Ik heb gelongeerd ben er ook niet op gegaan. Aan de longeerlijn was af en toe gek zat
Marcella
Geplaatst: 09-02-14 21:07
Ik heb heerlijk gereden in de buitenbak, maar wel op een hyper fjord die in de stalgang nog even liet zien dat hij wel pit heeft (haalde vol uit zomaar ineens ). Wat een heerlijk weertje was het uiteindelijk.
Mijn paarden gedragen zich niet gek met die harde wind,die blijven lekker rustig.Komt vast omdat ze al een stuk ouder zijn? Op zich vond ik het weekend heel erg meevallen,na wat ze voorspeld hadden.
Sommige van mijn oudjes bevestigen het spreekwoord "hoe ouder, hoe gekker" graag, hoor
Marcella
Geplaatst: 09-02-14 22:10
De mijne word dit toch alweer 17 jaar en is een fjord, maar had toch wel aardig handen vol aan. Misschien kom het ook wel omdat hij geen last meer heeft van een dikke buik die in de weg zit.
Hard aan het hopen dat het morgen een beetje fatsoenlijk weer word.
Maar 17 jaar is niet oud Marcella.De mijne zijn 26 en bijna 27 jaar oud,die blijven lekker rustig met storm. Pff hele week regenbuien en vrijdag word weer een regendag.
Paar druppels gehad onderweg op de scooter, maar nu ook af en toe waterig zonnetje. Gisteren op de moerdijk flinke schuimkoppen en nu bijna helemaal glad.
gohya
Geplaatst: 10-02-14 18:44
Heerlijk weer vanmiddag op de wei,mét de zon erbij.Kon zonder jas,was helemaal niet koud. Helaas trok het later weer dicht en werd het kouder.
Ze hadden afgelopen nacht gestrooit hier,we kregen toch helemaal geen vorst? Zie ik daar nou de Maan boven de Zon? Dat kan toch helemaal niet,die 2 boven elkaar?
dravergekkie
Geplaatst: 10-02-14 20:04
Ja het kwam volgens mij tegen de vorst grens aanzitten zeiden ze volgens mij op tv.
Dus mischien hebben ze voor de zekerheid gestrooit ? Ze moeten er toch iets mee
Hier begon het om 5 uur te regenen en heeft het even een uurtje geregent.
Was net terug van buitenritje toen het echt begon door te regenen onderweg wel af en toe wat druppels gehad. Terug op de scooter de hele weg regen gehad.