Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 03:02

_sharonnn schreef:
Bloodymary schreef:
Net zo irritant als van die mensen die de hele dag van zichzelf roepen dat ze ADHD hebben. En ondertussen de hele dag op de bank liggen.

Hmm.. Maar ADHD'ers springen heus niet de hele dag in het rond hoor :')
Ik zelf ben vaak moe van mezelf, vanwege de drukte (al dan niet in m'n hoofd), indrukken, het opgejaagde gevoel en het inderdaad druk "doen" en ja daarom lig ik vaker dan een normaal mens op de bank, sorry! :)

Nee, maar die mensen hebben dit ook niet echt, maar die roepen dat omdat ze zichzelf zo druk en grappig vinden... Je begrijpt me verkeerd denk ik.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 08:35

MorganeR schreef:
Ieder jaar staan mijn ouders op 4 november om klokslag middernacht aan mijn bed om me te feliciteren met m'n verjaardag. Dit jaar raar genoeg niet, en hoewel ik al 18 word vind ik het echt zwaar ****** dat ze het niet doen. Word er echt verdrietig van, hoe kinderachtig het ook is.

Misschien hebben ze dit jaar iets a der georganiseerd? Waarvan ze denken dat je het leuke vind (omdat je 18 wordt :) ).

Confession: ik vind het verschrikkelijk als mensen zeggen 'ja ik heb/had ADHD/ ADD/ Autisme/ of vul hier een ander type in' en als je dan vraagt: oh ben je hier op getest? Nee, maar ik weet dat gewoon zeker want ik ben/was nu/vroeger precies zoals jij/vul hier een persoon in die 1 van bovenstaande types heeft.
Ik vind dat zo kwetsen en onnadenkend... Serieus, ik kan soms echt heel moeilijk leven met mijzelf en dan wil zo iemand een beetje interessant gaan doen.
Bovenstaande Euhm, om het maar even zo te zeggen, mankementen, zijn echt niet altijd even leuk en makkelijk om mee te moeten leven.

Confession 2: mijn broertje heeft nog 1 kans om mijn fiets te maken (die hij ook gesloopt heeft) en anders breng ik hem naar de fietsenmaker en leg ik de rekening bij hem neer. Ik ben het namelijk zat! Mijn fiets fietst al 1,5 maand niet meer (letterlijk niet meer) en hij kan wel de fietsen van zijn vriendjes repareren, maar de fiets van zijn zus, die hij zelf gesloopt heeft, dat kan niet want dan heeft hij geen tijd...
Dus... Ik heb ook vanmorgen mijn fiets helemaal naar zijn slaapkamer (zolder) gezeuld met mijn vader ( die dit best grappig vind) en als mijn broertje straks uit zijn hoogslaper stapt, breekt hij accuutje zijn nek over mijn fiets :+

Doubtless

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:53

Zitosh schreef:
Ik ben goed in namen onthouden. In 9/10 gevallen ken ik hun voor- en achternaam vanbuiten := Maar het is eigenlijk best vervelend, want ik heb het nergens voor nodig.

Arethe schreef:
Dit heb ik ook. Ik schaam me er echt voor maar het lukt me echt niet om namen snel te onthouden.
En dan ben ik nog juf ook.. (gelukkig hebben mijn leerlingen naambordjes op hun tafel)

Edit: Dit geldt ook voor titels van films, artiesten, bekende mensen en liedjes. Daarintegen kan ik liedjes weer super snel mee- en nazingen.

Varekaj schreef:
Vanmorgen heeft de stalbaas de paarden gevoerd en vanavond is het mijn beurt. Sta op een doe-het-zelf stal en 1x/dag wordt klaargezet voer gegeven als je dat wil.
Nou zijn er hier vlakbij wegenwerken waardoor het verkeer zo'n soep zal zijn. Ik kan wachten tot 20u, maar dan staan ze naar mijn zin te lang zonder hooi en ik heb geen zin om in het donker te gaan.

Maar ik heb ook geen zin om nu überhaupt al die verkeersellende te trotseren :o

Met alle respect, maar dit zijn toch geen confessions? Kunnen we ontopic blijven?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:58

Confession: Ik word echt moe van dat gezeur over off topic gaan.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:51

Doubtless schreef:
Zitosh schreef:
Ik ben goed in namen onthouden. In 9/10 gevallen ken ik hun voor- en achternaam vanbuiten := Maar het is eigenlijk best vervelend, want ik heb het nergens voor nodig.

Arethe schreef:
Dit heb ik ook. Ik schaam me er echt voor maar het lukt me echt niet om namen snel te onthouden.
En dan ben ik nog juf ook.. (gelukkig hebben mijn leerlingen naambordjes op hun tafel)

Edit: Dit geldt ook voor titels van films, artiesten, bekende mensen en liedjes. Daarintegen kan ik liedjes weer super snel mee- en nazingen.

Varekaj schreef:
Vanmorgen heeft de stalbaas de paarden gevoerd en vanavond is het mijn beurt. Sta op een doe-het-zelf stal en 1x/dag wordt klaargezet voer gegeven als je dat wil.
Nou zijn er hier vlakbij wegenwerken waardoor het verkeer zo'n soep zal zijn. Ik kan wachten tot 20u, maar dan staan ze naar mijn zin te lang zonder hooi en ik heb geen zin om in het donker te gaan.

Maar ik heb ook geen zin om nu überhaupt al die verkeersellende te trotseren :o

Met alle respect, maar dit zijn toch geen confessions? Kunnen we ontopic blijven?

Dit is toch ook geen confession? :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 11:02

Confession:
Ik heb pdd-nos(voor jullie je afvragen, ja ik ben serieus getest).
En ik haat het als mensen autisme als excuus gebruiken of er te pas en te onpas mee lopen te strooien(ook als autist kun je enorm veel leren, ook dingen die moeilijk zijn tot op zekere hoogte).
Maar soms in de context van een situatie, vind ik het heerlijk om te roepen 'je bent een goede autist of je bent het niet'.
Vaak heb ik dan iets onthouden wat totaal nutteloos was en dan zeg ik dat en is de andere persoon vaak helemaal van slag 'huh jij autistisch'.
Ik kan daar zo van genieten.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 11:42

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:20

Ga ik het er neer zetten? Of niet?
Hmm toch wel.. :')

In het huis van m'n vriend en mij worden de badkamer en wc verbouwd. Nu hebben de bouwvakkers niet gezegd dat ik geen wc meer heb, die ligt voor de helft in de voortuin. Ze zijn om 12 uur weggegaan voor hun pauze en ik moest al heel nodig, maar ik denk ik wacht even tot ze weg zijn, dan loop ik niet in de weg, afijn, m'n wc is weg, maar ik moest zo nodig.. Ik heb een afwasteil gepakt, het daar in gedaan, inhoud in de tuin gegooid en de afwasteil weggegooid (geen grote boodschap gedaan hoor) :+

Nu duimen dat ik niet weer hoef voor 17 uur..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:49

sans6 schreef:
http://Www.postsecrets.com hilarisch! Zitten echt bad - ass confessions tussen

Een hoop vind ik eerder schrijnend dan grappig! Maar zitten inderdaad wel leuke tussen.

Confession: ik heb mij afgemeld voor een verplichte werkgroep [je mag 1x met geldige reden afwezig zijn] omdat ik een sollicitatiegesprek voor stage heb, maar eigenlijk heb ik genoeg tijd om op gesprek op tijd te zijn als ik wel de hele werkgroep volg. Maar ik heb de schurft aan werkgroepen dus ik doe het lekker niet :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:53

_sharonnn schreef:
Ga ik het er neer zetten? Of niet?
Hmm toch wel.. :')

In het huis van m'n vriend en mij worden de badkamer en wc verbouwd. Nu hebben de bouwvakkers niet gezegd dat ik geen wc meer heb, die ligt voor de helft in de voortuin. Ze zijn om 12 uur weggegaan voor hun pauze en ik moest al heel nodig, maar ik denk ik wacht even tot ze weg zijn, dan loop ik niet in de weg, afijn, m'n wc is weg, maar ik moest zo nodig.. Ik heb een afwasteil gepakt, het daar in gedaan, inhoud in de tuin gegooid en de afwasteil weggegooid (geen grote boodschap gedaan hoor) :+

Nu duimen dat ik niet weer hoef voor 17 uur..

Als je moet, dan moet je...:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:18

Zo heeft mijn huisgenootje een wasbak op haar kamer.... :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:41

Ik verwijder vrienden op Facebook als ze zwanger worden/zijn.. Ik heb niks met baby's en heb geen zin dat mijn tijdlijn over een paar maanden vol staat met dikke vieze (sorry) buiken en baby foto's.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:51

Captain schreef:
Ik verwijder vrienden op Facebook als ze zwanger worden/zijn.. Ik heb niks met baby's en heb geen zin dat mijn tijdlijn over een paar maanden vol staat met dikke vieze (sorry) buiken en baby foto's.

De borstvoeding foto's vind ik het allerergst. Ik zal wel een monster zijn maar vind niks zo vreselijk als vrouwen die in het openbaar borstvoeding geven. Prima als ze er een doek over heen doen zodat het nog een beetje afgeschermd is maar heb een hekel aan vrouwen die overal maar de tiet eruit halen en zo'n kind eraan hangen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 16:35

Amandavd schreef:
Captain schreef:

De borstvoeding foto's vind ik het allerergst. Ik zal wel een monster zijn maar vind niks zo vreselijk als vrouwen die in het openbaar borstvoeding geven. Prima als ze er een doek over heen doen zodat het nog een beetje afgeschermd is maar heb een hekel aan vrouwen die overal maar de tiet eruit halen en zo'n kind eraan hangen.

Wil jij dan voortaan ook even een doek over je kop heen doen tijdens het eten? Ik kan er namelijk slecht tegen als ik anderen zie eten....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 16:42

En we gaan weer lekker elkaars confessions veroordelen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 16:44

Confession: ik vind al die heisa over borstvoeding zo bloedirritant. Hele tijd geschreeuw "het is een natuurlijk proces" en bladiebladiebla. Joh, als je het wil doen en je er goed bij voelt, hou dan je teut en doe het gewoon. Maak er zo geen drama van...
Maar kom ook niet aandraven met "dit is zo'n intiem moment". Een intiem moment, dan beleef je lekker privé met je kind. Ik deel de intieme momenten met mijn vriend ook niet met het hele dorp :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 16:50

Ik vind het ook altijd iets koeierigs hebben.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 16:59

Varekaj schreef:
Confession: ik vind al die heisa over borstvoeding zo bloedirritant. Hele tijd geschreeuw "het is een natuurlijk proces" en bladiebladiebla. Joh, als je het wil doen en je er goed bij voelt, hou dan je teut en doe het gewoon. Maak er zo geen drama van...
Maar kom ook niet aandraven met "dit is zo'n intiem moment". Een intiem moment, dan beleef je lekker privé met je kind. Ik deel de intieme momenten met mijn vriend ook niet met het hele dorp :+

Nahh niet eens?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:01

Amandavd schreef:

Nee hoor. Mijn confession is gewoon dat ik het echt verschrikkelijk vind om mensen te zien eten!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:08

Jammer dat weer zo gaat in dit topic.. Dan maar ontstippen..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:11

iirrssjjee schreef:
Amandavd schreef:

Nee hoor. Mijn confession is gewoon dat ik het echt verschrikkelijk vind om mensen te zien eten!

Hoef je het niet zo persoonlijk te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:12

_sharonnn schreef:
Varekaj schreef:

Nahh niet eens?

Toch liever niet nee :P We wonen vlakbij een kleuter- en lagere school, hele resem ouders in shock :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:13

Captain schreef:
iirrssjjee schreef:

Dankje. Dit bedoelde ik idd.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:14

Captain schreef:
iirrssjjee schreef:

Okee. Wil voortaan iedereen een doek over zijn hoofd heentrekken als je eet? Ik vind het namelijk verschrikkelijk om anderen te zien eten!

Zo beter dan?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:19

Wat een kinderachtig gedoe zo.