Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Draakje schreef:weet je daar tegen over staat dat je 7 weken zomervakantie hebt, 2 a 3 weken kerstvakantie, dan heb je nog herfstvakantie, krokusvakantie enz enz.
Als je werkt heb je geen 7 weken vakantie, en ook al die andere weken heb je niet, dus wat een geklaag om niks.
kijk dat er geklaagd word over de kwaliteit van de lessen oke, maar moet daarbij de boel vernield worden?
Marjoow schreef:x__beauty schreef:oja, en de leraren deden net zo goed mee hoorde leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt
niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !
Nog belachelijker. Dan hoor JIJ verstandig te zijn en te zeggen: Staken lost niks op.
Lekkere school heb jij...
katiavl schreef:Marjoow schreef:
Nog belachelijker. Dan hoor JIJ verstandig te zijn en te zeggen: Staken lost niks op.
dat bedoel ik dus, zoiets zou in belgie echt niet voorkomen
en hebben jullie geen cel kwaliteitsonderzoek, en moeten jullie geen schriften indienen eind van het jaar en jullie agenda zodat ze zien of de persoon zich aan het lessenschema heeft gehouden
Marjoow schreef:Draakje schreef:weet je daar tegen over staat dat je 7 weken zomervakantie hebt, 2 a 3 weken kerstvakantie, dan heb je nog herfstvakantie, krokusvakantie enz enz.
Als je werkt heb je geen 7 weken vakantie, en ook al die andere weken heb je niet, dus wat een geklaag om niks.
kijk dat er geklaagd word over de kwaliteit van de lessen oke, maar moet daarbij de boel vernield worden?
Vernielen en vandalisme is allemaal onmacht!
x__beauty schreef:by ons is er ook niks vernield!
Mii_Jessica schreef:Marjoow schreef:
Idd!! Mee Eens!!
katiavl schreef:x__beauty schreef:by ons is er ook niks vernield!
je hebt op mensen hun autos, bussen gestaan dat is echt vandalisme hoor juffrouw , daar kun je/ heb je schade mee aangevangen, ik zou me schamen
Cel kwaliteitsonderzoek voor middelbare school, die onderzoeken of het wel goed is, daarom moeten leerlingen schriften afgeven en ook hun agenda + agenda van de leraar zodat ze kunnen zien of er wel aan schema wettelijk voorgesteld leerplan houden
Marjoow schreef:x__beauty schreef:oja, en de leraren deden net zo goed mee hoorde leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt
niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !
Larnaca schreef:Wij hebben inderdaad een 'lekkere' school.
Die bus deed zelf de deuren open enzo?
Ze hebben heus wel geprobeert ons te stoppen, maar het lukte ze gewoon niet.
Marjoow schreef:Zullen we het wel even aardig houden hier??
Larnaca schreef:Jij doet net of we met z'n alle een stel vandalisten zijn, kom op zeg
Marjoow schreef:Draakje schreef:weet je daar tegen over staat dat je 7 weken zomervakantie hebt, 2 a 3 weken kerstvakantie, dan heb je nog herfstvakantie, krokusvakantie enz enz.
x__beauty schreef:Marjoow schreef:Zullen we het wel even aardig houden hier??
is toch een topic om je mening over te geven , doe ik![]()
krijg ik gelijk naar me , doe is gezond. en al die dingen
pff. nee ik ben niet zó iemand die in de aula gaat zitten
Maureenn schreef:Wat dan? In de aula kun je ook staken gewoon niet naar de les gaan, maar nee jullie vinden het grappig en leuk om dingen kapot te maken!
Larnaca schreef:Maureenn schreef:Wat dan? In de aula kun je ook staken gewoon niet naar de les gaan, maar nee jullie vinden het grappig en leuk om dingen kapot te maken!
Er is niks kapot gemaakt