Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

WinSel schreef:laat anders je vriendin het doen,
Laat haar zeggen dat jij em al heel lang leuk vind maar niet durft omdat je bang bent om straks afgeweze te worden.
Helpt echt

ben nog bezig met lezen en pas op blz 7
geen problemen mee hoor
xD
. Hij vond me wel leuk, en hij is nu mijn vriend!
in eens beginnen met een enquete en dan hem als eerste het formulier in laten vullen, met naam, mailadres en geboortedatum natuurlijk.
Miepie1980 schreef:Alle blikjes fanta je nummer onder schrijven![]()
![]()
Nee geintje, denk wel ff een briefje geven en dan maar hopen.
Of kunnen jullie niet toevalligin eens beginnen met een enquete en dan hem als eerste het formulier in laten vullen, met naam, mailadres en geboortedatum natuurlijk.
Doe je best en ga ervoor. Ga voor je duimen.

_Nancy schreef:Dus heeft hij jouw aangesproken ipv andersom?
Sheran schreef:_Nancy schreef:Dus heeft hij jouw aangesproken ipv andersom?
Ja, maar toen wilde ik dat ik het zelf had gedaan. Ik voelde me behoorlijk idioot.
Maar dat is ook niet erg hoor. Volgens mij denken jongens veel minder diep na dan meisjes
heheheh
maar gewoon ff.. als ie terugkijkt glimlach je bijvoorbeeld of zeg je vluchtig hai.. als dat je hem herkent.Nagini schreef:Kom op meid, een beeetje meer lef.
Hij bijt niet. Duw je angst een beetje opzij en kijk 'm gewoon eens aan.. hop recht in z'n ogen. Hoeft geen minuten te zijn hoormaar gewoon ff.. als ie terugkijkt glimlach je bijvoorbeeld of zeg je vluchtig hai.. als dat je hem herkent.
Je komt nu heel erg verliefd over en misschien wat te kinderlijk voor 'm? Kijken en snel wegkijken en niet naar binnen durven stappen.
Ik begrijp best dat het heel eng is vind ik zelf ook.. maar raap net dat kleine beetje moet bijelkaar.. het is misschien net dat 'opstapje'.

Nagini schreef:Kom op meid, een beeetje meer lef.
Hij bijt niet. Duw je angst een beetje opzij en kijk 'm gewoon eens aan.. hop recht in z'n ogen. Hoeft geen minuten te zijn hoormaar gewoon ff.. als ie terugkijkt glimlach je bijvoorbeeld of zeg je vluchtig hai.. als dat je hem herkent.
Je komt nu heel erg verliefd over en misschien wat te kinderlijk voor 'm? Kijken en snel wegkijken en niet naar binnen durven stappen.
Ik begrijp best dat het heel eng is vind ik zelf ook.. maar raap net dat kleine beetje moet bijelkaar.. het is misschien net dat 'opstapje'.

beetje flauwe opmerking haha...
_Nancy schreef:Nagini schreef:Kom op meid, een beeetje meer lef.
Ja, precies.. hoe weet jij dat nou?
En jij hebt hem nog nooit gezien hoe hij zich gedraagt in die winkel en mij ook niet
Dus hoe kun je nou zeggen dat ik té kinderlijk voor m ben?![]()
Maar ja, we zien wel hoe t loopt
maar misschien ook wel zoiets hebben van 'te jong'.