Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
julius_juut schreef:Ik heb zeven van die perenboompjes te pakken.![]()
Was er al ruim van te voren en dat was maar goed ook. Stervensdruk, de eerste mensen mochten nog aanhangers vol meenemen, toen werd het 25, toen tien, en toen ik aan de beurt was nog vijf. XD Gelukkig hoefde de vrouw achter me maar drie en mocht de twee andere uit haar bundeltje hebben.
Eindeloze rij, en verkeer stond vast.
Marcella schreef:Ach ga wel een keer naar boomkwekerij hier in de buurt. Zit er overna te denken om huidige braam eruit te gooien, want die smaakt nergens naar. En wil eigenlijk nog graag Japanse wijnbes.
EedihcrO schreef:Stiekem lees ik nog steeds mee na mijn pompoenvraag en als ik foto’s zie, zoals die hier boven, dan baal ik als een stekker dat we niet een grotere tuin hebben met meer plek voor een moestuin. Als we ooit verhuizen, dan weet ik het wel...
Marcella schreef:De vraag gaat alleen ook wel wezen gaan de kippen er vanaf blijven.Nou zou ik ook de japanse wijnbes ook op de plek van de braam kunnen zetten. Ga ik nog even overna denken.
Moonfight schreef:Toch best wat boompjes gescoord door jullie! Leuk!
De eerste 40 potten pastasaus zijn klaar voor de kelder. Nog 7 liter te gaan!
[ [url=m/65J3vc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Marcella schreef:De vraag gaat alleen ook wel wezen gaan de kippen er vanaf blijven.Nou zou ik ook de japanse wijnbes ook op de plek van de braam kunnen zetten. Ga ik nog even overna denken.
Mijne bleven eraf tot ze mij een keer zagen plukken en opeten![]()