Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patriesja

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 17:47

Sjonge, die wil echt de touwtjes van JOU leven in zijn handen hebben... Sukkel

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 17:49

En wat als hij nu niet meer getrouwd is? De sores met zijn dan ex vrouw zijn er nog steeds en hij toont zich nu als een bemoeizuchtige, controlerende en bijna stalkende man. Ik neem aan dat het dan nog steeds "over en voorbij" is toch?
Je hebt er zo'n leuk leven met zulke leuke vrienden daar. Sla je vleugels uit en neem een leuke ongecompliceerde vent als je er aan toe bent!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:00

Uhmm Tjah hoe kom ik van hem af??
Ik ga het proberen rustig aan zonder problemen uit elkaar te gaan. Want als ik het hard speel zeg maar, dan zal het een groot probleem worden. Die stal jongen had toch wat gezegt? Gister heeft Ergin iemand gebeld die voor die baas werkt en het verteld en ook dat hij mij in de gaten moet houden. Die man heeft het weer doorgebrieft naar onze baas en die heeft er vandaag wat van gezegt tegen die staljongen...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:02

Hij begint toch wel een beetje creepy te worden. Ik denk, dat je zelf wel aanvoelt hoe ver je kan gaan.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:18

Hij zegt, Omdat ik van je hou???

Ook reed ik gister naar huis op mijn scooter. Uit zijn zijstraat kwam hij toevallig aangereden op zijn brommer ook richting mijn huis i.v.m. het geld.. Ik expres goed gasgegeven dus ik was eerder als hem er
In het gesprek gister zei ik ook tegen hem : Als jij wat koopt ben ik altijd blij voor je! Of het nou een hond, paard of auto is. Als ik wat koop reageer je meteen van. Hoe kom je eraan enz enz.. Net of je niet blij bent voor me..
Hij: Net reed ik achter je en hoeveel jongens en mannen keken naar je??
ik : Ja veel..
Hij: Vindt je het gek dat ik jaloers ben?
Ik: Nee, maar moet ik dan elke dag met de bus, waar de mannen ook kijken?
Hij: nee ik snap jouw ook wel Knipoog

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:21

Je ex zal wel niet zo zijn , maar er gebeuren enge dingen zogenaamd uit liefde. Ik denk dat je er erg goed aan doet hem op afstand te houden. Gelukkig dat je op je nieuwe adresje ook vrienden hebt zitten. Die kunnen dan een oogje in het zeil houden. Het klinkt raar, maar gelukkig dat je nu weet dat hij zo is. Zelfs als hij niet meer getrouwd zou zijn, is dit ook geen man waar je mee getrouwd wil zijn in een vreemd land met een erg traditionele cultuur.
Kop op meid, je bent een taaie!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:23

Weet je wat het is. Hiervoor hebben wij deze problemen niet gehad! Maar doordat hij nu voelt dat ik mijn eigen weg ga en hij mij dus langzaam aan het kwijtraken is doet hij zo. Hij is bang om mij kwijt te raken...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:29

Brrr, ik vind het maar een vreemde vogel hoor. Jou achterna rijden, letten op hoeveel mannen naar je kijken...deden wij ook toen we 15 waren. Maar deze man is volwassen, dan doe je dat toch niet meer?

En heb je al geld? Vind het maar vreemd dat hij iedere keer wil praten. Waarover dan? Zijn jullie niet een keer uigepraat?

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:29

Ohw griebels wat klinkt dat bekend zeg..
Mijn ex werd ook vreselijk jalours nadat HIJ het notabene had uitgemaakt.
Toch wilde hij mijn leven blijven bepalen en mocht ik geen andere jongens zien.
En vreselijk kwaad worden als er iemand wel naar me keek.
Om de haverklap sms-en en bellen. En als hij zn zin niet kon krijgen schelden en scheeuwen en slaan.
Ik hoop echt voor je dat het bij jou niet zo zal gaan, want anders is de enige manier om er vanaf te komen: je boeltje te pakken en hem kompleet uit je leven uit te sluiten.
Succes meid.
Laatst bijgewerkt door Latruda op 13-06-08 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:30

Dat denk ik ook, maar hij gaat wel een beetje ver. Hij gaat je gangen na, wil je telefoon zien, benadert ook nog andere mensen hiervoor...... Dat hij je geld in 3 x geeft snap ik dan nog wel, het geeft hem de kans om je 3 x te zien. Met name de eerste dingen geven me een beetje de kriebels, misschien zijn ze onschuldig, misschien niet. Hoe dan ook, een echtscheidingsakte heb je nog niet gezien en als hij je echt had willen houden, dan is dat het eerste waar hij mee aan had moeten komen zetten toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:33

Ik denk dat je heel erg op moet gaan passen. Het klinkt niet gezond en je bent daar wel alleen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:35

@Diablo Nee het is niet dat hij mij achtervolgde, want ik had hem gebeld dat ik met 20 mij thuis zou zijn zodat hij het geld kon geven.. Hij was dus onderweg naar mij!

Tjah, ik zie wel wat hij te zeggen heeft vanavond...

@Nikka. Die papier heeft zijn advokaat nu i.v.m. de rechtzaak eind deze maand...

@faye dank je wel. Maar opzich ben ik hier niet alleen. Ik heb genoeg mensen die mij beschermen en er voor mij zijn waneer het nodig is of waneer ik het aan geef... Die man van die vriendin bij wie ik ga wonen heeft al aangeboden om met hem te praten, maar ik heb gezegt dat ik eerst nog even afwacht. Mocht hij tever gaan en kan ik het zelfniet oplossen dan zal ik het hem zeggen...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:52

Ik volg je topic al vanaf het begin. Ik vind het echt knap hoe je zo rustig blijft.

Het laatste gesprek vind ik ook een beetje eng overkomen. Heeft hij ondertussen in de gaten dat hij 'uit' is? Of denk hij nog steeds dat je de zijne bent?

Ik wens je in ieder geval nog heel veel sterkte, en ik hoop dat je snel echt van hem af bent.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:55

nou, hij heeft gedronken dus ik heb gezegt dat hij niet hoeft te komen...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:56

iloveyah87 schreef:
nou, hij heeft gedronken dus ik heb gezegt dat hij niet hoeft te komen...

OK dan! Goedzo!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:56

meid wil hij jou nu weer terug? jij hem niet meer toch hopelijk? en alles is een smoesje met dat papier, als ie het zo graag had willen bewijzen had je allang een kopietje gehad ofzo...heb je hem wel gezegd dat het uit is?? dat ie beter zijn vrouw kan gaan checken ofzo?damn die kerels....

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:58

Goedzo meis

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:04

Ik heb het gevoel dat dit uit de hand aan het lopen is, het lijkt op stalken en jij mag hem niet meer bellen. Sorry hoor, maar dit is gewoon een straat zonder einde, hij liegt alles bij elkaar.

Ik zou gewoon dat geld laten vallen, ook al is het veel. Dan ben je meteen van hem vanaf.

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:07

Nou sorry maar zo eentje kon van mij toch echt tot z'n knieën in de stront zakken (maar dan wel op de kop). Goed van je dat je gezegd hebt dat hij niet hoeft te komen nu hij gedronken heeft! Ik ben blij voor je dat deze nare trekjes (je willen controleren, je leven willen bepalen, liegen alsof het gedrukt staat etc) nú naar boven komen en niet pas later als je misschien wel al met hem verloofd of getrouwd zou zijn!

You GO girl! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:15

Wedden dat hij toch gewoon komt?

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:20

Ik heb dit topic meegelezen en ik heb hier eerlijk gezegd ook helemaal geen goed gevoel meer bij. Let je alsjeblieft goed op jezelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:22

Ja, meis oppassen. Neem nog een andere telefoon en zet die uit als hij er is. Wees voorzichtig, de vrouwen daar hebben niets te vertellen en zo is hij het wel gewend..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:22

Armaris nu mag ik hem wel weer bellen sinds een paar dagen?? Gister stuurde hij een smsje met dat hij van me houd, ik reageerde niet, 1 minuut later kreeg ik een bericht met waarom reageer je niet :s pfffttt

Hij zei net aan de telefoon dat hij morgen ochtend wilt komen om te praten...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:23

wat valt er nog te praten dan??????? Haha! Haha! Haha! PFFFF mannen zijn zo hardleers Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:26

Hij niet, een ander ook niet..