Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Als je die term invoert op Google kan het dacht ik via Google zelf.
Edit: deze bedoel ik
https://ctrlq.org/google/images/
Gimme_Spurs schreef:Ik heb een gayfriend waarmee ik naar de bios ga om horrors te kijken. En ik zit dan eigenlijk alleen maar om hem te lachen. Je hoort hem dan "nee! Niet die deur openmaken!" Of "doe het licht dan aan" en op schrikmomenten slaakt hij een heel hoog gilletje. Serieus dan kan ik niet meer bang zijn voor die film hoor![]()
ReadTheRulez schreef:Gimme_Spurs schreef:Ik heb een gayfriend waarmee ik naar de bios ga om horrors te kijken. En ik zit dan eigenlijk alleen maar om hem te lachen. Je hoort hem dan "nee! Niet die deur openmaken!" Of "doe het licht dan aan" en op schrikmomenten slaakt hij een heel hoog gilletje. Serieus dan kan ik niet meer bang zijn voor die film hoor![]()
Je maakt een comedie van die horrorfilms
Gimme_Spurs schreef:Ik heb een gayfriend waarmee ik naar de bios ga om horrors te kijken. En ik zit dan eigenlijk alleen maar om hem te lachen. Je hoort hem dan "nee! Niet die deur openmaken!" Of "doe het licht dan aan" en op schrikmomenten slaakt hij een heel hoog gilletje. Serieus dan kan ik niet meer bang zijn voor die film hoor![]()
DanielleB schreef:Ik ben er zelfs nog nooit geweest![]()
Wel naar gewoon Walibi hoor