Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zit me zoooo op te vreten tijdens zo'n film en ik kijk de helft niet omdat ik er echt niet tegenkan 

Of films die heel mooi eindigen.
kitty_gomez schreef:ohw ik ga niet eens naar de bios voor dat soort films: dan vreet ik heel mijn nagels op of ik kijk niet eens. beeld is natuurlijk zoveel groter.
lijkt het ook nog echter

Miss_Malfoy schreef:dejavu schreef:Ik ben ook als de dood voor enge films. Laatst zei iemand dat hij om de film 'tarantula' moet lachen omdat het horror hoort te zijn en hij zag het echt als een komedie...
Ik heb na het zien van die film iedere dag mijn kamer eerst geinspecteerd voor ik ging slapen.
Ik ben 24... (schaam schaam....)
Lol dat heb ik na de film arachnaphobia ofzo dus ook gehad.

Miss_Malfoy schreef:mooney schreef:Ik vind het op het moment dat ik kijk erg leuk, mits gezellig met een filmfeestje/horrornight ed. Maar dan als ik ga slapen, vreselijk!
Ik ben/was ook bang in het donker (ben/was omdat ik het soms wel heb en soms niet). In groep 8 The Ring gezien, ik durfde spontaan geen enge films meer te kijken, was bang dat de engerds eruit kwamen lopen. Toen ging een week daarna (lekkere timing) de tv opeens aan, nadat ik hem had uitgezet omdat er alleen stomme dingen waren
ik schrok me dood.
2 jaar terug op Horror night Nightmare On Elmstreet gezien. Echt waar ik durfde niet meer te slapen, heb me 2 weken lang in slaap gelezen, dus gewoon lezen tot je boven je boek in slaap valt. Verder ook die avond een film gezien over mensen die een grot in gaan en dan worden achtervolgd (en opgegeten) door vieze monsters (weet de naam niet meer), het lampje boven mijn bed bleef aan hoor!
Precies een week geleden I Am Legend gezien, filmfeestje. Heb gisteravond het lampje boven mijn bed gewoon weer uitgehad, ooit wen ik er wel aan.
Nog iets waarvoor ik me héél erg schaam: ik heb mezelf vandaag een half uur opgesloten in de wc omdat ik iemand de trap op hoorde komen (zal waarschijnlijk de buurman zijn geweest, gewoon in zijn huis). Op een gegeven moment de krant uit die daar lag, mijn haar goed gedaan en voor de spiegel gezegd. Zo als je nu de pijp uit gaat zie je er in ieder geval goed uitDeur open gedaan en leuk verder zitten bokken
Haha dat laatste is echt briljant.
Ik kom snachts ook wel eens heel dapper als ik naar de wc ben geweest de badkamer uit met een kop van: "Nou pak me maar hoor, ik ben niet bang!"
Maar ik kijk wel altijd voor de zekerheid of er niets in de dousche staat, achter het douchegordijn. Dat doe ik al jaren en ik kom er denk ik nooit meer vanaf.![]()
hier hebben we geen douchegordijn
.
maar zonder de pop is Saw niet eng .
Miss_Malfoy schreef:Haha we zijn een mooi stel bij mekaar hier.
) heb ik nog nooit durven kijken.

Vind ik dan