Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:41

vind anderhalve week ook erg lang hopen dat het gauw komt!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:56

Ja, vind ik ook. Ze beweert dat het morgen binnen komt. Dus dat betekend dat ze het vandaag pas verstuurd.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:58

Niet overal bezorgd post.nl op maandag pakketten. Op de site staat van wel maar de ervaring zegt wat anders.
Neemt niet weg dat het wel al lang duurt!

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:00

Daarom is het vervelend dat ik die code niet krijg _-:(

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:01

Hier worden inderdaad ook geen pakketten op maandag bezorgd.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:04

Hier ook niet.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:10

Hier ook niet.
Daarnaast is het vandaag bevrijdingsdag, dus wellicht heeft PostNL (gedeeltelijk) vrij.
Maar apart dat ze de code niet kan sturen :=

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:20

roxiie schreef:
Hier ook niet.
Daarnaast is het vandaag bevrijdingsdag, dus wellicht heeft PostNL (gedeeltelijk) vrij.
Maar apart dat ze de code niet kan sturen :=

Oja, dat is ook zo.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:32

Beetje apart idd.. 1,5 week wachten lijkt me lang genoeg.

Ik begin me af te vragen of ik onredelijk ben. 3 jaar geleden heb uk hier een flinke ren voor de katten gebouwd. Dik 500 euro aan materiaal. Vooral gaas is enorm duur. Ik heb hem nu online staan en wil graag 75 euro en ze mogen hem zelf komen demonteren, ik vind dat niet absurd ofzo. We gaan verhuizen naar een flat anders had ik hem zelf meegenomen.
als ik kijk naar wat er verder te koop staat ben ik nog erg aan de lage kant. Toch blijven er boden van max 40/45 euro binnen komen.
Moet ik mijn idee nu echt bij gaan stellen of??

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:39

Ik vind het een hele nette prijs :j Als wij nu al in ons grotere huis hadden gezeten had je een reactie kunnen verwachten erop van ons :j

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 11:41

zou het wel bijstellen ja, bieden vanaf 75 euro? of de vraagprijs op 100 zetten, het is namelijk wel zo dat mensen dan opeens wel vanaf 60 euro kunnen bieden (hoewel dat ook nog aan de lage kant is als je er zelf 500 euro voor betaald hebt) en met een beete geluk heb je iemand die hem over wil nemen voor 75 of zelf 80 :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:13

Ja, de meeste boden die ik krijg zijn via fb. Op mp alleen nog maar 20 euro als bod gekregen..

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:35

Hier ook weer... krijg ik een reactie via mp wat ik vraag voor mijn hoofdstel... deze was behoorlijk duur en heeft paardjes hoofd alleen maar 2 keer gezien.. ik stuur netjes mijn vraagprijs en kreeg als antwoord terug dat het te duur is en dat zij voor deze prijs een nieuwe kan kopen...
Nou ik heb beleeft gevraagd waar, want dan wil ik graag dezelfde in een andere kleur dan de mijne kopen.
Jullie raden het al : het werd stil en niets meer vernomen van geintresseerde :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:37

Wil de nieuwe koper van het huis de ren niet erbij dan?? :) Vind het inderdaad geen gekke prijs :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:50

Volgens helpt het geen meter als je vaste prijzen in je advertentie zet :') Heel verhaal met uitleg over de producten en de melding erbij dat het vaste prijzen zijn.. Ja.. hoor.. alsnog een mail met een bod van 10 euro lager..

De koekkoek..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:54

Maakt inderdaad weinig uit. Dat bieden vanaf ook.. ze bieden dan toch wel via je mail

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:31

Marjoow schreef:
Wil de nieuwe koper van het huis de ren niet erbij dan?? :) Vind het inderdaad geen gekke prijs :)

We hebben een huurhuis ;) ga er niet vanuit gezien die midden in de tuin staat haha.
Maar had via bokt misschien iemand met interesse :)

Weer iemand op fb die 75 euro 'wel erg veel' vind.. zucht.
Ga t eens nieuw kopen..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:34

Facebook is heel mooi en fijn voor dingetjes onder de 30,-
Komt het daarboven zul je het toch op marktplaats moeten zetten, geen idee waarom maar het is echt zo.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:16

Nou ik heb ook weer iets raars meegemaakt. Niet zozeer op marktplaats zelf, maar wel door iets wat ik heb gekocht op marktplaats.

Namelijk een waardebon voor een wokrestaurant in de buurt. De man die hem verkocht had geen tijd meer om te gaan voor de bon was verlopen dus ik kon hem voor een mooi prijsje overnemen. Ik ben met mijn vriend gegaan en het was absoluut een prachtig restaurant met heerlijk en divers eten. Klein minpuntje was dat er de hele tijd een man naar ons liep te staren en dan vooral naar mij. Het begon gewoon echt te storen en ik ging op de wc zelfs even checken in de spiegel of er misschien iets op mijn gezicht zat ofzo :').

Daarna werd het nog vreemder. Iedere keer als wij dan opstonden om wat eten te halen ging hij ook, zelfs als hij nog iets op zijn bord had. Ook ging hij steeds harder praten tegen het gezelschap waar hij mee was. Hij leek dan op te kijken of wij het ook gehoord hadden.

Toen we bij de hoofdgerechten stonden gaf mijn vriend mij een kusje en ineens kwam meneer schreeuwend op ons afgelopen "OH SORRY! SORRY!!" wij stonden echt zo van: :? "Ik dacht dat jullie broer en zus waren! SORRY" Wij: "Oke dan >;) " en wuifden hem een beetje af. Hij stond daar nog even alsof zijn bubbel gebroken was.

Daarna kwam hij mij of mijn vriend echt iedere keer opzoeken en begon gewoon te praten alsof hij ons al jaren kende. Tegen mijn vriend bijvoorbeeld dat hij "kampioen beatboxen was" en hij deed het even voor. Tegen mij liet hij een tattoo zien en zei dat het uit het land kwam waar hij geboren is. Dat 'land' was Zuid Amerika. Na een tijdje had ik dan maar de moed bijeen geraapt om hem zo beleefd mogelijk te vertellen dat ik nu wel weer gewoon lekker met mijn vriend wilde gaan genieten van ons etentje, maar het hield gewoon niet op. Bij de volgende ronde kwam hij even vertellen dat hij single was. :=

Mijn vriend had er intussen genoeg van en is gaan klagen bij het restaurant personeel. Die konden ons vertellen dat hij bij een groep van mensen met zwaar autisme hoorde en hun begeleider die er regelmatig kwamen eten en dat ze wel vaker klachten kregen. Nou dat verklaarde in iedergeval een hoop! Zij gingen eerder weg dan ons dus we hebben ons toetje in alle rust op kunnen eten.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:17

Zo net een partij dekens op fb gezet.
ben benieuwd.....
Zitten toch wel wat duurdere merken tussen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:24

Pearlx schreef:
Nou ik heb ook weer iets raars meegemaakt. Niet zozeer op marktplaats zelf, maar wel door iets wat ik heb gekocht op marktplaats.

Namelijk een waardebon voor een wokrestaurant in de buurt. De man die hem verkocht had geen tijd meer om te gaan voor de bon was verlopen dus ik kon hem voor een mooi prijsje overnemen. Ik ben met mijn vriend gegaan en het was absoluut een prachtig restaurant met heerlijk en divers eten. Klein minpuntje was dat er de hele tijd een man naar ons liep te staren en dan vooral naar mij. Het begon gewoon echt te storen en ik ging op de wc zelfs even checken in de spiegel of er misschien iets op mijn gezicht zat ofzo :').

Daarna werd het nog vreemder. Iedere keer als wij dan opstonden om wat eten te halen ging hij ook, zelfs als hij nog iets op zijn bord had. Ook ging hij steeds harder praten tegen het gezelschap waar hij mee was. Hij leek dan op te kijken of wij het ook gehoord hadden.

Toen we bij de hoofdgerechten stonden gaf mijn vriend mij een kusje en ineens kwam meneer schreeuwend op ons afgelopen "OH SORRY! SORRY!!" wij stonden echt zo van: :? "Ik dacht dat jullie broer en zus waren! SORRY" Wij: "Oke dan >;) " en wuifden hem een beetje af. Hij stond daar nog even alsof zijn bubbel gebroken was.

Daarna kwam hij mij of mijn vriend echt iedere keer opzoeken en begon gewoon te praten alsof hij ons al jaren kende. Tegen mijn vriend bijvoorbeeld dat hij "kampioen beatboxen was" en hij deed het even voor. Tegen mij liet hij een tattoo zien en zei dat het uit het land kwam waar hij geboren is. Dat 'land' was Zuid Amerika. Na een tijdje had ik dan maar de moed bijeen geraapt om hem zo beleefd mogelijk te vertellen dat ik nu wel weer gewoon lekker met mijn vriend wilde gaan genieten van ons etentje, maar het hield gewoon niet op. Bij de volgende ronde kwam hij even vertellen dat hij single was. :=

Mijn vriend had er intussen genoeg van en is gaan klagen bij het restaurant personeel. Die konden ons vertellen dat hij bij een groep van mensen met zwaar autisme hoorde en hun begeleider die er regelmatig kwamen eten en dat ze wel vaker klachten kregen. Nou dat verklaarde in iedergeval een hoop! Zij gingen eerder weg dan ons dus we hebben ons toetje in alle rust op kunnen eten.

Mijn god het zou je maar gebeuren, zoiets zou echt mijn hele avond kunnen verpesten.
Eigenlijk vind ik dat het restaurant op zijn minst tegen de begeleiders (waren die er?) moet zeggen dat ze veel klachten hadden gekregen en of ze hun mensen 'in het gareel' kunnen houden. Vreselijk zeg.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:29

Giolli schreef:
Mijn god het zou je maar gebeuren, zoiets zou echt mijn hele avond kunnen verpesten.
Eigenlijk vind ik dat het restaurant op zijn minst tegen de begeleiders (waren die er?) moet zeggen dat ze veel klachten hadden gekregen en of ze hun mensen 'in het gareel' kunnen houden. Vreselijk zeg.

Het heeft een deel van onze avond zeker verpest. Heel vervelend als je steeds met iemand anders bezig moet zijn dan elkaar en het etentje! De begeleider was er wel bij heb ik begrepen, maar die hebben verder niet ingegrepen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:38

Dan vraag je je toch af voor welke situatie's zo'n begeleider er wél bij is.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:12

Wolkje schreef:
Plastic tassen zijn bij de Jumbo echt niet gratis hoor...
En bij veel andere winkels ook niet.

nee maar het waren ook gewoon van die plastic tassen van de kruidvat die je gratis krijgt .. of die van de etos en die krijg je ook gratis dus daarom vond ik het een beetje apart. maar ik betaal voor de meeste plastic tassen niet umh ja behalve bij de supermarkt dan

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:54

Bij het kruidvat krijg je ze ook niet gratis hoor, de groten dan he. Ik heb bedoel niet de kleintjes.