Laat maar horen als je een account hebt gemaakt voor haar! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laat maar horen als je een account hebt gemaakt voor haar! 

wel tof, maar ben ik dus teleursteld over 12 likes op andere posts haha
xSannee schreef:Ik heb al een aantal van jullie gevolgd! Zal het topic nog wel even verder gaan doorspitten.
Equine.nova is mijn accountnaam geworden!
Lau schreef:xSannee schreef:Ik heb al een aantal van jullie gevolgd! Zal het topic nog wel even verder gaan doorspitten.
Equine.nova is mijn accountnaam geworden!
Ik heb jullie gevolgd! Prachtig paard heb je! Mochten jullie model willen staan voor dit projectje: https://pin.it/s2kgmgvd3xzcgi ik heb nog 2 plekjes vrij.

eentje per dag en deze tags gebruiken..
.
.
Sharani schreef:Wow dat zijn veel likes.
Moet ook weer eens kijken wie van jullie ik nog niet volg, want er komen knappe paarden langs.
Zaterdag mijn nieuwe pony opgehaald, dus een goede reden om ook weer wat actiever te worden op insta.
[ [url=m/cRRkqa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of ze allemaal gaan blijven hangen weet ik niet, maar het is wel opvallend ... De likes blijven dan weer wat achter maar ook wel iets meer dan doorgaans (nu 90-100 op de laatste foto's). Vind het wel interessant.
Maar nog steeds niet in verhouding en het stelt nog altijd niks voor, haha. Maar merk ook wel dat mijn account het zo slecht nog niet doet als je ziet hoeveel likes/volgers de gemiddelde account krijgt/heeft.
Tinniie schreef:Hier niet normaal.. die foto zit al bijna aan 5000 en loopt als een trein.. +- 250 likes per uur komen er nog steeds bij. En ook hebben enkele paardenpagina’s hem én Arany opgepikt, hoewel ik bij Arany al een tijdje niks gepost heb.
Het algoritme is me goed gezind zeker?