Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cooper

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:23

Ik denk dat dat vooral komt omdat mannen niet iets willen wat ze zomaar kunnen 'pakken' het moet spannend blijven. Wanneer na de eerste date het spannende al gebeurt is, dan zal de relatie niet lang spannend meer blijven. Dat is althans wat ik denk, maar ik weet het niet zeker. Het hoeft niet meteen zo te zijn, maar het maakt te kans wel groter .

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:25

het is inderdaad wel zo dat het spannend moet blijven.
de jacht is leuker dan de vangst zeggen ze dan Knipoog
maar goed als je een goed seksleven hebt en kunt houden in je relatie dan kan het toch spannen blijven.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:26

Ja je kan het natuurlijk spannend houden, en dat moet ook want anders kan je geen jarenlange relatie hebben, maar ik denk dat wanneer je het beste direct gekregen hebt, de zin om er nog langer achterna te gaan klein is omdat je al weet wat je hebt. Is het niet zo goed, ja dan word er sneller afgehaakt. Maar waar het op seksueel vlak ook direct klikt, die mensen zullen eerder proberen om hun relatie te doen lukken, dan waarbij de eerste keer niet zo goed was. denk ik he.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:35

ik ben van mening dat je zeker wel een jarenlange relatie kan hebben zonder dat je een goed en spannend seksleven hebt,

Een relatie is op zoveel meer gebaseerd als de seks, dingen die voor mij in een relatie veel belangerijker zijn dan seks.
Tuurlijk ik houd van seks en het moet op seksueel gebied ook echt wel klikken maar als het na een tijdje een beetje minder spannend word, ja dan moet je er zelf wat aan doen om het weer spannend en leuk te maken.
Denk niet dat het dan uitmaakt of je seks hebt gehad op je eerste date of dat je eerst een tijdje gewacht hebt.
Maar goed ligt er ook aan denk ik hoe je relatie buiten de seks om is en hoe lang je al een relatie hebt.
Mensen die al jaren bij elkaar zijn zullen niet stoppen denk ik omdat de seks niet meer spannend is. Terwijl als je net at hebt ofzo en de seks is alweer bagger tja dan zeg je sneller heej t was leuk maar ik ga weer verder kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:38

geit schreef:
katiavl schreef:
Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?

helemaal mee eens Ja

Euhmm Geit... Volgens mij spreek jij jezelf nu een beeeeeeetje tegen... Clown

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:40

waar heb ik gezegt dat ik iemand niet zou dumpen omdat hij slecht is in bed? Knipoog
als iemand meteen al slecht is dan heb ik er geen trek in. maar als het altijd wel leuk en lekker enzo was en er zit een dipje in dan kun je het toch zelf spannend maken?

zie niet waar ik mezelf tegenspreek Clown

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:48

het spannende hoeft er niet meteen af te zijn... En mensen die het hebben over de meteen de vangst binnenhalen, en geen uitdaging meer.. ik denk dat dat aan de situatie ligt. Als je iemand nog nooit hebt gezien ligt dat anders dan dat je hem wel eens hebt gezien( in mijn geval dus.. een apart geval van mekaar leren kennen moet ik ook zeggen..) en vervolgens uren lang zit te sms-en en te msn-en... geloof me, toen ik met hem op eerste date ging was het meteen raak! En het wordt er zeker niet minder spannend op! je begint pas net...
het lijkt mij dat als je vaker met elkaar naar bed gaat dat je juist meer dingen ontdekt..? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:49

Eerst zeg je dat je iemand dumpt als ie slecht is in bed en vervolgens zeg je dat "een relatie op zoveel meer is gebaseerd dan sex" Lijkt me dus duidelijk dat je jezelf daarin tegenspreekt... Koe

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:50

Dat kan toch juist heel goed samen, of zie ik dit verkeerd Lachen

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:51

ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
mischien denk ik krom, mischien snap je niet precies wat ik bedoel. hoe dan ook ik snap het iniedergeval voor mezelf Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:53

Ik denk dat de meeste mannen (en vrouwen) het juist niet apnnend vinden om de eerste gelijk all the way te gaan. Ik heb het nooit gedaan en zal het niet doen ook. Vind het ook eigenlijk wel goedkoop....

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:53

Schimmelig schreef:

ik denk dat je dit dan heel anders ziet inderdaad, ik vind het ook een tegenspreking als je eerst zegt iemand te dumpen omdat hij niet goed in bed zou zijn o.i.d. en vervolgens verkondigen dat een relatie op meer gebaseerd is dan seks...
tja ik zie het toch echt als een tegenspreking...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:55

geit schreef:
ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
mischien denk ik krom, mischien snap je niet precies wat ik bedoel. hoe dan ook ik snap het iniedergeval voor mezelf Knipoog

oke, nu snap ik het wel... Lachen

Anoniem

geit schreef:

Nou ja, ik snap jouw gedachtengang zoiezo niet... Zo makkelijk zou ik mezelf al nooit weggeven.. Schijnheilig Maar goed, die discussie was van de vorige pagina... Bloos

geit

KirstenG schreef:
Schimmelig schreef:

ik denk dat je dit dan heel anders ziet inderdaad, ik vind het ook een tegenspreking als je eerst zegt iemand te dumpen omdat hij niet goed in bed zou zijn o.i.d. en vervolgens verkondigen dat een relatie op meer gebaseerd is dan seks...
tja ik zie het toch echt als een tegenspreking...

ja hallo het is toch een feit dat een relatie op meer gebaseerd is als op de seks?
wat je daarbuiten doet is voor iedereen anders.

maar goed als we daarover willen door gaan drammen prima hoor

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:56

KirstenG schreef:
geit schreef:

oke, nu snap ik het wel... Lachen

mooi zo Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:57

Relaxed schreef:
geit schreef:

Nou ja, ik snap jouw gedachtengang zoiezo niet... Zo makkelijk zou ik mezelf al nooit weggeven.. Schijnheilig Maar goed, die discussie was van de vorige pagina... Bloos

inderdaad dat was een andere discussie en we zijn ondertussen alweer ontopic gegaan Knipoog
als je daarover door wilt discuseren zou ik zeggen je weet waar de pm knop zit Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:58

geit schreef:
Relaxed schreef:

inderdaad dat was een andere discussie en we zijn ondertussen alweer ontopic gegaan Knipoog
als je daarover door wilt discuseren zou ik zeggen je weet waar de pm knop zit Clown

Ik zou niet weten waarom... Slapen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:00

en jij had al weer gereageerd, lekker langs mekaar heen zo... Lachen

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:01

hahah ja sit happens Knipoog

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:02

maar goed, ik deed het dus wel op mijn eerste date, en ben nog mooi samen met dezelfde... dus wat dat betrefd vind ik het maar raar dat ze meteen conclusies trekken uit zulke kleinschalige onderzoekjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:07

En hoe oud ben je en hoe lang heb je die relatie?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:08

19, heb bijna een jaar een relatie..

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:10

Het is een vraag die gesteld word, en naar mijn idee vind ik ook dat vele relaties daardoor niet blijven duren, althans naar wat ik gezien heb dan. Ik vind ook dat seks helemaal niet het belangrijkste in een relatie hoeft te zijn. Bij mij zijn er zoveel andere dingen belangrijk en voor mij hoeft de sex dan ook niet spannend te zijn maar gewoon fijn, iets wat ik en mijn vriend met elkaar delen door volledig vertrouwen, en niet gewoon omdat het lekker is. Maar er zijn mensen die daar een andere mening over hebben en dat respecteer ik helemaal, maar ik denk dat het vaak door die gedachtengang na de eerste date ook direct kan mislopen dan. Wat niet betekent dat die relatie niet kan standhouden, het hangt er maar gewoon van af hoe het gekomen is, wat je verwacht en of jullie beide hetzelfde willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:11

@Kirsten, oh dat is nog maar heel kort dus! Ik hoop overigens niet mijn dochter met 17/18 jaar direct met de eerste de beste het nest in duikt.....