Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:20

balachelijk , hoe durft ze ! ( of hij )

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:26

Tjonge, wat een aso zeg.
Ik zit ook ff te zoeken op MP en ik verbaas me over sommige foto's. Ik neem aan dat je advertenties plaatst om iets te verkopen, maak dan ook duidelijke foto's.....zucht....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:41

Pfffff verkeerde been uit bed gestapt wat een rara mens zeg met zo'n reactie....

Ik heb net mijn draagdoek (te groot voor mij) op mp gezet en een draagzak (gebruik ik niet), binnen 5 min ene bed, ik heb een tegenbod gedaan en verkocht, geld is direct overgemaakt en ik verstuur het pakket vandaag nog. :D Heel fijn dus dit keer....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:57

Heb mijn oilily tas ook verkocht, ze bood eerst echt te weinig maar we zijn tot een goed akkoord gekomen en het geld is er ook al bij... Doe mij meer zulke klanten :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:59

:)
Ik zowaar ook! Had via de mail een bod wat toch aardig wat lager was dan ik in gedachten had. Gereageerd dat het daar niet voor weg ging. Mailde ze terug waarvoor dan wel. Ik denk dat worden we vast niet eens. Maar wel dus :D Het is gister gelijk betaald en vandaag op de post!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 15:06

zo , ik heb weer vanalles op bokt-markt en marktplaats gezet :D
hopen op serieuze reactie's
en geen mensen die de helft van de vraagprijs bieden , want
het is al niet duur :P

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:59

Ik ben ook weer blij weer 2 dingetjes verkocht. *\o/*
Toch wel raar zo loop je er maanden mee te leuren kom je het niet kwijt en word je gek van alle onzinbiedingen en opeens gaat het achter elkaar weg.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:06

Dat heb ik op het moment ook, 4 dingen verkocht deze week. Zal er wel aan liggen dat (zowat) iedereen vakantiegeld krijgt :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:13

Ik heb weer een shirt en jodphurs verkocht :)

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:46

Ik heb vandaag 2 boeken verkocht. Stonden al maanden op marktplaats. Heb er de vraagprijs voor gekregen, maar daar was ook niet over te onderhandelen. Waren 1 euro per stuk, 1 in nieuwstaat en de ander nog heel goed.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 18:09

Ik zag een leuk jurkje op MP, staat een prijs van 15 euro bij en er waren al een paar mensen aan het bieden. Ik bood boven het hoogste bod via mail. Krijg ik een antwoord dat ze er minstens 30 euro voor wil hebben.....Zet dat er dan direct bij :(

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 18:21

Ja dat vind ik ook lastig van de nieuwe Marktplaats. Bij een aantal dingen staat dan een redelijke prijs, dan bied je iets in die richting (dus 12 euro als er 15 staat ofzo) en dan krijg je bericht van ja ik wil er 25 euro voor hebben (of 30), dat wat daar bij staat is een begin bod. Of om onzinbiedingen te voorkomen. Erg irritant, zet er dan gewoon een vraagprijs bij of zet dat in je advertentie..

Heb eindelijk mijn schoenen...Hebben er dus een week over gedaan. Zijn iets aan de krappe kant maar ik denk (en hoop heel erg :P) dat ze nog wel een beetje uitlopen. :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 18:36

Ik heb ook nog ong 40 boeken maar die verkoop ik via bol.com maar loopt zoiets ook via mp?
Vind het zoveel moeite om het erop te zetten :+

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 19:59

Zo weer iets verkocht! Wat opgehaald werd! Dus dat is mooi! Waren er ook netjes binnen de afgesproken tijd :D Dus ik ben weer blij!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:10

Ik heb er ook een aardig aantal boeken op gezet (inderdaad een hele klus :P ), en dat liep echt voor geen meter....
(maar dat kan natuurlijk ook aan mijn boeken liggen :D )

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:11

hier nog géén 1 onzin bod ontvangen *\o/* ( voor de verandering :') )
wel een aantal serieuze biedingen , kijk ! daar kan ik wat mee !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:13

In juli heb ik een rommelmarktje in de buurt, ga proberen om daar wat spullen kwijt te raken. Vooral kleding, boeken, handtassen en schoenen dan.

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:51

Nou ja zeg, ik zie iets op MP wat ik wil hebben, ze vraagt er €20 voor.
Vind t een prima bedrag, maar beetje afdingen hoort er toch bij (toch?).
Doe via mail een bod van €22,50 incl. verzendkosten (verzendkosten bedragen voor dit artikel €4)
Krijg ik een mail terug, dat ze dat echt te weinig vind, en dat er genoeg andere kopers zijn.
We hebben het hier over €1,50 en de advertentie staat er al bijna 3 weken op....... ben ik nou gek???

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:32

Eens kijken wat er gebeurt als je aangeeft dat je dan niet meer geïnteresseerd bent, dan weet je of het bluf was of niet :P :) Tenzij je het artikel per sé wilt hebben natuurlijk.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:54

Ik ben opzoek naar een drumstel voor Guitar Hero (xbox) en heb er een gevonden hier niet zo ver vandaan voor een leuke prijs.
Alleen het mailcontact verloopt een beetje stroef, desbetreffende persoon stuurt mailtjes als

'Ja is compleet'
'Ja zit er bij'

Geen aanhef of iets erbij :') Maargoed, even proberen een afspraak te maken om op te halen zodat ik kan kijken of het wel echt compleet en werkend is.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:11

zo , waarschijnlijk zijn mijn anky's verkocht !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:01

:= Wij hadden iets op MP wat vrij breekbaar was. Toen kregen we een net bod maar of we het daar voor wilden komen brengen. We hebben er iets opgedaan aangezien het nog een goed half uur rijden (enkel) was. Gingen ze mee akkoord en waren er erg blij mee. Komen we daar vandaag op het afgesproken tijdstip aan, gaat het raampje boven open en komt er een slaperig hoofd uit HALLO?!........... :') Ze lagen nog in bed.... (en zo vroeg was het nou ook weer niet, 10 uur :+ )

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:30

Godsamme ik wordt geterroriseerd door een trieste vent.
Hij heeft bij mij een zo goed als nieuw hv Polo dekje gekocht.
Heeft hij opgehaald. Was in mijn ogen een full, echter staat dit er niet op.
Maar ik heb m naast mijn andere full dekjes gehouden en dus als full verkocht.

Hij heeft het dekje vast gehad en mogen zien.
€15 miezerige euro's heeft hij betaald.

Het past niet op zijn paard en eist nu geld terug.
Ik doe dit niet want het dekje is nu ook vies en daar ik geen winkel ben, ben ik niet verplicht iets terug te nemen.

Echter laat deze man van een jaar of 40-50 het er niet bij zitten.

Hij bied onder verschillende namen (trutje ed) op mijn advertenties.
En vanavond maakt hij het heel bont.

Op iedere advertentie heeft hij een absurd bod gedaan. Met als naam, hier moet je niet kopen.

Dat verklaard direct waarom ik geen mails meer krijg.
Rotzak !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 08:43

Dit zou ik melden bij MP en je kan ook een keer mailen dat je aangifte gaat doen van laster, eerroof en stalking }>
Neem van alles (of zo veel mogelijk) een printscreen, bundel het in een bestandje en mail dat als bijlage door naar MP. Met zo'n mensen weten die ook snel wat doen hoor.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 09:16

Volgensmij word ik opgelicht... Heb een bod gedaan op een zadel, en de verkoper ging akkoord. Gegevens uitgewisseld en ik heb het geld overgemaakt. Geld kwam de eerste keer terug omdat ze naam niet bij het rekeningnummer hoorde, maar de 2e keer ging het goed. Ik heb haar gevraagd of ze, als ze het verzonden had, het tnt nummer door wilde geven. Heb het geld donderdag overgemaakt en nooit weer iets gehoord. Heb haar gisteren gemaild of het zadel al op de post was, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. De mailwisseling ging al wat raar, het was elke keer 'nou, stuur je gegevens maar op dan' of, 'ja is in goede staat', zonder er verder nog iets bij te zeggen. Geen naam, of hallo ofzo. Ja 1x, want ik weet wel haar naam. Ik hoop echt dat dit goed komt...