als wij gewoon een zaal hadden gehuurd waar alles geregeld werd voor ons, had ik geen seconde in de stress gezeten
het was gewoon een leuke dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als wij gewoon een zaal hadden gehuurd waar alles geregeld werd voor ons, had ik geen seconde in de stress gezeten
het was gewoon een leuke dag
op YouTube staan echt erg veel stukjes waarbij er gewoon krekvals gezongen wordt.
dan moet je toch echt een loepzuivere stem hebben wil dat fatsoenlijk overkomen.
het is niet zo dat ik zo mee kan doen aan the Voice
Al weet niemand dat als ik niets zeg, hehe!
Ik ben zelf fotograaf en heel erg anti-cliché, zeker als ik er dan zelf op moet staan...ik wou vooral artistieke foto's en dat is zeker wel gelukt
Ik heb er nog erg veel hoor, als jullie er nog willen zien...ook waar we wat meer op lachen
Zinn schreef:Dankje allemaal!
xmayo spannend!
Charaz...nee, is niet mijn eigen haarAl weet niemand dat als ik niets zeg, hehe!
Joolien, Ik vind ze zelf niet somber, maar ik kan me voorstellen dat je het zo interpreteertIk ben zelf fotograaf en heel erg anti-cliché, zeker als ik er dan zelf op moet staan...ik wou vooral artistieke foto's en dat is zeker wel gelukt
Ik heb er nog erg veel hoor, als jullie er nog willen zien...ook waar we wat meer op lachen
En ieder zijn eigen smaak, als jij er maar blij mee bent, dat is het belangrijkste!
We hebben van veel mensen te horen gekregen dat hoe wij alles gedaan hebben, perfect bij ons past, dus dat is wel erg fijn.
zulke dingen...allemaal heel erg niet-traditioneel, maar super leuk
Maar dat past niet echt in dit topic
haha
iets anders kan bij dit model niet 
uiteindelijk een aantal weken morgens en avonds zalf gesmeerd en een zonnebank kuur gedaan en toen was gelukkig het ergste weg.