Ik zit in in twijfel dit jaar , vorig jaar naar Bremen geweest. Oberhausen heb je nog een winkelcentrum erbij , Oldenburg is best groot heb ik gegoogeld. Lastig
Zit nu kerstmuziek te luisteren en moest gelijk aan dit topic denken.
Helaas betekend kerst hier zomer.. En begrijp me niet verkeerd, ik hou van de zomer en nog meer van kerst, maar die twee samen klopt gewoon niet. Kerst hoort voor mij koud te zijn, lekker binnen zitten met de verwarming aan en warme chocomelk. Niet op het strand aan de zuip en barbecuen.
Either way, ik hoop kerst 2017 wel in de winter te kunnen vieren (Europa of eventueel de US) maar helaas laat ons budget dat nu niet toe. Dus dan dit jaar maar goed ons appartement versieren, inclusief kerstboom, koekjes bakken etc. etc.
Was wel geinig vorige week. Toen ik op vakantie vertelde dat ik al 3 jaar geen sneeuw had gezien werd ik raar aangekeken door de Amerikanen. Ik wil gewoon weer eens sneeuw
Ik geniet ook echt met volle teugen van dit druilerige weer Lekker fris buiten, stormachtig en regen Wel minder als je op de fiets er doorheen moet oid.
Ik was vanmorgen aan het rijden en man wat was dat geweldig. Het had vanmorgen vroeg geregend dus het druppelde nog wat van de bomen, die inmiddels al wat gekleurde blaadjes hebben en tussen de bomen door scheen de zon. Daarnaast liep paardlief ook nog fantastisch. Ik ben helemaal in de wolken. De herfst is ook zo'n prachtig seizoen.
Herfst kan inderdaad zo mooi zijn! Ben ook alweer door mijn baksels aan het kijken. Straks sinterklaas, verjaardag van mijn man... Rondom de herfst en winter vind ik het bakken zo knus
Hihi, ik geef nu het meeste weg aan mijn man om mee te nemen naar zijn werk. Of stop wat in de vriezer. Sowieso even druk hier, wil zelf kroketten maken voor verjaardag van mijn man dus dat is ieder weekend kroketten draaien en invriezen de aankomende weekenden. Dus ga niet te gek uitpakken met de sinterklaasintocht dit jaar qua snacks en decoratie. Bewaar het maar even voor kerst
skaay
Geplaatst: 01-10-16 18:33
Mijn lichtjes
Ook ik geef het toe, ik heb iets meer als lichtjes