Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:47

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:12

ik kijk gewoon helemaal geen enge films meer Ik zit me zoooo op te vreten tijdens zo'n film en ik kijk de helft niet omdat ik er echt niet tegenkan Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet nog wel dat ik jaren geleden een date had met een jongen en hij nam me mee naar be bios, had ie 'I know what you did last summer' (of I still know, dat weet ik niet meer ) gereserveerd en ik durfde er niks van te zeggen hihi.
Zat ik dus de hele avond m'n adem in te houden en mogelijk manieren te zoeken om iets voor m'n ogen te houden wat niet zo opviel Nagelbijten / Gniffelen
voortaan zoek ik dus de film uit Tong uitsteken

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:14

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:15

Even het tegenover gestelde, ik ben helemaal gek van horror films, je moet voor jezelf het gevoel vasthouden dat het geacteerd is en dus niet in het echt zal gebeuren. Wanneer je meerdere horror films kijkt zie je de 'schrikmomenten' op een gegeven moment wel wat aankomen.

Bij zielige films heb ik nog wel eens de tranen in de ogen Nagelbijten / Gniffelen Of films die heel mooi eindigen. Vork

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:18

kitty_gomez schreef:
ohw ik ga niet eens naar de bios voor dat soort films: dan vreet ik heel mijn nagels op of ik kijk niet eens. beeld is natuurlijk zoveel groter.

lijkt het ook nog echter Nagelbijten / Gniffelen

ik ook niet hahaha, maar hij had em uitgezocht en ik wist dat pas toen hij de kaartjes ging betalen Nagelbijten / Gniffelen
Ik kon zowat aan het zuurstof tijdens die film, echt vreselijk

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:19

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:20

.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:22

Miss_Malfoy schreef:
dejavu schreef:
Ik ben ook als de dood voor enge films. Laatst zei iemand dat hij om de film 'tarantula' moet lachen omdat het horror hoort te zijn en hij zag het echt als een komedie...
Ik heb na het zien van die film iedere dag mijn kamer eerst geinspecteerd voor ik ging slapen.
Ik ben 24... (schaam schaam....)

Lol dat heb ik na de film arachnaphobia ofzo dus ook gehad.

Die film bedoel ik ook! Ik kwam niet op de juiste naam. Getver, mijn vriend is werken en dan ga ik straks weer 'dwangmatig' de slaapkamer inspecteren, alleen al omdat we het er hier over hebben..
Wat een helden zijn we toch in dit topic Haha!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:22

films met spinnen kijk ik bij voorbaat al niet Nagelbijten / Gniffelen
als ik er maar eentje tegenkom word ik al gek, laat staan een film met die beesten, brrrrrrrr

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:24

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:30

Miss_Malfoy schreef:
mooney schreef:
Clown Ik vind het op het moment dat ik kijk erg leuk, mits gezellig met een filmfeestje/horrornight ed. Maar dan als ik ga slapen, vreselijk! Clown Ik ben/was ook bang in het donker (ben/was omdat ik het soms wel heb en soms niet). In groep 8 The Ring gezien, ik durfde spontaan geen enge films meer te kijken, was bang dat de engerds eruit kwamen lopen. Toen ging een week daarna (lekkere timing) de tv opeens aan, nadat ik hem had uitgezet omdat er alleen stomme dingen waren Duivel ik schrok me dood.

2 jaar terug op Horror night Nightmare On Elmstreet gezien. Echt waar ik durfde niet meer te slapen, heb me 2 weken lang in slaap gelezen, dus gewoon lezen tot je boven je boek in slaap valt. Verder ook die avond een film gezien over mensen die een grot in gaan en dan worden achtervolgd (en opgegeten) door vieze monsters (weet de naam niet meer), het lampje boven mijn bed bleef aan hoor!

Precies een week geleden I Am Legend gezien, filmfeestje. Heb gisteravond het lampje boven mijn bed gewoon weer uitgehad, ooit wen ik er wel aan.

Nog iets waarvoor ik me héél erg schaam: ik heb mezelf vandaag een half uur opgesloten in de wc omdat ik iemand de trap op hoorde komen (zal waarschijnlijk de buurman zijn geweest, gewoon in zijn huis). Op een gegeven moment de krant uit die daar lag, mijn haar goed gedaan en voor de spiegel gezegd. Zo als je nu de pijp uit gaat zie je er in ieder geval goed uit Clown Deur open gedaan en leuk verder zitten bokken

Haha dat laatste is echt briljant.
Ik kom snachts ook wel eens heel dapper als ik naar de wc ben geweest de badkamer uit met een kop van: "Nou pak me maar hoor, ik ben niet bang!"

Maar ik kijk wel altijd voor de zekerheid of er niets in de dousche staat, achter het douchegordijn. Dat doe ik al jaren en ik kom er denk ik nooit meer vanaf. Clown

Dat doe ik in de caravan Huilen van het lachen hier hebben we geen douchegordijn

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:08

ooeeh bah verschrikkelijk horror films !!! Boos!
ik ben ook zoo bang voor poppen, geesten enzo! laatst was scary movie op tv en dan ging het over een meisje die in de put was gevallen ofso ( ik weet de naam van de film niet ) en ik vond dat mens zooo eng Nagelbijten / Gniffelen .
Saw vindt ik alleen de pop eng en vooral als je een tv ziet en dan komt die enge pop te voorschijn : do you wanna play a game ! dan durf ik niet meer te slapen Nagelbijten / Gniffelen maar zonder de pop is Saw niet eng .
Chucky is ook verschrikkelijk!!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:10

OMG waarom heb ik net zon enge triller gezien, keb heel het huis bij elkaar geroepen.
"Cherry falls"

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:17

enge films met geesten! boooh dat word ik echt gek..

13th ghost, the grudge, white noise 2..
ik kan er echt een half jaar van wakker liggen en bang van zijn.

maar films als saw etd vind ik dan weer niet erg, alleen heel vies.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:18

Haha we zijn een mooi stel bij mekaar hier. Huilen van het lachen

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:20

aaaah, horrors/thrillers zijn egt vreselijk!
Ik heb 1x op een feest saw gezien, Nou je kon me wegdragen,
Lig ik 's avond in mn bed zie ik nog die rode kringen voor me..
En films met poppen en geesten moet ik ook niet kijken, want dan zit ik 'savonds de hele tijd om me heen te kijken, of er niet toevallig wat om me heen spookt Bloos

hihi ik ben egt een scheiterd hoor met dat soort films!
Oja, ik als ik iets vreemds denk te zien moet ik ook altijd even inspecteren, even kijken of er niemand is, voordat ik een donkere ruimte inloop een lampje aandoen, enz enz Bloos

Nee, geen enge films voor mij..

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:34

Miss_Malfoy schreef:
Haha we zijn een mooi stel bij mekaar hier. Huilen van het lachen

haha ja idd Huilen van het lachen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:35

Pffff, en ik kan ook niet slapen nu. Clown

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:38

.........ik kijk dat soort films eigenlijk niet meer......Ik durfde dan nl. 's avonds (in donker) niet meer naar achteren om de paarden te voeren. Ze staan in buitenboxen en dan verbeeldt je je ook nog dat ze echt vanalles zien, hellup!! Cool Cool Cool

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:26

Ik ben gek op enge films.. Behalve 1tje. Ik trek echt automatisch mijn voeten in als ik naar Arachnophobia kijken.. Ik ben echt doodsbang voor spinnen.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:39

Pfff ja die vond ik ook echt niet leuk!
Vooral als hij tegen die grote sping gaat vechten brrrrr...

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:42

Oh echt vreselijk zeg thrillers en horrors! Ik snap niet hoe iemand dan die knop om kan zetten en gewoon kan denken van ach het is toch niet echt. Ik kan dat dus absoluut niet! Ik ben 20 en als de doods voor thrillers/horrors. En vooral eentje heb ik echt een trauma aan overgehouden.
Hoe heet die film ook alweer, uhm IT volgens mij met die clown vreselijk. Echt sindsdien ik kan geen clown in m'n buurt hebben, zelfs die verklede mensen bji de Mcdonalds bijvoorbeeld daar ren ik voor weg. En nee, dit is niet eens een geintje. Op een afstandje gaat het nog wel hoor, maar komen ze te dicht dan ben ik dus echt weg.
Ik krijg gelukkig nooit echt nachtmerries door dit soort films, maar ik durf echt niet normaal naar m'n bed toe te gaan daarna, en m'n deken trek ik helemaal over mijn hoofd heen.
Ondanks alle ellende van die films vind ik ze toch altijd te boeiend om niet te kijken, maar wel altijd met een sjaal, kussen of deken bij me in de buurt die ik direct over mijn hoofd kan trekken. Oh ja nog een primeur, the descent die heb ik gezien in de bios een poos geleden.. Ik wist op dat moment niet eens waar die film over ging, nou het is me nog altijd bijgebleven, werkelijkwaar verschrikkelijk. Constant m'n sjaal over m'n kop heen getrokken Clown
En ach zo kan ik nog uren door gaan haha

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:44

Hihi en nu ik dus afgeleid ben door de pc, en het licht aan is, ben ik niet bang. Zodra ik in m'n bedje lig... Brrr...
Soms durf ik amper te bewegen uit angst dat "ze" dan komen...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 07:54

Ik word volgende week 29 en de meeste films die hier genoemd worden (heb niet het hele topic doorgelezen hoor Bloos ) heb ik nog nooit durven kijken.

Wat dat betreft ben ik een schijtluis.

Vroeger zat ik al achter de bank als Gargamel de Smurfen achterna zat ROFL ROFL
Maar dat is gelukkig niet meer hoor Haha!

Thrillers gaan vaak nog wel, ligt een beetje aan waar het over gaat.
Maar Horrors *bibbert*

Zo heb ik ooit eens een fragment uit een film gezien, vraag mij niet welke, want dat weet ik niet.
Maar in die film was een man die zijn overkaak verloor.
Dat beeld van die man in het ziekenhuisbed, heeft mij nog zeker een week 's nachts achtervolgt Bloos

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:59

Arachnophobia is niet eng Gaaaap Vind ik dan