Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:34

trisca schreef:
ik heb besloten te gaan voor de NAFNAF, de PHILIPS wake up light gaat weer terug. Door het gezoem hebben we nieuwe aan de andere kant van de kamer gezet en daar ergerde we ons nog aan de herrie. Het is een lage zoem waar wij beide erg gevoelig voor zijn.

Als je je oor tegen de onderkant van het ding legt, snappen jullie misschien wat we bedoelen.

Verder erg balen, want vinden het ding opzich fantastisch! Het licht, het geluid stoort iets, maar alleen als hij harder gaat.

Hopenlijk geen last van de nafnaf...

Ik had het gezoem ook, ik heb hem geruild voor een andere. Nu wordt er alleen nog een beetje gezoemd als de vogels fluiten. Gewoon ruilen voor een andere dus.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:42

Ik zag trouwens dat het lampje in de wake up light een eenvoudig softtone-geval is wat je los kunt kopen. Dus dacht ik: Als ik dat had gekocht en met een tijdschakelaar op de lamp in het plafond had aangesloten, dan had ik toch veel goedkoper hetzelfde effect gehad?
Ik zit er trouwens aan te denken meer van dat soort daglichtlampjes voor in huis te halen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:27

Ik heb al vaker gehoord dat mensen WUL's met kuren hebben zoals dat gezoem. Je kunt hem gewoon ruilen. Er zitten duidelijk nog wat kinderziektes in. Ik durf te wedden dat er over een paar maanden diverse mooi verchroomde of leuk gekleurde varianten zijn met een wat degelijker gestel.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 09:09

ik heb echt geen zoom in het apparaat en als die er was had ik hem wel gehoord, kan me daar ook vreselijk aan ergeren en houdt me de hele nacht wakker. Gewoon ruilen dus!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:09

Ik heb hem net binnen,doet het goed,geen zoem,veel vogeltjes:mijn kat was gelijk wakker!
Morgenochend de grote test voor mij.....

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 16:22

ik vind het nog steeds heerlijk

vanochtend had ik alleen de WUL gezet, en het is toch lekkerder wakker worden met vogeltjes en licht dan met BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:29

de zaak waar ik hem weg had hadden er maar 2, beide gezoem....

Misschien zijn wij mieperts Clown

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 23:33

Ik denk niet dat jullie mieperts zijn, want de mijne is ECHT geruisloos, als het doodstil is geen zoemetje niks, dan is er net met die 2 iets niet goed.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:48

Ik ga ook met bovenstaande post heen. Ik hoor ieder gezoem of pieptoon (afzuiging, tv's etc) en wordt daar altijd heel kriegelig van, dus als ik daarmee zou wakker worden, zou ik helemaal gek worden!
Maar bij mij komt er behalve de wekgeluiden echt geen geluid af! Al moet ik wel zeggen dat bij de eerste keer aanzetten en licht wat leek te flikkeren, maar dat heeft 'ie daarna nooit meer gedaan!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 11:06

de mijne zoemt ook niet, ik word al wakker als de cv aanslaat 's nachts en ik slaap een heel end van de ketel vandaan......

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:56

Ok, mijn WUL heeft mij vanochtend voor de eerste keer in de steek gelaten. De situatie:

Ik moest om 7.00u mijn bed uit.
Om 6.40u word ik wakker van het licht en ik wacht tot de radio aangaat.
Om 7.00u word ik wederom wakker van de radio, althans, het geruis.
Ik zie dat de radiozender versprongen is (resetstand?) en de 2 rechterlampjes branden, dus van de radio en de quick check.

Heel vreemd allemaal en ik zeg het tegen mijn vriend en hij kijkt op zijn mobiel, blijkt het al 7.40u te zijn!!?? En ik had een hele belangrijke afspraak waardoor ik zo vroeg mijn bed uit moest. Dat ging gelukkig na een beetje haasten toch allemaal nog goed.

Maar het is mij een raadsel wat er nu gebeurd is. Lijkt wel of de stroom is uitgevallen om 00.40 ofzo vannacht, waardoor hij weer terug op 00.00 sprong ofzo? Maar dan moet de wektijd toch ook verdwijnen?

Heeft iemand de antwoorden??? Dit mag niet veel vaker gebeuren eigenlijk...

CathelijneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:38

Ik heb er sinds gisteren ook 1 en ookal heb ik 'm nog maar 1 keer gebruikt: hij bevalt nu al prima! Ik heb overigens de versie met de radio. Bovendien ben ik meteen door de 65 euro aan iris cheques heen die ik sinds november had liggen Geld, geld!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:02

Haha! Ik heb hem sinds kort ook! Onverwacht voor mijn verjaardag gekregen..
Ik kan nu al niet meer zonder.. Wat een heerlijk gevoel zeg!

Ik heb die van Philips, zonder radio.. Heb trouwens geen last van geluid/gezoem oid. Lachen . Hij bevalt me prima! 's Ochtends loop ik ook niet meer met een zombie hoofd rond en van gapen heb ik ook geen last meer (hoewel ik wel moet gapen onder geschiedenis, maar dat ligt denk ik niet aan het vroege opstaan Vork ).

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 10:39

Ik dacht slim te zijn en voor mijn nafnaf-nep-wakeup-ding een helderder lampje te kopen (polar light, 25 euro!) Ik draai hem erin en jongens wat een fijn wit licht! Maar helaas, ik zet de wekker om te zien hoe hij het verder doet, en wat blijkt na een half uurtje: hij heeft het dimmertje van de wekker gemold, het licht wil niet meer uit... Ik kijk op de gebruiksaanwijzing en daar staat dat hij niet geschikt is voor dimmers... Conclusie: nafnaf onbruikbaar zo, en aangezien ik echt niet meer zonder kan, toch maar een echte besteld. Hoezo domme actie Clown?

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:35

Ik laat normaal gesproken het alarm altijd aanstaan, zet 's-ochtends het alarm af met de knop aan de bovenkant. Zondag voor de eerste keer het alarm uitgezet en dus gisteravond vergeten aan te zetten, wel de tijd ingesteld Hamer , dus vanochtend een uur te laat mijn bed uit. Hopenlijk gaat dit niet te vaak gebeuren.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 18:53

jee ik heb net een wul gekregen van mijn vriend voor mijn verjaardag! ben wel pas eind februari jarig maar ik mag hem wel alvast gebruiken! hoera ben benieuwd!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:03

Die van mij begint nu ineens te zoemen Verward Dat heeft ie voorheen niet gedaan, binnenkort maar even mee terug denk ik Scheve mond

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:48

tja ik heb al iets wat op een wakeuplight lijkt
mijn terrarium
die springt om 7 uur aan en ik moet om half acht eruit.
maarja, voor mij heeft het helemaal geen nut.
ik heb nu een wekkerradio waar ik geen piepgeluid heb ook geen radio maar gewoon van die ruis.

want door muziek en piepjes slaap ik heen