Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:52

Oehh, dat is geen verkeerd vooruitzicht zo voor kerst Milatje! :) Veel plezier in Edinburgh!

Nog gefeliciteerd Mandyy! Uitgebreide verjaardag dus, gezellig! :)

Wat irritant dat je die tv hoorde Gianti.. Heb je dat vaker?

Eerste kerstdag vier ik met familie van mijn moeders kant. Gezellig samen eten enzo. Tweede kerstdag gaan we met het gezin gourmetten bij mijn ouders. En met oud en nieuw met vriendinnen. :)
Morgen komen mijn ouders hier met mijn tafel en stoelen. *\o/* Super fijn. :D En papa gaat mijn spiegel en een grote lijst ophangen. :)

WinSel

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:54

Mandy nog gefeliciteerd met je verjaardag !!! :D Beetje laat hihi sorry
Veel plezier vanavond met je vriendinnen !
Rebecca wat heb je die boompjes leuk gemaakt ! Super gezellig
Gianti, wat balen van die TV
Milatje veel plezier in Edinburgh !
Saskia fotootje van je tafel en stoelen ? :))

1e kerstdag ben ik samen met mijn vriend, 2e kerstdag gourmetten met de familie en oud en nieuw nog geen idee haha :D Tussendoor veel klussen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:52

Wat een kerstplannen! , eerste kerstdag alleen en tweede komen er 6 volwassenen en 3 kinderen van onder de 5 := . Oud en nieuw komen mijn ouders hier, kitten zijn eerste oud en nieuw en ben dan gewoon liever thuis.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:45

Dat geldt voor mij ook, wil bij de poezen zijn met oud en nieuw. Geen idee hoe het hier in de omgeving is met vuurwerk en ook niet hoe ze reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:48

Hier hoor ik al veel (illegaal?)knallen, echt mega hard alsof de 3de wereld oorlog is uitgebroken.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:08

Hier nog helemaal niks opvallends gehoord. Ik weet nog niet wat ik ga doen met o&n. Jarenlang feestjes gehad, laatste paar jaar in de ziggodome gevierd. Dat heb ik eigenlijk wel gezien. Misschien ga ik wel gewoon degelijk met m'n familie zitten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:11

Hier ook weinig gehoord. 10 min verderop bij stal al wel veel vreselijke geluiden gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:17

Trauma poes die zat al te trillen op schoot , ze wou van schoot maar ook niet.. Even aaien en vloeide weg , rot vuurwerk

Woon ook nabij het so called ghetto van dit dorp XD

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:45

Ik ben ook wel benieuwd wat onze hond van het vuurwerk gaat vinden. Het wordt haar eerste oud en nieuw.
Hier in de stad valt het me eigenlijk nog mee hoeveel vuurwerk ik gehoord heb.. Paar knallen maar.

Foto van mijn tafel en stoelen. :D Rechts ook de lijst (met wegkras-werelkaart <3 ) die papa nog heeft opgehangen en links de spiegel. :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 12:48

Wat een super hippe eettafelset heb je <3 Die wereldkraskaart wil ik ook, heb jij hem via FonQ? En welke precies? Ze hebben zoooo veel keuze.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:11

Thanks! :D

Ik heb geen idee welke ik heb en waar vandaan. Heb hem van vriendinnen gekregen. :)
Heb wel even op die site gekeken. Ik denk niet dat ie daar vandaan komt. Denk dat hij goedkoper was. Gezien het bedrag dat we altijd doen met verjaardagen, en ik heb er nog wat bij gekregen..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:51

Wat een schattig setje!!!.

Ik hoop dat mijn meubilair meer bij elkaar komt als mijn bank er staat.. oogt nu zo kaal...

Iemand suggestiessch voor mooie wandlampen?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 22:49

Wat is het hier stil :D Iedereen druk ? :))

Gianti, ik heb wel aantal mooie lampen gezien bij ikea....

Nog een weekje en dan krijg ik EINDELIJK de sleutel :D Heb er super veel zin in maar ook spannend hoor haha. Deze week laatste dingen nog in pakken en dan ben ik er helemaal klaar voor :D

Hoe is het hier verder met iedereen ?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 22:52

Spannend!!

Hier heel druk. Drukste periode op werk en december is prive ook altijd druk.

Welke lampen van Ikea heb je gezien?
Heb vandaag een bezem gekocht, had ik nog helemaal niet. :+ Toch wel handig.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 22:57

Oww welke dat waren weet k zo niet meer haha, ik zal straks s even op de site kijken :P Ze hebben wel veel soorten lampen.

Bezem is idd wel handig :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:06

Heb twee hanglampen van Ikea. Iedereen begint altijd over die ene dat ie zo leuk is met schaduw op de muur. :))

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:08

Jij hebt toch zn grote ronde ? Met papier ofzo haha

Ik heb ook een leuke hanglamp van de ikea

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:10

Heel rustig :P , beetje drukte voor de kerst periode. 4 dagen terug alweer 2 jaar op mezelf , en 5 maanden in dit paleis alweer.

Koelkast heb ik scheiding aangevraagd , morgen komt vervanger . Hij was na 4 dagen op MP vlot verkocht

Hamster is verhuisd naar een nieuwe tafel in de boog

Enn -denkt- , verder gaat alles zoals het hoort geloof ik. Moet alleen nog enorm uitmesten het is niet helemaal zoals ik willen zou :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:34

WinSel schreef:
Jij hebt toch zn grote ronde ? Met papier ofzo haha

Ik heb ook een leuke hanglamp van de ikea

Met bloemen. :j

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:46

Ja die is leuk :D

Succes met uitmesten rebecca haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 00:43

Mis wat opbergruimte nog steeds :P , beetje rommelig. Zakken van de jumbo om de stoelleuningen heen (ivm kitten die ze als krabpaal gebruikt , dus is even noodzakelijk ) , bij hamster zijn nieuwe plek de rommel en de krabpaal die wat staat. Ik dub zoals altijd weer over wat schuiven , nu dub ik of ik roomdivider achter de eettafel schuif maar dan heb ik nog minder kastruimte. Heb nog wel een opknapkastje bij ouders staan die is wit opzich kan die wel hierheen./

Dinsdag komt begeleider na 2 jaar voor het laatst , oké zij is er nog geen jaar maar ben ik blij mee. Oude vriendin gaat mee van de zorgboerderij , dus heel gezellig. 4 januari start ik proefperiode op een boerderij voor 12 uurtjes eerst , ook erg zin in. Midden januari beginnen met rijbewijs , word een top begin en einde van een heerlijk jaar! (knijp nog steeds geregeld in mijn velletjes , ben zo dolblij met dit huis. De sfeer is goed , voelt niet meer zo zwaar. Geen huisspook die langsspookt af en toe , maakt me relaxter en ben graag thuis. Al eet ik nu standaard bij ouders :') , helaas als ik straks werk is dat van 15:00 tot 19:00 dus moet ik s'middags wat eten of na het fietsen van werk naar huis)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 03:37

Morgen en dinsdag de boodschappen halen voor kerst of beter; voor morgen t/m de 28e (en dan de 29e evt nog extra bijhalen), hoef ik als het goed is woensdag niet de drukte in.
Vanmiddag dus de koelkast maar even goed uitgemest en morgenmiddag de vriezer nog even uitmesten, ruimte maken voor de feestdagenboodschappen enzo. :')

Verder net afgelopen woensdag m'n kater laten inslapen, hij was al chronisch ziek maar ging in 1 dag zo hard achteruit dat ik hem gelijk heb laten inslapen.
Prognose was te slecht om door te dokteren vond ik.
Heb 2-2,5 dagen de ogen uit m'n kop gejankt, gisteren bijna de hele dag geslapen en vandaag was ik weer het vrouwtje.
Ben nog steeds wel heel verdrietig, maar barst niet meer om de haverklap in tranen uit.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 08:06

Logisch ook, is niet niets! Sterkte! :*

Boodschappen moet ik donderdag begin van avond nog doen na werk, helaas geen andere mogelijkheid.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 10:52

dank je. :)

Weet niet waar je boodschappen doet, maar bij oa Plus, AH en Jumbo heb je de mogelijkheid om je boodschappen af te halen.
Bij AH wel op beperkte plekken, maar als er 1 net in Amersfoort zit kan dat best een uitkomst zijn.
Dan kun je gewoon online je boodschappen doen, je betaald bij het afhalen de rekening met een klein bedrag extra, plus statiegeld op de kratten wat je weer terugkrijgt als je ze inlevert.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:24

lor1_1984 schreef:
dank je. :)

Weet niet waar je boodschappen doet, maar bij oa Plus, AH en Jumbo heb je de mogelijkheid om je boodschappen af te halen.
Bij AH wel op beperkte plekken, maar als er 1 net in Amersfoort zit kan dat best een uitkomst zijn.
Dan kun je gewoon online je boodschappen doen, je betaald bij het afhalen de rekening met een klein bedrag extra, plus statiegeld op de kratten wat je weer terugkrijgt als je ze inlevert.

Ik doe dit bij jumbo en elke week heb je bepaalde producten die zorgen voor geen bestelkosten. Zit bij mij tot nu toe elke keer wel iets bij wat ik kan gebruiken.
Vind het ideaal, scheelt een hoop tijd en geld.