Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:[jeetje,dacht eerst dat het een 1 april grap was...
of geintje tussendoor...maar het is echt zo..![]()
RK ik geloof eigenlijk niet dat je zo je eigen ruiten in zou gooien,daar ben je te verslaafd voor![]()
,en daar vind je bokt te leuk voor...
ik hoop echt dat het een grote vergissing blijkt te zijn!
(overigens is mijn account ook ooit eens gehackt,is zelfs toen mee gepost ,waar ik niets van wist,hier werd toen der tijd erg laconiek op gereageerd,moest maar een beter paswoord nemen...)
Maanling schreef:Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Oh... wat ruk jij dan?
Barmat schreef:Nouks, ik erger mij aan je wannabe-mod opmerkingen, het was mij bij de eerste keer wel duidelijk hoor
Barmat schreef:Over RK - dit is niet de tijd en plaats om er iets over te melden. Als Marcia iets wil laten weten via mij of anderen, dan zal ze dat zeker doen. Als ze wil dat ik iets voor haar hiet op bokt plaats, dan zal ik dat ook voor haar doen. Vooralsnog is ze zelf helemaal verbaasd en ook boos, verdrietig, noem maar op. Ze is zich van geen kwaad bewust en snapt niet dat dit zomaar kan. En ik geloof haar 100% in haar verhaal.
Verder ga ik er nu niet op in, bedankt allemaal voor jullie berichtjes tot nu toe!
Ilzas schreef:Ik geloof de stelling dat ze zelf ook van niks weet, zich van geen kwaad bewust is.
Barmat schreef:Nouks, ik erger mij aan je wannabe-mod opmerkingen, het was mij bij de eerste keer wel duidelijk hoor
nickyu schreef:maar als een mod word gehackt word de vermeende hacker geband
Ilzas schreef:nickyu schreef:maar als een mod word gehackt word de vermeende hacker geband
runningkawa was allang geen mod meer hoor.
chipieke schreef:dit geloof je toch zelf niet? Zie elke dag posts van RK voorbijkomen, zou zij heel bokt zomaar opgeven voor zoiets?
Hoop dat dit alles een fout is, zal haar echt missen! Heb al heel veel nuttige tips van haar zien voorbijkomen en heb er telkens wat aan gehad. Het is een zeer 'nuttige' bokker die ik alleszinds zal missen...
RK hopelijk tot gauw!
Over RK - dit is niet de tijd en plaats om er iets over te melden. Als Marcia iets wil laten weten via mij of anderen, dan zal ze dat zeker doen. Als ze wil dat ik iets voor haar hiet op bokt plaats, dan zal ik dat ook voor haar doen. Vooralsnog is ze zelf helemaal verbaasd en ook boos, verdrietig, noem maar op. Ze is zich van geen kwaad bewust en snapt niet dat dit zomaar kan. En ik geloof haar 100% in haar verhaal.
Verder ga ik er nu niet op in, bedankt allemaal voor jullie berichtjes tot nu toe!
Ilzas schreef:Barmat schreef:Nouks, ik erger mij aan je wannabe-mod opmerkingen, het was mij bij de eerste keer wel duidelijk hoor
Ik ook.
Wens Marcia maar sterkte. Ze zal wel aangeslagen zijn.
L_ola schreef:Ik zie een enkele bokker voorbij komen met de avatar van RK, heeft dit een reden?
Om RK te steunen o.i.d?
Ik vind het echt rot, bij iedere intressante discussie was RK er, ga het zeker missen.
takkie_muis schreef:jammer.
nog erger is dat er mensen volgens mij haar ava jatten
Ilzas schreef:nickyu schreef:maar als een mod word gehackt word de vermeende hacker geband
runningkawa was allang geen mod meer hoor.