Ik hoop dat jullie je pakketjes snel binnen hebben!
Zag dat WME sale heeft op de grote cups, wilde wat bestellen maar met het geen wat ik wil vind ik de verzendkosten zo zonde.. Toch maar weggeklikt dus.
Gisteren éindelijk even tijd gehad om wat te branden, Honeysuckle and Jasmin van WME. Blijft heerlijk!
Ik heb heerlijk cozy vanilla op staan. Had hem vanmorgen aangezet maar moest veel dingen doen. kom ik net binnen ruik ik niks. BLokje ook helemaal niet gesmolten staat de lamp ook uit. Dus ik denk vriendje heeft hem uit gezet maar die is de hele dag al aan het werk. Was de lamp stuk dus die vervangen. Maar het duurde wel echt even voor ik door had dat dat het euvel was. Blond hé.
Skessa_
Geplaatst: 10-06-16 15:04
Lekker handig wme!
Nog gelukt Yv?
Nou die fireside treats is een lekkere Net ging die tunnelen, had ook maar een klein vlammetje. Dus had er alu folie om gedaan. Nu wel een pool, alleen nu walmt en rookt ie weer als een malle
Dat is Georgia Peach Yv, waarvan jij de laatste 2 week had
Uhmmmmmm erge vanille maar beetje snoepjes vanille ofzo ik weet niet ik ben sowieso slecht is geuromschrijving dus zoiets aan mij vragen is niet zo betrouwbaar Heb hem nu aangezet omdat ik stiekem gewoon benieuwd ben als die brand... Mocht ik t niks vinden verkoop ik hem wel gewoon.
Lisitano
Geplaatst: 10-06-16 21:09
Oh dat klinkt wel als een geur voor mij
Ik heb een mini Georgia Peach, die is inderdaad heel lekker!
Zimbali heeft weer nieuwe Sweet Mam'selle
Skessa_
Geplaatst: 10-06-16 21:24
Niet bestellen!!!!!
Zoooooooo lekker zijn ze!!!
Yv_
Geplaatst: 10-06-16 21:42
Jaaa! Heb Georgia Peach nu in de auto, échte perzik zonder chemisch te worden! Al is de kaars wel ietsjes zoeter.
Serieus Nel? Wilde je die ook? Ik dacht alleen Fresh
Lekkerrr Ssn! Iedereen leuke bestellingen
Sweet M sla ik over .
Skessa_
Geplaatst: 10-06-16 21:50
Ik heb wel een beetje spijt dt ik geen 3 wick van pineapple Mango heb genomen. En oooooohhhh die Mango dragonfruit
Heb je met je ogen dicht gelezen yv? Nel wilde ze idd allebei
Mmm ja ik denk het . Wist wel Fresh, mocht ze ook hebben omdat ik twijfelde. Nog steeds trouwens .ik heb een beetje gaten in de afgelopen 2 wkn geloof ik, iets met vermoeid ofzo .
Lisitano
Geplaatst: 10-06-16 22:59
Echt lekkere geurtjes en die verpakkingen zijn zo mooi Gelijk aan het branden?
Ik sla SM ook over, al vind ik het heel moeilijk
Hier brandt Raspberry Rose Tea. Lekker fris frambozengeurtje zonder zoet en zuur te zijn En in de hal Picnic in the Park, die is zo lekker zomers! Geweldig na een strandavond
_sylvia_
Geplaatst: 10-06-16 23:31
Hier wel SM besteld mijn kast is straks SM en Yankee