Staking door scholieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:27

Ik zit nu zelf in de derde, en het is verdomde moeilijk!! Als ze die 40 extra uur gaan besteden aan werktijduren en alles, zullen er hogere cijfers gehaald worden! Huiswerkbegeleiding, heel fijn! Echt waar!!

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:28

weet je daar tegen over staat dat je 7 weken zomervakantie hebt, 2 a 3 weken kerstvakantie, dan heb je nog herfstvakantie, krokusvakantie enz enz.
Als je werkt heb je geen 7 weken vakantie, en ook al die andere weken heb je niet, dus wat een geklaag om niks.
kijk dat er geklaagd word over de kwaliteit van de lessen oke, maar moet daarbij de boel vernield worden?

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:28

by ons is er ook niks vernield Knipoog !

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:29

Mensen moeten eerst is normaal gaan staken dan heeft hget miss nog zin

Marjo

Draakje schreef:
weet je daar tegen over staat dat je 7 weken zomervakantie hebt, 2 a 3 weken kerstvakantie, dan heb je nog herfstvakantie, krokusvakantie enz enz.
Als je werkt heb je geen 7 weken vakantie, en ook al die andere weken heb je niet, dus wat een geklaag om niks.
kijk dat er geklaagd word over de kwaliteit van de lessen oke, maar moet daarbij de boel vernield worden?

Vernielen en vandalisme is allemaal onmacht!

lesilla

Marjoow schreef:
x__beauty schreef:
oja, en de leraren deden net zo goed mee hoor Knipoog de leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt Lachen niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !

Nog belachelijker. Dan hoor JIJ verstandig te zijn en te zeggen: Staken lost niks op.

Lekkere school heb jij...

dat bedoel ik dus, zoiets zou in belgie echt niet voorkomen

en hebben jullie geen cel kwaliteitsonderzoek, en moeten jullie geen schriften indienen eind van het jaar en jullie agenda zodat ze zien of de persoon zich aan het lessenschema heeft gehouden

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:30

katiavl schreef:
Marjoow schreef:

Nog belachelijker. Dan hoor JIJ verstandig te zijn en te zeggen: Staken lost niks op.

en hebben jullie geen cel kwaliteitsonderzoek, en moeten jullie geen schriften indienen eind van het jaar en jullie agenda zodat ze zien of de persoon zich aan het lessenschema heeft gehouden

Die snap ik even niet...

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:31

Marjoow schreef:
Draakje schreef:

Idd!! Mee Eens!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:32

x__beauty schreef:

je hebt op mensen hun autos, bussen gestaan dat is echt vandalisme hoor juffrouw , daar kun je/ heb je schade mee aangevangen, ik zou me schamen Ja

Cel kwaliteitsonderzoek voor middelbare school, die onderzoeken of het wel goed is, daarom moeten leerlingen schriften afgeven en ook hun agenda + agenda van de leraar zodat ze kunnen zien of er wel aan schema wettelijk voorgesteld leerplan houden

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:33

Mii_Jessica schreef:
Marjoow schreef:

Idd!! Mee Eens!!

Je hebt geen poot om op te staan, en dan gaan we maar dingen vernielen. Onmacht. Zwakheid. Domheid. Het ministerie geeft er geen fúck om. De school betaalt het wel en jij krijgt een taakstraf. Wat schiet je ermee op? Ze gaan harder controleren op die 1040 uur. Dat was er allang hoor Slapen

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:33

katiavl schreef:
x__beauty schreef:

je hebt op mensen hun autos, bussen gestaan dat is echt vandalisme hoor juffrouw , daar kun je/ heb je schade mee aangevangen, ik zou me schamen Ja

Cel kwaliteitsonderzoek voor middelbare school, die onderzoeken of het wel goed is, daarom moeten leerlingen schriften afgeven en ook hun agenda + agenda van de leraar zodat ze kunnen zien of er wel aan schema wettelijk voorgesteld leerplan houden

oo sorry hoor juffrouwtje.. Slapen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:34

Zullen we het wel even aardig houden hier??

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:35

Wij hebben inderdaad een 'lekkere' school.
Die bus deed zelf de deuren open enzo?

Ze hebben heus wel geprobeert ons te stoppen, maar het lukte ze gewoon niet.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:36

Marjoow schreef:
x__beauty schreef:
oja, en de leraren deden net zo goed mee hoor Knipoog de leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt Lachen niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !

en hebben jullie geen cel kwaliteitsonderzoek, en moeten jullie geen schriften indienen eind van het jaar en jullie agenda zodat ze zien of de persoon zich aan het lessenschema heeft gehouden[/quote]

Nee dat moeten wij niet, en als ze mijn agenda willen zien Bloos kunnen ze het amper lezen is helemaal vol gekliederd, maar het is ook onze eigeverantwoordelijkheid of we het wel of niet opschrijven we zitten voor onszelf opschool niet voor hun wat geven hun erom als je je hw niet maakt moet je gewoon uurtje terug komen, zitten hun echt niet mee

Marjo

Larnaca schreef:
Wij hebben inderdaad een 'lekkere' school.
Die bus deed zelf de deuren open enzo?

Ze hebben heus wel geprobeert ons te stoppen, maar het lukte ze gewoon niet.

Die buschauffeur weet ook niet wat er gebeurt! Weet jij veel, misschien word die deur wel kapotgetrapt als hij hem niet opendoet.

x__beauty

Marjoow schreef:

is toch een topic om je mening over te geven , doe ik Lachen
krijg ik gelijk naar me , doe is gezond. en al die dingen Knipoog
pff. nee ik ben niet zó iemand die in de aula gaat zitten

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:37

Jij doet net of we met z'n alle een stel vandalisten zijn, kom op zeg Nagelbijten / Gniffelen

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:37

Ik ben het helemaal eens met de MEESTE! reacties die hier op bokt gegeven worden.

Hier op msn gaan al verhalen de ronde dat ze maandag weer gaan staken en dan ramen in gaan gooien, en vuurwerk binnen afsteken en dat ze helemaal los gaan en dat iedereen mee moet doen, DIT KAN NIET!!!
WAAROM DINGEN VERNIELEN,MET WOORDEN KOM JE VEEL VERDER!!!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:38

Larnaca schreef:
Jij doet net of we met z'n alle een stel vandalisten zijn, kom op zeg Nagelbijten / Gniffelen

inderdaad, net of we met z'n alle met een mes op zak lopen ofzo Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Marjoow schreef:
Draakje schreef:

Als je dat geloofd, heb je inderdaad nog wat uren nodig hoor Lachen met vandalisme en vernielen haal je niks uit, eerder een meelopende onmacht die ontstaan uit een groep die van een staking een rel moet maken. Welke dingen in de geschiedenis zijn met rellen opgelost? Geen en dat waren heel veel ergere dingen

ik zeg allemaar juffrouw een normale benaming enk ik, word ik ook nog elke dag genoemd op unief Clown

maurreen das wel spijtig, met andere woorden leraar is vrij om te doen, en dan ontstaan de problemen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-11-07 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

waterval123

x__beauty schreef:
Marjoow schreef:

is toch een topic om je mening over te geven , doe ik Lachen
krijg ik gelijk naar me , doe is gezond. en al die dingen Knipoog
pff. nee ik ben niet zó iemand die in de aula gaat zitten

Wat dan? In de aula kun je ook staken gewoon niet naar de les gaan, maar nee jullie vinden het grappig en leuk om dingen kapot te maken!

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:39

Kijk Marjoow, dat jij wel graag die extra lesuren wilt en veel wilt leren. Prima. Maar ik & femke zijn gewoon geen mensen die graag op school zitten. Dus nog langer vind ik al helemaal niks. Ik heb nogmeer te doen dan school.

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:39

Maureenn schreef:
Wat dan? In de aula kun je ook staken gewoon niet naar de les gaan, maar nee jullie vinden het grappig en leuk om dingen kapot te maken!

Er is niks kapot gemaakt

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:40

Larnaca schreef:
Maureenn schreef:

Er is niks kapot gemaakt

& sowieso in je eentje in de aula gaan zitten staken .. yeahh
iedereeeeeeen deed mee ! Knipoog

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:42

Kudde schaap! want iedereeeeeeeen doet dat dus jij ook want om alleen in de aula zitten is niet leuk he? nee maar dan heb je wel een eigenmening durf je ook eens iets te doen wat misschien in jullie ogen saai en en niks uithaalt maar op bussen/auto's staan dat is pas stom!