Ik had ooit een 2e? date met iemand ook in een restaurant waar hij de bediening kende. Ik vond dat semi-awkward zegmaar

Wat super leuk Nancy!
En Frummel wat een naam. Ik noemde de mijne op het begin zwemmeneer. Maar die fase zijn we al voorbij haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EskeGirl schreef:Ik was ook heel kieskeurig, had mijn vriend ook bijna weggeswiped maar vond z'n omschrijving wel leuk. Ben blij dat ik hem toch heb geliked
Hij was ook mijn tweede (Tinder)date. De eerste heb ik teveel tijd aan verspild, tijdens het appen met hem niet getindert toen. Maar het duurde al weken voordat we afspraken en die tweede date was ie nogal terughoudend over. Als je dan een poedersuiker gebruikt om niet te hoeven, dan niet he
Queelens schreef:Haha ik zou naar een andere tent gaan, Darah. Er zijn tegenwoordig zoveel Tapas tentjes.
Ik had ooit een 2e? date met iemand ook in een restaurant waar hij de bediening kende. Ik vond dat semi-awkward zegmaar
Queelens schreef:EskeGirl schreef:Ik was ook heel kieskeurig, had mijn vriend ook bijna weggeswiped maar vond z'n omschrijving wel leuk. Ben blij dat ik hem toch heb geliked
Hij was ook mijn tweede (Tinder)date. De eerste heb ik teveel tijd aan verspild, tijdens het appen met hem niet getindert toen. Maar het duurde al weken voordat we afspraken en die tweede date was ie nogal terughoudend over. Als je dan een poedersuiker gebruikt om niet te hoeven, dan niet he
Haha leuk is dat he. Ik had de mijne ook bijna weg geswiped want hij had maar 1 herkenbare foto en die was wel prima. Maar de rest waren halve, onherkenbare foto's en allemaal sport gerelateerd (tennis, skiën, surfen). Ik heb een afkeer tegen too sporty guys omdat ik er niet tegen kan als mensen een beter lijf hebben dan ik of veel sportiever zijn dan ik want dan voel ik me een lompe koe haha.
Maatja toch maar gedaan en nu heb ik de leukste, knapste, sexyste, gekste vooral enz enz
En hij is wel sterker en sportiever dan ik (sport 5-6 dagen in de week; crossfit, tennis en soms zwemmen of zwemtraining geven) maar op de een of andere manier gaat dat heel erg lekker.
En ik vind het helemaaaaaaal niet erg om hem in zijn tennis outfit te zien
Emmaa_ schreef:Ik noem mijn gasten altijd 'frummels' als ik niet zeker weet hoe ik ze moet noemenVind scharrel gelijk zo on-serieus klinken, maar daten is ook weer zo'n heftige term
liesjecryos schreef:*hier stille meelezer met een vraag*
Ten eerste vind ik het eerlijk om jullie verhalen te lezen,ik kan altijd zo smullen van beginnende liefdesverhalen![]()
Maar nu heb ik een vraag en hoop ik dat jullie hem kunnen beantwoorden.
Ik hoorde laatst van iemand dat Tinder niet alleen voor daten is maar ook om gewoon vriendschappen op te bouwen.
Mij lijkt het wel leuk om eindelijk wat sociale contacten te krijgen,alleen ik lees toch echt overal dat het alleen dat voor daten is.
Dus mijn vraag is hebben jullie weleens gehoord van mensen die alleen vriendschapen willen opdoen? En nee ook niet alleen voor het gymmen