Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:33

Haha ik zou naar een andere tent gaan, Darah. Er zijn tegenwoordig zoveel Tapas tentjes.
Ik had ooit een 2e? date met iemand ook in een restaurant waar hij de bediening kende. Ik vond dat semi-awkward zegmaar :=

Wat super leuk Nancy!

En Frummel wat een naam. Ik noemde de mijne op het begin zwemmeneer. Maar die fase zijn we al voorbij haha :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:35

EskeGirl schreef:
Ik was ook heel kieskeurig, had mijn vriend ook bijna weggeswiped maar vond z'n omschrijving wel leuk. Ben blij dat ik hem toch heb geliked <3
Hij was ook mijn tweede (Tinder)date. De eerste heb ik teveel tijd aan verspild, tijdens het appen met hem niet getindert toen. Maar het duurde al weken voordat we afspraken en die tweede date was ie nogal terughoudend over. Als je dan een poedersuiker gebruikt om niet te hoeven, dan niet he :evaw:

Haha leuk is dat he. Ik had de mijne ook bijna weg geswiped want hij had maar 1 herkenbare foto en die was wel prima. Maar de rest waren halve, onherkenbare foto's en allemaal sport gerelateerd (tennis, skiën, surfen). Ik heb een afkeer tegen too sporty guys omdat ik er niet tegen kan als mensen een beter lijf hebben dan ik of veel sportiever zijn dan ik want dan voel ik me een lompe koe haha.
Maatja toch maar gedaan en nu heb ik de leukste, knapste, sexyste, gekste vooral enz enz <3
En hij is wel sterker en sportiever dan ik (sport 5-6 dagen in de week; crossfit, tennis en soms zwemmen of zwemtraining geven) maar op de een of andere manier gaat dat heel erg lekker.
En ik vind het helemaaaaaaal niet erg om hem in zijn tennis outfit te zien _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:42

Queelens schreef:
Haha ik zou naar een andere tent gaan, Darah. Er zijn tegenwoordig zoveel Tapas tentjes.
Ik had ooit een 2e? date met iemand ook in een restaurant waar hij de bediening kende. Ik vond dat semi-awkward zegmaar :=

Haha dat is ook awkward inderdaad :')

Het wordt sowieso een andere tent. Zie net op FB dat mijn date van 2 weken terug bevriend is met de eigenaar van het restaurant..
Dus het level awkwardness wordt me iets te hoog :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:36

Queelens schreef:
EskeGirl schreef:
Ik was ook heel kieskeurig, had mijn vriend ook bijna weggeswiped maar vond z'n omschrijving wel leuk. Ben blij dat ik hem toch heb geliked <3
Hij was ook mijn tweede (Tinder)date. De eerste heb ik teveel tijd aan verspild, tijdens het appen met hem niet getindert toen. Maar het duurde al weken voordat we afspraken en die tweede date was ie nogal terughoudend over. Als je dan een poedersuiker gebruikt om niet te hoeven, dan niet he :evaw:

Haha leuk is dat he. Ik had de mijne ook bijna weg geswiped want hij had maar 1 herkenbare foto en die was wel prima. Maar de rest waren halve, onherkenbare foto's en allemaal sport gerelateerd (tennis, skiën, surfen). Ik heb een afkeer tegen too sporty guys omdat ik er niet tegen kan als mensen een beter lijf hebben dan ik of veel sportiever zijn dan ik want dan voel ik me een lompe koe haha.
Maatja toch maar gedaan en nu heb ik de leukste, knapste, sexyste, gekste vooral enz enz <3
En hij is wel sterker en sportiever dan ik (sport 5-6 dagen in de week; crossfit, tennis en soms zwemmen of zwemtraining geven) maar op de een of andere manier gaat dat heel erg lekker.
En ik vind het helemaaaaaaal niet erg om hem in zijn tennis outfit te zien _O-

Haha, het heeft zo moeten lopen :P
Die van mij is niet extreem sportief qua lichaam (hij loopt wel hard), maar dat vind ik niet erg want dat ben ik zelf ook niet. En hij is lekker zacht <3
Niet heel gespierd, maar dat vind ik dus een voordeel hebben. Hij is wel sterk :')

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:39

Dat was idd best awkward Darah. vond het echt niet tof. Even later gingen we naar een tentje waar hij óók de bediening kende. Kwam er even later ook nog een vriendin van de badminton binnen lopen. Great....

Ja de mijne heeft gelukkig ook (nog) geen ultra wasbordje en zo'n fitness spierbundel achtig iets. Maar hij is wel sterk. Ik heb echt 0 kracht in mijn armen dus vooral als het daar om gaat win ik het nooit. Graadmeter: Ik kan nog geen één push up want ik doe allemaal been-gerelateerde sporten. Nouja zijn armen zijn dus wel relatief sterk. Maar het is wel sexy dat die me zo op kan tillen en bij wijze van met mij in zijn armen door de huiskamer kan dansen als die wil _O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:47

De mijne is best sterk, maar ik ben ook sterk :') Vooral als we een beetje stoeien of hij me wil kietelen, komt dat handig van pas, maar meestal is hij net wat sterker. Mag ook wel, het is toch een vent :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:47

Ongemakkelijk is dat ja..... Ik was gisteravond dus een film aan het kijken en een beetje aan het knuffelen met mijn frummel ( :') ) Klopt er opeens een huisgenoot van hem aan, omdat ze iets belangrijks moest vertellen. Kwam er zo'n meisje in haar badjas binnen... Uhh, hallo, aangenaam := Lekker ongemakkelijk ook :+
Vind het sowieso ongemakkelijk om al die huisgenoten te ontmoeten, ik doe maar aardig en geef een hand enzo maar vanbinnen denk ik echt omg :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:49

Mijn vriend heeft 1 huisgenoot, die zie ik af en toe rondwandelen. Was wel akward toen ik daar de eerste keer was, ik ging naar de wc en had de deur van zijn kamer dichtgedaan, stond dus buitengesloten. Sta ik daar op z'n deur te kloppen, komt de huisgenoot voorbij: kan je er niet in?
Ik: Haha ja... Ben blij dat ik hem niet tegenkwam toen ik van de badkamer naar m'n kamer ging met alleen een handdoek om me heen. Gelukkig is het er maar eentje :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:55

Haha ik had dit weekend dat ik dus even alleen uit zijn appartement liep (zijn enorme sleutelbos in mijn hand dus) naar mijn auto (mobiel vergeten in auto)
Kom ik beneden iemand tegen 'oh ben jij de nieuwe bewoonster?' (tegenover hem woont een nieuw iemand in het complex)
Oh dat was zo awkward
Ik zo eh nee eigenlijk niet _O-
En toen liep ik maar weer door want ik had geen idee of hij goed contact had met die mensen uit het complex of ik me voorstellen of niet haha. Die mensen keken mij echt zo aan van 'eh okeeeeeej..'
Kom ik weer terug boven 'en wat ik nu mee heb gemaakt!!'

Agja :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:07

Ik had afgelopen weekend zn broer en alle broers en zussen van zn vader :+
Oh, en zondag even de hele vrienden groep (leuk joh, daar kwam die zaterdag middag ineens mee.. "Morgen gaan we brunchen bij *piet een truus* (fictieve namen :') )" klojo kwam daar dus "last minute" mee, en was even vergeten te vertellen dat er een man of 20 ging brunchen bij Piet en Truus :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:03

Haha, herkenbaar allemaal. Mijn vriend gaat met anderhalve maand verhuizen naar z'n eigen huis, no more roommates! <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:13

Haha leuke encounters met roommates allemaal. :D

Poeh. Ik ben nu op Tinder met 2 leuke mannen in gesprek en 1 op whatsapp. Zo heb je er geen en zo drie...
Met die van whatsapp heb ik Vrijdag date dus mocht t niks zijn heb ik mooi wat achter de hand... Haha wat erg! <<)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:15

Haha ik heb er 5 :') Niks om je voor te schamen :)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:55

Mag ik mij hier ook melden? Ik heb het sinds drie dagen op mijn telefoon en vind het nog een beetje onwennig. Heb soms zelfs tinderstress vanwege de vlammetjes in mijn beeldscherm. :+

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:29

haha hoezo stress :p die vlammetjes kan je ook uitzetten ;)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:32

*hier stille meelezer met een vraag*

Ten eerste vind ik het eerlijk om jullie verhalen te lezen,ik kan altijd zo smullen van beginnende liefdesverhalen <3

Maar nu heb ik een vraag en hoop ik dat jullie hem kunnen beantwoorden.
Ik hoorde laatst van iemand dat Tinder niet alleen voor daten is maar ook om gewoon vriendschappen op te bouwen.
Mij lijkt het wel leuk om eindelijk wat sociale contacten te krijgen,alleen ik lees toch echt overal dat het alleen dat voor daten is.
Dus mijn vraag is hebben jullie weleens gehoord van mensen die alleen vriendschapen willen opdoen? En nee ook niet alleen voor het gymmen :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:41

Emmaa_ schreef:
Ik noem mijn gasten altijd 'frummels' als ik niet zeker weet hoe ik ze moet noemen :') Vind scharrel gelijk zo on-serieus klinken, maar daten is ook weer zo'n heftige term :))

:= Zo noemde mijn oma het eh, hoe kom ik onder de bokt censuur uit, vrouwelijke geslachtsorgaan <<) .

Nijna, hoe? Ben nog een newby... :Y)

Edit, overigens krijg ik sinds dit topic steeds een advertentie voor daten voor 50 plussers -O- . Ben de jongste niet meer maar dit is wel erg misplaatst zeg maar...

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:56

liesjecryos schreef:
*hier stille meelezer met een vraag*

Ten eerste vind ik het eerlijk om jullie verhalen te lezen,ik kan altijd zo smullen van beginnende liefdesverhalen <3

Maar nu heb ik een vraag en hoop ik dat jullie hem kunnen beantwoorden.
Ik hoorde laatst van iemand dat Tinder niet alleen voor daten is maar ook om gewoon vriendschappen op te bouwen.
Mij lijkt het wel leuk om eindelijk wat sociale contacten te krijgen,alleen ik lees toch echt overal dat het alleen dat voor daten is.
Dus mijn vraag is hebben jullie weleens gehoord van mensen die alleen vriendschapen willen opdoen? En nee ook niet alleen voor het gymmen :')

Ja hier! Heb iemand gevonden die ik heel aardig en gezellig vind om mee te kletsen maar waarmee ik absoluut niet wol gymen. Ik weet dat dat wederzijds is. We vragen elkaar zelfs advies over andere matches en dates haha. Heb hem nog niet ontmoet, maar staat wel op de planning ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:07

@liesjecryos Heb wel matches gehad waar het gewoon mee klikte maar geen liefde in zat. Met sommige ben ik nog steeds bevriend. Maar ik ben nog niet iemand tegengekomen die echt alleen specifiek voor vriendschapsrelaties op tinder zit.

Ik ben officieel niet single meer. Hij is zo lief voor mij! Alleen het slapen samen was moeilijk haha. Hij heeft me de hele avond niet losgelaten. Ben niet gewend om de hele avond knuffelend door te brengen. En hij heeft me ontbijt op bed gemaakt (een broodje en ijs haha). Toen ik wegging heeft hij me ook nog chocolade gegeven. Hij is echt geweldig <3
En ik ken hem pas 15 dagen hahaha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:14

Hahaha wat leuk joh!!!

Ik ben voortaan standaard wantrouwig. Heb teveel blablabla kerels gehad die blijkbaar dingen oprecht konden zeggen/over laten komen maar het totaal niet meende...

Eerst kon ik mooi zo onbevlogen ergens invliegen omdat ik er eigenlijk standaard vanuit ga: als je iets zegt dan meen je dat ook....nou mooi niet iedereen en blijkbaar is niet iedereen zo dat ze 'niet kunnen liegen'.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:46

Zonnetje81: ja dat is erg he hoe makkelijk mensen kunnen liegen...

Neverland: klinkt als een blijvertje haha

Morgen avond weer op date met m'n tindermeneer... heb er echt heel veel zin in, niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden, maar dus toch haha!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:02

Gisteren ons driemaanden jubileum gevierd met tinderman. Nog steeds helemaal verliefd haha.

Hij woont op kamers (ik ook) dus ik kom regelmatig z'n huisgenoten tegen, maar ga ook gewoon met hen stappen en zo dus hartstikke gezellig eigenlijk :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:52

Oeee het klinkt allemaal glitterig hier! Mensen die singel-af zijn en veel potentiele kandidaten en dates!

Over voor alleen sociale contacten. Ik kwam wel eens mannen tegen op tinder en die hadden dan in hun profiel staan 'alleen hier om vriendschappen op te doen' ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:00

Maar eerlijk is eerlijk, er zijn echt maar heel weinig mensen die écht alleen op Tinder zitten voor vriendschappen. Het is bij mij wel eens 'per ongeluk' gebeurd, dat ik het vriendschappelijk beter met iemand kon vinden, maar dat is echt een unicum en ook alleen maar gekomen omdat we begonnen zijn als frummels.
We hadden zo weinig chemie in bed dat we allebei echt in lachen uitbarstten en toen hebben we maar besloten dat we beter vrienden kunnen blijven :))

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:11

Ben ik zeker met je eens Emma :j