Diablo schreef:En ik heb toch het idee dat jij heel blij bent dat hij niet meteen 'ja' heeft gezegd....
Ik had gewoon zijn reading gedaan, hoor, geen probleem.
Er lopen namelijk wel meer van die "Robjes" rond in Nederland, waar ik ook readings voor doe.
Ik zie wel graag de persoon achter de aanvraag, zeker in Rob zijn geval...
Waarom???
Omdat ik die mensen dan recht aan kan kijken en ook de reacties kan zien als ik een reading doe... Weet ik ook gelijk wat ik heb losgemaakt... en of mensen de waarheid spreken tegen me wat betreft de antwoorden. Je kan naar 10 anderen je zogenaamde antwoorden, sturen, wil nog niet zeggen dat deze de juiste zijn... Ik moet ook een aanvrager kunnen vertrouwen met zijn vragen... is dat vertrouwen er niet, houdt het gewoon op voor mij... hetzelfde geldt voor de aanvrager, vertrouw je de reader niet, vraag daar dan niets aan...
Het gaat hier over oplichterij, maar een aanvrager licht veel vaker de boel op dan de zogenaamde oplichtende reader hoor... paard onder een andere naam doorgeven, vragen die misleidend zijn (daarom ook liever geen vragen bij mij), zeggen dat het paard nog leeft terwijl het niet zo is... enz... zo kan ik nog wel eventjes doorgaan...

hoe weet ze dat, want op zo'n moment ben je zo perplex dat je op dat moment niet denkt van "ja dat weet zo op die manier". En dan heb ik het nog over de info die ik hier zelf heb neergezet. Dan hebben we het nog niet eens over de info die er tegenwoordig over mensen op het internet staat waar ze zelf niets van weten..