Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:16

Heel dapper dat je naar buiten bent geweest! Ik denk dat dat heel goed voor je is wat betreft het erover heen komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:19

goed van je..!
ook al zou ik je route hier nu niet neer zetten Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 13:21

runningkawa schreef:
goed van je..!

Pling
ge-edit Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:23

runningkawa schreef:
goed van je..!

Want ik weet nu waar je woont en hoe je naar huis fietst (geboren en getogen in overvecht Haha! )

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:23

Ik vind het echt heel knap van je dat je naar buiten ben geweest en gelukkig heeft hij niet meer gebelt of iets.
Want ik was beetje "bezorgt" dat hij boos zou worden omdat je politie inschakelden dat hij het dat niet begreep want als ie op ramen gaat slaan en maar blijft bellen is er duidelijk iets fout in ze hoofd (?!).
Al had hij gewoon aangebeld op een rustige kalme manier en willen praten zou het anders geweest zijn vind ik! Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 13:26

ik scooter, is sneller Lachen

als hij gewoon had gerespecteerd dat als ik je één dagje niet wil zien en er niet zo'n drama van maakt was het heel anders gelopen..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:34

Misschien wel, maar ik denk als ik je verhaal zo lees dat je uiteindelijk toch wel ellende had gehad met hem

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:42

xDramaQueen schreef:

als hij gewoon had gerespecteerd dat als ik je één dagje niet wil zien en er niet zo'n drama van maakt was het heel anders gelopen..

Dàn heb je er dus nog niks mee geleerd. Bloos!

Die gast zit vaker op het politiebureau èn heeft losse handjes. Jij zegt nu als hij je ff met rust had gelaten dat dat al voldoende was geweest om er verder mee in zee te gaan? Afbeelding

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:45

slimmerik schreef:
xDramaQueen schreef:

Die gast zit vaker op het politiebureau èn heeft losse handjes. Jij zegt nu als hij je ff met rust had gelaten dat dat al voldoende was geweest om er verder mee in zee te gaan? Afbeelding

hmm.. dat is wel raar ja..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 13:51

slimmerik schreef:
xDramaQueen schreef:

nee zeker niet, maar dan was ik ook niet zo bang voor hem geweest, pas na die ene dag dat ik rust wilde begon ik bang te worden, omdat hij hem toen al flipte, ik wilde het die dag daarna al uitmaken, dat staat ook in me verhaal, maar durfde dat op dat moment niet.

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:53

wat een verhaal DQ Ach gut
ik weet hoe het voelt om in zo'n situatie te zitten.. heb in dezelfde situatie gezeten.
ben zelf ook geen schijtluis, maar had het op dat moment niet breed hoor.
maar.. aan alle nare situatie's komt een einde hoor, je zal voorlopig nog wel even achter je om kijken en voorzichtig zijn met het op straat lopen enzo, maar dat gaat over, geloof mij maar Ja
als je je hart wilt luchten pb je maar hoor Ach gut

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:54

Ik bedoel dat je het aanlegt met een jongen die zijn ex in elkaar getrimd heeft en regelmatig met politie in aanraking is. Daar begin je sowieso toch niets mee?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:55

Ik denk ook niet dat hij dat meteen bij hun ontmoeting verteld heeft Haha!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:56

Mensen die het over een contact/straatverbod hebben, bij mijn weten is daar tussenkomst van de rechter voor nodig. Dat kan de politie je niet zomaar geven. Het is voor hem dus in beginsel legaal om in de buurt te komen, zolang hij verder geen strafbare dingen doet.
DQ, heb je officieel aangifte gedaan? Want dat is denk ik eerst nodig, mocht je nu of later om een straatverbod willen verzoeken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:57

slimmerik schreef:
Ik bedoel dat je het aanlegt met een jongen die zijn ex in elkaar getrimd heeft en regelmatig met politie in aanraking is. Daar begin je sowieso toch niets mee?

Voor zover ik uit het verhaal heb begrepen heeft hij dat een paar dagen geleden aan de TS verteld en heeft ze daarna besloten dat ze niet met hem verder wilde. Alleen was gisteren niet het juiste moment om hem dat te vertellen en wilde ze eerst even een dagje rust voordat ze het hem zou vertellen.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:58

Jeetje Kel, wat een dag heb jij gehad...
Sterkte meis!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:59

Okee, ik begreep dat ze hem al langer kende en zijn geschiedenis ook, vandaar mijn opmerking Haha! Neem mijn verwijt terug. Ik kreeg het idee als ie haar niet zo stalkte, ze er gewoon mee door was gegaan, vandaar. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 14:02

slimmerik schreef:
Okee, ik begreep dat ze hem al langer kende en zijn geschiedenis ook, vandaar mijn opmerking Haha! Neem mijn verwijt terug. Ik kreeg het idee als ie haar niet zo stalkte, ze er gewoon mee door was gegaan, vandaar. Knipoog

kennen zeg ik verkeerd, is ook mijn schuld, ik zag hem altijd op de rabobank, totaal ander type dan wanneer hij dichterbij je komt, een echte charmeur was het, heel erg lief en praten vond ie fijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 14:04

veerledec schreef:
Mensen die het over een contact/straatverbod hebben, bij mijn weten is daar tussenkomst van de rechter voor nodig. Dat kan de politie je niet zomaar geven. Het is voor hem dus in beginsel legaal om in de buurt te komen, zolang hij verder geen strafbare dingen doet.
DQ, heb je officieel aangifte gedaan? Want dat is denk ik eerst nodig, mocht je nu of later om een straatverbod willen verzoeken.

ze heeft mijn gegevens en zijn gegevens en een waarschuwing dat hij me met rust moet laten, doet hij dat niet, mag ik 112 bellen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 14:06

Karin schreef:
slimmerik schreef:

Voor zover ik uit het verhaal heb begrepen heeft hij dat een paar dagen geleden aan de TS verteld en heeft ze daarna besloten dat ze niet met hem verder wilde. Alleen was gisteren niet het juiste moment om hem dat te vertellen en wilde ze eerst even een dagje rust voordat ze het hem zou vertellen.

klopt helemaal, maar hij liet me niet met rust hij smste me gewoon, kwam me "zogenaamd" tegen en toen ik doorreed kwam hij als een gek achter me aan. toen ik zei dat ik kwart over 1 thuis moest zijn kreeg ik later een sms, waarom moest je thuis zijn? je scooter staat in de tuin oid.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:20

DQ knap gedaan meid Ach gut
Niemand zal ooit te weten komen hoe jij je voelde in die situatie. Ik hoop voor je dat je nu rust krijgt en een betere vriend krijgt dan deze.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:33

Sjeetje, wat een verhaal. Heel veel sterkte, fijn dat hij je tot nu toe met rust heeft gelaten sinds gisteren, ik hoop dat je verhaal geen staartje krijgt en de waarschuwing genoeg was.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:43

WAT een verhaal zeg!

Ik vind dat je erg goed gehandeld hebt, en zeker logisch dat je met zo'n jongen voor je deur bang bent OK dan!
Nu maar hopen dat hij je verder met rust laat

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:31

Jeetje wat een gast zeg!
Ik vind dat je het goed gedaan hebt!!

Zulke mensen zou ik ook echt niet mee gaan praten, je bent duidelijk geweest dat je geen contact wilt!
Als iemand je zoveel belt/sms't als je al 1 dagje rust wilt.. brr kan ook echt niet inkomen dat er mensen zijn die die jongen begrijpen, verliefdheid maakt blind, maar dat was in dit geval toch echt ZIJN probleem!!!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:15

LisaLuna schreef:
Alles een béetje doorgespit want me ogen werden bij pagina 10 beetje moe (na hele dag werken).

Sommige reacties hier vind ik echt vreselijk sneu , een verhaal in twijfel trekken terwijl iemand van zich af loopt te schrijven vind ik niet kunnen. (Alhoewel ik het 'IEMAND KOM ME HELPEN' of iets ook raar vond maar toch ook niet.. ik zou ook zo gereageert hebben..).

Maar meid echt onwijs veel sterkte dit is echt niet leuk meer snap niet hoe mensen zich in hem kunnen verplaatsen , ik probeerde het en ik kan het niet het enige wat ik zou snappen is dat hij gek op je zou kunnen zijn maar als dat echt zo was had hij op andere manieren wel met je gepraat en je niet pijn gedaan wat je eerder zei.
Echt onwijs veel sterkte , kunnen ze niet uit z'n naam achterhalen waar hij zou wonen? Ze hebben z'n ID toch? Lachen

Nogmaals; Bah. sommige mensen hier vreselijk.

Even gequote want ik snap dit even niet Bloos.
Nee rustig mensen het is niet gelijk zoals die anderen dat ik het verhaal in twijfel trek maar met naam kan je iemand toch achterhalen en ID?