Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:goed van je..!
ook al zou ik je route hier nu niet neer zetten

runningkawa schreef:goed van je..!
ook al zou ik je route hier nu niet neer zetten
)

xDramaQueen schreef:ik scooter, is sneller
als hij gewoon had gerespecteerd dat als ik je één dagje niet wil zien en er niet zo'n drama van maakt was het heel anders gelopen..

slimmerik schreef:xDramaQueen schreef:ik scooter, is sneller
als hij gewoon had gerespecteerd dat als ik je één dagje niet wil zien en er niet zo'n drama van maakt was het heel anders gelopen..
Dàn heb je er dus nog niks mee geleerd.
Die gast zit vaker op het politiebureau èn heeft losse handjes. Jij zegt nu als hij je ff met rust had gelaten dat dat al voldoende was geweest om er verder mee in zee te gaan?
slimmerik schreef:xDramaQueen schreef:ik scooter, is sneller
Dàn heb je er dus nog niks mee geleerd.
Die gast zit vaker op het politiebureau èn heeft losse handjes. Jij zegt nu als hij je ff met rust had gelaten dat dat al voldoende was geweest om er verder mee in zee te gaan?

slimmerik schreef:Ik bedoel dat je het aanlegt met een jongen die zijn ex in elkaar getrimd heeft en regelmatig met politie in aanraking is. Daar begin je sowieso toch niets mee?
Neem mijn verwijt terug. Ik kreeg het idee als ie haar niet zo stalkte, ze er gewoon mee door was gegaan, vandaar.
slimmerik schreef:Okee, ik begreep dat ze hem al langer kende en zijn geschiedenis ook, vandaar mijn opmerkingNeem mijn verwijt terug. Ik kreeg het idee als ie haar niet zo stalkte, ze er gewoon mee door was gegaan, vandaar.
veerledec schreef:Mensen die het over een contact/straatverbod hebben, bij mijn weten is daar tussenkomst van de rechter voor nodig. Dat kan de politie je niet zomaar geven. Het is voor hem dus in beginsel legaal om in de buurt te komen, zolang hij verder geen strafbare dingen doet.
DQ, heb je officieel aangifte gedaan? Want dat is denk ik eerst nodig, mocht je nu of later om een straatverbod willen verzoeken.
ze heeft mijn gegevens en zijn gegevens en een waarschuwing dat hij me met rust moet laten, doet hij dat niet, mag ik 112 bellen. Karin schreef:slimmerik schreef:Ik bedoel dat je het aanlegt met een jongen die zijn ex in elkaar getrimd heeft en regelmatig met politie in aanraking is. Daar begin je sowieso toch niets mee?
Voor zover ik uit het verhaal heb begrepen heeft hij dat een paar dagen geleden aan de TS verteld en heeft ze daarna besloten dat ze niet met hem verder wilde. Alleen was gisteren niet het juiste moment om hem dat te vertellen en wilde ze eerst even een dagje rust voordat ze het hem zou vertellen.

Ik hoop voor je dat je nu rust krijgt en een betere vriend krijgt dan deze. LisaLuna schreef:Alles een béetje doorgespit want me ogen werden bij pagina 10 beetje moe (na hele dag werken).
Sommige reacties hier vind ik echt vreselijk sneu , een verhaal in twijfel trekken terwijl iemand van zich af loopt te schrijven vind ik niet kunnen. (Alhoewel ik het 'IEMAND KOM ME HELPEN' of iets ook raar vond maar toch ook niet.. ik zou ook zo gereageert hebben..).
Maar meid echt onwijs veel sterkte dit is echt niet leuk meer snap niet hoe mensen zich in hem kunnen verplaatsen , ik probeerde het en ik kan het niet het enige wat ik zou snappen is dat hij gek op je zou kunnen zijn maar als dat echt zo was had hij op andere manieren wel met je gepraat en je niet pijn gedaan wat je eerder zei.
Echt onwijs veel sterkte , kunnen ze niet uit z'n naam achterhalen waar hij zou wonen? Ze hebben z'n ID toch?
Nogmaals; Bah. sommige mensen hier vreselijk.
.