Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Wil de nieuwe koper van het huis de ren niet erbij dan??Vind het inderdaad geen gekke prijs
Pearlx schreef:Nou ik heb ook weer iets raars meegemaakt. Niet zozeer op marktplaats zelf, maar wel door iets wat ik heb gekocht op marktplaats.
Namelijk een waardebon voor een wokrestaurant in de buurt. De man die hem verkocht had geen tijd meer om te gaan voor de bon was verlopen dus ik kon hem voor een mooi prijsje overnemen. Ik ben met mijn vriend gegaan en het was absoluut een prachtig restaurant met heerlijk en divers eten. Klein minpuntje was dat er de hele tijd een man naar ons liep te staren en dan vooral naar mij. Het begon gewoon echt te storen en ik ging op de wc zelfs even checken in de spiegel of er misschien iets op mijn gezicht zat ofzo.
Daarna werd het nog vreemder. Iedere keer als wij dan opstonden om wat eten te halen ging hij ook, zelfs als hij nog iets op zijn bord had. Ook ging hij steeds harder praten tegen het gezelschap waar hij mee was. Hij leek dan op te kijken of wij het ook gehoord hadden.
Toen we bij de hoofdgerechten stonden gaf mijn vriend mij een kusje en ineens kwam meneer schreeuwend op ons afgelopen "OH SORRY! SORRY!!" wij stonden echt zo van:"Ik dacht dat jullie broer en zus waren! SORRY" Wij: "Oke dan
" en wuifden hem een beetje af. Hij stond daar nog even alsof zijn bubbel gebroken was.
Daarna kwam hij mij of mijn vriend echt iedere keer opzoeken en begon gewoon te praten alsof hij ons al jaren kende. Tegen mijn vriend bijvoorbeeld dat hij "kampioen beatboxen was" en hij deed het even voor. Tegen mij liet hij een tattoo zien en zei dat het uit het land kwam waar hij geboren is. Dat 'land' was Zuid Amerika. Na een tijdje had ik dan maar de moed bijeen geraapt om hem zo beleefd mogelijk te vertellen dat ik nu wel weer gewoon lekker met mijn vriend wilde gaan genieten van ons etentje, maar het hield gewoon niet op. Bij de volgende ronde kwam hij even vertellen dat hij single was.![]()
Mijn vriend had er intussen genoeg van en is gaan klagen bij het restaurant personeel. Die konden ons vertellen dat hij bij een groep van mensen met zwaar autisme hoorde en hun begeleider die er regelmatig kwamen eten en dat ze wel vaker klachten kregen. Nou dat verklaarde in iedergeval een hoop! Zij gingen eerder weg dan ons dus we hebben ons toetje in alle rust op kunnen eten.
Giolli schreef:Mijn god het zou je maar gebeuren, zoiets zou echt mijn hele avond kunnen verpesten.
Eigenlijk vind ik dat het restaurant op zijn minst tegen de begeleiders (waren die er?) moet zeggen dat ze veel klachten hadden gekregen en of ze hun mensen 'in het gareel' kunnen houden. Vreselijk zeg.
Wolkje schreef:Plastic tassen zijn bij de Jumbo echt niet gratis hoor...
En bij veel andere winkels ook niet.