same here. maar ik ben heel moe wil alleen nog niet slapen. terwijl dat best een goed.plan is.. moet er morgen optijd uit om toch maar eens aan school te werken
Alweer een paar uur wakker... Eerst niet in slaap geraken en dan wakker worden omdat je hond moet plassen... bye bye slaap!
En sinds een uur is beeb nog eens lekker actief ook (32 weken zwanger), dus van slapen zit er niet veel meer in...
Rawr
Geplaatst: 28-02-16 18:04
Nog mensen die vannacht opblijven voor de Oscars-uitreiking?
Marcella
Geplaatst: 28-02-16 18:05
Nee maar mag vannacht wel weer werken.
NoGo
Geplaatst: 29-02-16 02:28
Ik meld me weer hoor... Totaal kansloos klaarwakker aan het zijn omdat ik morgen teveel afspraken heb en dus nu moet slapen. en zodra het moet lukt het natuurlijk niet
Ik meld me ook weer.. Paar uurtjes kunnen slapen. Zwaar verkouden dus kan zoiezo niet lekker slapen. Ik heb dat ook hoor de laatste tijd. Lichaam geeft aan dat het moe is maar zodra ik lig ben ik klaarwakker
Ik heb net m'n afwas gedaan... Ga zo iets eten denk ik en dan even een spelletje doen met een pot koffie. Hoef gelukkig maar 3 uurtjes te werken maar ik mag me nog niet ziek melden. Vanavond programma in de tweede kamer en woensdag toneelvoorstelling
Hoi nachtbrakers! Ik ben hier een tijdje stil geweest, maar ik ben (helaas) terug. Ik kan niet slapen. Mn hoofd zit echt overvol en ik heb het bloedheet maar mn raam staat al open. Hoe is het met jullie?
Ja ik kom er wel. Vind mezelf een gruwelijke mazzelaar maar ook een doorzetter.
Grappig dat je soms heftige situaties nodig hebt om en dingen te leren en in te zien hoe sterk je bent geworden.
Fem
Geplaatst: 04-03-16 02:37
Gelukkig haal je positieve kracht uit deze ervaring!
En dat klopt absoluut... Soms moet je heel diep gaan om er 100x sterker uit te komen door de ervaringen die je krijgt en wat je daar van leert.
Het is natuurlijk niet altijd even leuk, maar zolang je er iets uit kunt halen is het in ieder geval niet voor niets geweest!
Smee__
Geplaatst: 04-03-16 02:46
Klinkt goed Robijntjah! Fijn dat het weer wat beter gaat
Hier klaarwakker. Morgen weer naar de psycholoog (half 8 in de trein ) en ondanks dat ik weet dat het altijd wel meevalt ben ik toch iedere keer weer zenuwachtig