter waren dan ik. Ik was op een moment zo aan het twijfelen of mijn lengte wel klopte dat ik me had opgemeten. Bleek toch echt dat ze allemaal hadden gelogen over hun lengte. :')

Haha ik zie het zo voor me.. Meten, checken, nog eens meten :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:42

Neverland schreef:

Haha ik ook, echt de meetlint er nog eens bijgepakt 4cm kleiner, terwijl zijn paspoort 4 cm groter aangaf.
Maar mensen krimpen ook naarmate ze ouder worden

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:43

daffodil schreef:
Kaygee, ik snap dat iets bij de een harder aankomt dan bij de ander maar geldt dat niet voor het hele leven? Ik praat in dit geval over een gast die doodleuk zegt jaaa daarvoor was het huwelijk al niet goed dus mijn opmerking waarom dan in vredesnaam een kind is in mijn ogen nog steeds volkomen terecht.

Dat jij in een andere situatie zit, kan maar doet daar niets aan af. Rot wel hoor, maar denk dat je je ook wel in mij kunt verplaatsen of niet?

Oh absoluut hoor! Maar dat kon ik ook niet weten ;) het is alleen dat ik die opmerking zo vaak te horen heb gekregen. En ik vat het ook zeker niet persoonlijk op, had het anders moeten verwoorden. Maar soms is dat ook een kant van het verhaal :o

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:00

Relaxed schreef:

Dit had ik ook met een vorige tinderdate, kwam 0.0 initiatief meer van behalve soms een kort af berichtje, terwijl we eerst hele dagen en nachten appten. Toen ook maar gestopt met appen. Toen ik een relatie met mijn huidige vriend kreeg (inmiddels al weer bijna 3 jaar geleden wow) werd hij ineens jaloers en ging hij allemaal vragen stellen over of dat al speelde toen ik met hem date. Was erg apart, op het moment zelf (voor ik mijn vriend ontmoette) voelde het echt heel erg poedersuiker. Achteraf blij mee Haha!