Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ja had ik ook ergens gelezen maar vroeg me af of het perse met rondleiding moet of dat je ook borden kan lezen o.i.d? Want tja met 2 dove mensen kun je niet echt zomaar een rondleiding gaan volgen
Yrrah schreef:Sinds een half jaar heb ik geen eigen auto meer. Tot die tijd heb ik stad en land afgereisd met de auto en nooit gebruik gemaakt van de trein. Als rolstoelgebruiker had ik het idee dat reizen per trein erg omslachtig was.
Inmiddels ben ik twee keer op stap geweest met de trein en ik moet zeggen dat ik het een heel relaxte manier van reizen vind. Klein nadeel is wellicht dat je als rolstoelgebruiker nooit spontaan kunt reizen. Je moet je reis van tevoren bespreken i.v.m. met de hulp bij het in-, uit- en overstappen. Maar die hulp is naar mijn ervaring tot nu toe perfect geregeld.
Zoals het er nu uitziet zal ik toch wel gemiddeld eenmaal per maand per trein reizen en gezien mijn ervaringen heb ik daar absoluut geen probleem mee.
Inoterry schreef:Yrrah schreef:Sinds een half jaar heb ik geen eigen auto meer. Tot die tijd heb ik stad en land afgereisd met de auto en nooit gebruik gemaakt van de trein. Als rolstoelgebruiker had ik het idee dat reizen per trein erg omslachtig was.
Inmiddels ben ik twee keer op stap geweest met de trein en ik moet zeggen dat ik het een heel relaxte manier van reizen vind. Klein nadeel is wellicht dat je als rolstoelgebruiker nooit spontaan kunt reizen. Je moet je reis van tevoren bespreken i.v.m. met de hulp bij het in-, uit- en overstappen. Maar die hulp is naar mijn ervaring tot nu toe perfect geregeld.
Zoals het er nu uitziet zal ik toch wel gemiddeld eenmaal per maand per trein reizen en gezien mijn ervaringen heb ik daar absoluut geen probleem mee.
Wat ik wel erg vind is dat je als rolstoelgebruiker niet eens op elk station in Nederland uit kan stappen.
Babe, zit je al in de bus?
MoonChloe schreef:1e klas lounge, wat is dat????![]()
Yeah ik ga 7 nov naar Keulen, met TREIN.. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. (tjee van amsterdam naar groningen is even lang..)