Anoniem schreef:Ik bedoelde in Nederland, maar als je andere verhalen hebt?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161104_02555289 hier staan er ook nog een aantal
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik bedoelde in Nederland, maar als je andere verhalen hebt?
Whale schreef:Anoniem schreef:Ik bedoelde in Nederland, maar als je andere verhalen hebt?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161104_02555289 hier staan er ook nog een aantal
Britta31 schreef:Waarom is het zwart,grijs,geel,groene rottende kerkhof gebit van mijn zwager zo fascinerend.Het is zo walgelijk maar toch kijk ik er iedere keer weer naar.Vooral als hij eet
xSCWx schreef:Ja dat heeft een naam maar daar kan ik al een hele tijd niet op komen. Dat is hetzelfde als dat mensen die in de auto rijden tegen een boom aan rijden terwijl ze daar ruim omheen kunnen omdat ze denken “niet tegen die boom rijden, niet tegen die boom rijden, oliebol boom!”. Dus als iemand de benaming ervan weet graag
Divers schreef:xSCWx schreef:Ja dat heeft een naam maar daar kan ik al een hele tijd niet op komen. Dat is hetzelfde als dat mensen die in de auto rijden tegen een boom aan rijden terwijl ze daar ruim omheen kunnen omdat ze denken “niet tegen die boom rijden, niet tegen die boom rijden, oliebol boom!”. Dus als iemand de benaming ervan weet graag
Law of attraction?
Riddershow schreef:Divers schreef:
Law of attraction?
Ik weet niet of dat hetzelfde is, maar ik weet dat als jij je ergens op focust (dus de boom) je er automatisch heen stuurt... Ik probeer het op te zoeken, maar kan het vinden. Het is in ieder geval niet zo "vaag" als de Law of Attraction. Maar meer een instinct dingetje.
Net zoals dat je makkelijker kunt mikken als je ergens heen wijst, bijvoorbeeld. Als jij aan de boom denkt, denkt je lichaam dat je er heen wil. Daarom moet je bijvoorbeeld als je in de slip raakt niet aan de obstakels denken, maar aan daar waar je heen wil (en dat is meestal niet de boom)
Om bij paardrijden te blijven, je moet je focussen op (en na) de sprong, ookal weet je dat je een weigeraar hebt. Maar als je je gaat focussen op het weigeren geeft je lichaam (onbewust) de verkeerde signalen naar het paard en werk je het juist in de hand. Dat is met autorijden precies zo.
ProudHorse schreef:Bedoel je dat de chocola wat wittig is uitgeslagen? Dat is inderdaad niet gevaarlijk
Independence schreef:Waarom gaat huilen altijd gepaard met snot?
casperzazoe schreef:Gisteren de auto gewassen, goed afgespoeld. Nu zie je de druppels er nog op zitten, hoe krijg ik dit er af? Nog even de tuinslang erop of echt opnieuw met de spons?
Gisteren kon het niet in de zon drogen, misschien dat dat verschil maakt?
karuna schreef:Ok als een maatschappij besluit te vliegen met extreem weer en kans op orkaanwind. Mag je dan weigeren mee te gaan of is dat pech je moet mee? Ik hoop dat het niet zover komt maar beetje zorgen zijn er toch wel. We zouden landen op Schiphol midden in de storm van zondag. Maar voor nu geen enkele aanpassing van vluchttijden of zo
karuna schreef:Ok als een maatschappij besluit te vliegen met extreem weer en kans op orkaanwind. Mag je dan weigeren mee te gaan of is dat pech je moet mee? Ik hoop dat het niet zover komt maar beetje zorgen zijn er toch wel. We zouden landen op Schiphol midden in de storm van zondag. Maar voor nu geen enkele aanpassing van vluchttijden of zo