Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:57

Wat? Kost dat tegoed opvragen echt geld?! Djies Scheve mond
Daarom gaat mijn btg dus flink omlaag elke keer. En vriendlief maar afvragen aan wie ik mijn beltegoed dan op SMS, terwijl ik nauwelijks SMS.
Weet ik ook weer hoe dat komt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:59

Ik ga morgen all me facturen opvragen bij vodafone!
Echt alles!
Opzeg brief gaat morgen ook de bus op!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:25

Mensen, trap alsjeblieft niet in die try and buy acties, want bij mij is het ook fout gegaan. Een paar maanden terug kon je voor een maand KOSTELOOS internet uitproberen op je PC. Okay, afijn: gratis... da's mooi natuurlijk. Ze hadden tegen mij uitgelegd dat als je gewoon binnen de maand de modem terug stuurt, dan is er niks aan de hand, verschijnen ook geen rekeningen......

MAAR WAT WIL HET GEVAL: ER KOMEN WEL REKENINGEN!!!! Eentje van 0 Euro (haha, Voda, erg grappig!), en eentje later van... 29.92(!!!!!!!!!!!!!!) en eergister een credit nota van - 29,92! How weird can it get?! (met daarop onterecht gefactureerde abonnementskosten. Halluwwww Vodaatje: ik BEN nieteens abo van Vodafone. Never has never will!)

Ik natuurlijk aan de bel en ze zeiden dat er 'een foutje was geslopen met de try and buy actie en dat het zo snel mogelijk weer teruggestort wordt'

Stelletje EIKELS! Of je zegt dat gratis=betaald is of je organiseert niks.

Try before you buy... tsssssssssssssssssssss......... zelfs een gratis actie kunnen ze nieteens goed organiseren!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:40

Ik snap je bericht niet helemaal. Je hebt de modem teruggestuurd, krijgt een rekening van 0 euro (wrs die eerste gratis maand). Terwijl je dat ding hebt teruggestuurd krijg je een rekening van 29.92 (wrs voor de tweede maand) en vervolgens een credit nota van hetzelfde bedrag (omdat ze doorhadden dat je de tweede maand niet hoeft te betalen).

Dan klopt het toch weer of niet?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:58

Maar zij zeiden: GEEN REKENINGEN! Terwijl ik TOCH rekeningen ontvang (plus die reclameonzin in de envelop.) En als ik niet naar de winkel was gerend voor uitleg over die voorlaatste rekening hadden ze volgens mij gewoon door kunnen gaan met mij centen uit de zak te laten kloppen. En trouwens, het was €15,= normaal maandelijks, Vaste Kosten en dus GEEN €30,= !!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:00

Ja maar je hebt toch niks hoeven te betalen, dan is er dus niks aan de hand, misschien iets te laat dat modem teruggestuurd.

Ik ga morgen even aan de telefoon met de bank, ik ga die 100 euro die ze de laatste keer via automatische incasso hebben afgeschreven terughalen (kan binnen zoveel dagen) en dan eens een email doen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:01

Het was nog ruim in de actieperiode dat de modem teruggestuurd is!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:05

Ik heb maanden geleden gemaild wanneer m'n abo afliep maar ze nemen niet erg de moeite iets terug te sturen.. Bellen naar de klantenservice duurde halfuur en toen was het "alle lijnen zijn bezet we verzoeken u later terug te bellen tuuuuut tuuuut tuuuut" Kon dat niet meteen? Zit ik daar een halfuur op te wachten? Ga overstappen naar Hi.. Heb t gehad met vodafone

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:35

Wat heeeel ticky is is dat data verkeer buiten je bundel valt...
Dus als je veel MMSt en je phone maakt dan verbinding met I net heb je zo toren hoge rekeningen!
Ook als je buiten je bundel komt betaal je best veel per minuut.
Dat tikt ook erg aan!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:41

Ik krijg ook 0,- facturen van Hi......... dat is puur voor hun administratie. Gebeurd wel vaker.
Ik heb nu 2,5 jaar Vodafone en nog nooit een probleem gehad Ga eind deze maand over naar Hi (niet vanwege vodafone) en hoop echt heel erg dat het net zo goed gaat als de afgelopen jaren bij vodafone.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:52

Heeft iemanand enig idee waar je kan nakijken hoeveel je smst bij vodafone? Ik heb de BloX van 1000 smsjes, maar ben bang dat ik erover zit. :o Als die 1000 smsjes op zijn, sms je dan weer van de rest van je abbo? Of betaal je dan het buiten de bundel tarief terwijl je nog bundel hebt zeg maar?

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:53

Bij Myvodafone staat je saldo, kun je ong. uitrekenen hoeveel je nog kan sturen :).
Als je buiten je 1000 smsjes zit gaat het over je rekening inderdaad, en die smsjes zijn duurder als normaal! Staat ook wel ergens bij Myvodafone, hoeveel ze dan kosten p/s..
Tikt wel aardig op kan ik je vertellen, :Y)..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:51

Stom gedoe bij Vodafone.
Ik heb sinds augustus een abbonement bij Vodafone, heb echter nog nooit een rekening ontvangen, en inloggen op 'my vodafone' lukt ook niet, omdat ik daar steeds een foutmelding krijg. De laatste twee maanden valt mijn rekening steeds E20,- hoger uit, zonder aanwijsbare reden.

Ik dus een mailtje gestuurd naar de klantenservice dat ik en al mijn rekening (vanaf augustus) opgestuurd wilde hebben, en graag zou willen inloggen op my vodafone. Ik kreeg een mailtje terug dat ze mij 'zo' niet konden helpen, omdat ze mijn gegevens niet konden inzien als ik niet was ingelofd bij my vodafone. of ik dus eerst wilde inloggen bij my vodafone, en daarna mijn vraag opnieuw wilde mailen. *hele diepe zucht*

Terug gemaild dat ik dus niet kon inloggen. en dat ik dat dus graag wilde maar steeds een foutmelding kreeg. Wederom een mailtje terug gekregen, dat ik niet geverfieerd ben, en dat ze me daarom niet konden helpen, ik moest contact openemen met de klantenservice....

Echt frustraties allom, ga van de week maar eens bellen met de klantenservice. Ik bedoel hoe moeilijk is het om even een paar rekeningen op te sturen...

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:04

Dreamy schreef:
Wat? Kost dat tegoed opvragen echt geld?! Djies :\
Daarom gaat mijn btg dus flink omlaag elke keer. En vriendlief maar afvragen aan wie ik mijn beltegoed dan op SMS, terwijl ik nauwelijks SMS.
Weet ik ook weer hoe dat komt.

Niks van waar.. waarom blijft na opvragen bij mij dan keer op keer het bedrag hetzelfde? ik weet precies waar mijn geld heengaat ;)!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:43

Het hangt van je abbo af, alleen met een scherp abbo betaal je 25 ct/min :)

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:31

Het huidige tegoed opvragen kost bij mij ook geen geld hoor ;)

Bij mij is het wel weer raak...

Het is nu 05-02 , nieuw tegoed ingegaan op 01-02. Nu staat er alweer bij mijn verbruik bijna 9 euro!!!

Bij mijn vorige periode hebben ze een verbruik opgeteld van 150 euro... Dat kan dus gewoon echt niet... :(

Ik ga vanmiddag dus weer even langs de vodafone.. ik word hier helemaal moedeloos van |(

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:45

Nou ik ben ook al boos op vodafone en meteen mijn abbo opgezegt...
Ze proberen je gewoon ieder jaar opnieuwe voor hetzelfde abbo meer te laten betalen. Nu kan ik mijn abbo verlengen krijg ik een aanbieding.
Je kan nu keizen.. of je verlengt hem 1 jaar en betaald 10,- per maand meer of je verlengt hem 2 jaar en betaald 5,- per maand meer .....

Zo stond het er natuurlijk niet; maar ik heb het even vertaald ;)

Dus ik mijn abbo opgezegt met deze reden. Word ik gebeld.. Ja we hebben een aanbieding voor je.. Ja die heb ik al lang gezien en die hoef ik niet.. NEE, maar nu ik bel kun je betere aanbiedingen krijgen.. (Nou was hier dan meteen mee gekomen om je klanten te houden) En dat ik een tel. had kunnen zoeken blaat blaat....
Het komt er in ieder geval op neer dat ze me meer willen laten betalen doe ik het niet.. Owja, dan kan het ook wel voor dit bedrag.

Dit was vorig jaar ook al; toen heb ik mijn abbo nog een keer verlengt voor hetzelfde bedrag.. Maar ze proberen het nu gewoon weer.... Dat het mijn strot uit komt en snel een abbo bij een andere provider heb afgesloten.. Die overigens 5,- per maand goedkoper is !
dusja... ook ik word moedeloos van vodafone maar heb nu na 4 of 5 jaar voor een andere provider gekozen ! Puur en alleen door de slechte op dringerige aanbiedingen bij het verlengen !

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 12:48

ik zat altijd buiten mijn tegoed, had telkens rekeningen van 60 a 80 euro. Dacht; ik ga mijn abbo verhogen naar 27,50 incl. de bestaande smsbundel die ik al had. (Ik had 22,50 en sms bundel)
en sinds ik dat heb gedaan hou ik telkens heel veel over van mijn tegoed, mijn tegoed voor deze maand is zelf 48 euro. Terwijl ik echt niet minder bel/sms. Ik bel juist meer op het moment omdat me vriend hele dagen werkt, en mijn telefoon 5 van de 6 keer niet oppakt en ik diegene dan terug moet bellen.

maargoed, daar klaag ik niet over :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:48

Nou, ik zou de creditering (of zoiets) terugkrijgen en het zou ZO SNEL MOGELIJK terug worden gestort op m'n rekening... het moet NOG gebeuren...

Stelletje luie donders... :( :( :(

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:59

Meld me hier ook

Ben al een aantal jaren abonnee maar elke keer als er een verlenging aan zit te komen moet ik meer gaan betalen voor mijn abonnement, echt te gek voor woorden. Je zou denken jaren trouwe klant je krijgt korting maar nee hoor!
Heb een paar jaar geleden zelfs een nieuwe nummer genomen omdat ik een bepaalde telefoon wilde en als trouwe klant moest ik 250.- euro bij betalen en als nieuwe klant kreeg ik de telefoon gratis. Werd ik vervolgens opgebeld door de klantenservice met een grote mond waarom ik had opgezegd. :(

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:59

ik heb 4 keer moeten bellen
2 x een brief moeten schrijven
en 1 keer moeten faxxen.
Maar eindelijk is het nu opgezegd!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:00

Dat hoop ik voor je Kimmie_girl, heb je de bevestiging al binnen?

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:07

Ik heb ook weer iets raars bij vodafone..
De hoge rekeningen zijn over, maar ik had nog 30 euro ofzo over van vorige maand.
Kijk ik op de site, staat er dat ik niks meer heb! (terwijl je 1 feb nieuw tegoed kreeg) en er staat inmiddels al 4 euro buiten me rekening :S
Staat nu ook wel bij dat er 3 dagen vertraging is (voor de zoveelste keer) maar ik wordt er een beetje moe van..
Ik moet nog een jaar met me abo *zucht* maar daarna ben ik zeker weg!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 14:20

bevestiging gekregen!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:33

In april loopt mijn abo af kan niet wachten joh. Ik ga een sim only abo bij KPN nemen. Vriendlief is al weg bij Vodafone sinds deze maand en belt nu ook KPN.