Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geit schreef:katiavl schreef:Als je die jonge graag ziet, gaan jullie die dan echt dumpen omdat hij slecht in bed is? Effie vraagje tussendoor?
helemaal mee eens
Schimmelig schreef:Dat kan toch juist heel goed samen, of zie ik dit verkeerd
geit schreef:ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
mischien denk ik krom, mischien snap je niet precies wat ik bedoel. hoe dan ook ik snap het iniedergeval voor mezelf
geit schreef:ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
mischien denk ik krom, mischien snap je niet precies wat ik bedoel. hoe dan ook ik snap het iniedergeval voor mezelf
KirstenG schreef:Schimmelig schreef:Dat kan toch juist heel goed samen, of zie ik dit verkeerd
ik denk dat je dit dan heel anders ziet inderdaad, ik vind het ook een tegenspreking als je eerst zegt iemand te dumpen omdat hij niet goed in bed zou zijn o.i.d. en vervolgens verkondigen dat een relatie op meer gebaseerd is dan seks...
tja ik zie het toch echt als een tegenspreking...
KirstenG schreef:geit schreef:ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
oke, nu snap ik het wel...
Relaxed schreef:geit schreef:ja een relatie is inderdaad op veel meer gebaseerd als op seks maar dat betekend toch niet dat je niet een goede partner in bed wil?
Nou ja, ik snap jouw gedachtengang zoiezo niet...Zo makkelijk zou ik mezelf al nooit weggeven..
Maar goed, die discussie was van de vorige pagina...
geit schreef:Relaxed schreef:Nou ja, ik snap jouw gedachtengang zoiezo niet...Zo makkelijk zou ik mezelf al nooit weggeven..
Maar goed, die discussie was van de vorige pagina...
inderdaad dat was een andere discussie en we zijn ondertussen alweer ontopic gegaan
als je daarover door wilt discuseren zou ik zeggen je weet waar de pm knop zit