Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesjuhh_

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:18

Begrijpelijk! Ook dit heeft zijn tijd nodig!
Hier ben je niet zo 123 overheen!
Gewoon rustig aan verwerken, En probeer zoveel mogelijk leuk dingen te doen, met vriendinnen.
Om dit alles een beetje van je af te zetten.
En, praten helpt heel veel! Lachen
Kop op meis! Ach gut

LadyVal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:22

Lizz schreef:
Hè dit had ik niet verwacht, hij was toch zo jaloers en vertrouwde jou niet?? Hoe kan zo iemand dit dan flikken... Wat een grr... geen woorden voor!!

Meis, fijn dat je van dat onding af bent!!
Sterkte en een knuffel!!

dat is wat je heel vaak ziet..
als ze jou niet vertrouwen,
zijn ze bang voor waar ze zelf toe in staat zijn..

3 jaar zet je niet zomaar aan de kant,
neem er de tijd voor..
3 jaar is niet in elke leeftijdsfase veel,
maar als je nog jong bent verandert er in 3 jaar tijd zoveel in je leven,
en die heb je wel samen meegemaakt..
sterkte ermee, wals niet over je gevoel heen,
laat het er nu uit,
daar heb je later wat aan..

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:24

Nou...dat was het dan.... Ik begrijp hoe je je voelt.
wat hij zegt over dat houden van...dat is heel erg logisch. Dat had mijn ex ook. Ik zei je toch, dat mijn ex zo had gedaan, omdat hij me geen verdriet wilde doen. Ook dat kwam voort uit houden van. Dat vond ik toen heel moeilijk om te begrijpen. Nu kan ik het wel uitleggen.
Als je een relatie met iemand hebt, kun je toch zulke dingen doen, zoals jouw ex en mijn ex...maar toch nog van je partner houden.
Zulke dingen gebeuren uit spanning, om de sleur te doorbreken, om te testen of je nog in de "markt" ligt (dus onzekerheid), om het verliefde gevoel dat zo prettig is (en dit is in je relatie minder en omgezet naar houden van) en al dat soort redenen. Ondertussen is je relatie lekker veilig en vertrouwd en hou je ook nog van diegene...omdat je het toch goed hebt samen. Zo was het bij mijn ex ook. Later zei hij dat hij veel van mij hield...maar geen passie meer voelde. En dat hij die spanning nodig had (dit blijkt ook, want in de afgelopen jaren heeft hij al tig relaties versleten)...en zo kwam het. dfat heeft niks met liefde te maken.
Ik heb het nu al vaker om mij heen zien gebeuren, dus ik snap het wat beter. Al zit ik zelf niet zo in elkaar.

Ik wens je veel sterkte. Je zult een soort van rouwproces doormaken. Maar je bent volgens mij een taaie...je komt er wel doorheen.
Veel sterkte...enne...je mag me altijd een Peebee sturen als je met een lotgenoot wilt kletsen!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:41

Goh meisje. Wat ben je toch een bikkel! Je houdt je prima staande, zoals je hier het kan verwoorden. Ik wens je veel wijsheid en kracht toe in deze rouwperiode. En je verdiend zoveel beter dan deze jongen!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:58

Jeetje meis.. je bent hard voor je zelf!op positieve zin .
Je moet blijwezen dat je bij hem weg bent je bent een lief meisje en die je vriend(ex) verdient dit niet om met jou een relatie te hebben.
Het zal in het begin moeilijk zijn en je moet even alles weer op een rijtje proberen te zetten.
Maar als je die stap gehaald heb dan ben je de moeilijkste al voorbij , probeer verder gaan met de dingen die je normaal ook doet. ga weer uit ga lekker met vriendin/vriendinnen wat leuks doen gewoon weer even gezellig lol maken en even alles vergeten Lachen...

Veel sterkte en succes de komende tijd

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:16

Jeetje, sterkte meis; even heel k*t om dat te horen van iemand waarvan je houd.

Ik was er al bang voor dat ie bij een meid zat; als jongens zomaar opstappen zonder dat zelfs hun vrienden ervan weten is er meestal een andere vrouw in het spel.

Hij verdient je niet hoor; dat besef je nu zelf natuurlijk nog niet, maar geluk staat weer voor de deur; je moet hem alleen nog open doen.
Echt, later kijk je hierop terug en zie je dat je beter af bent!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 08:52

Jeetje wat een .............. Boos!
Meis, idd wees blij dat je van hem af bent, al besef je dat nu nog niet..
Heel veel sterkte Ach gut

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:03

Wat een klootzak zeg...
Je zult je nu uiteraard zwaar en zwaar kl*te voelen, en dit klinkt cliché, maar straks ben je blij dat je van zo'n e*kel af bent! Je verdiend veel beter dan dit!
Je verdiend iemand die net zoveel van jou houd als jij van hem.
Veel sterkte meis, dit zal je niet in de koude kleren zitten!

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:13

meisje19 schreef:
@ Lizz: Ik had een vermoeden dat hij jarloers was.. waardoor hij me niet zou vertrouwen.. blijkbaar had het net andersom moeten zijn.. Verdrietig

De Waard vertrouwd zijn gasten zoals hij zelf is!

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:14

Meid, heel veel sterkte. Ach gut

Lastig om te bedenken (en te zeggen) maar je bent beter af zonder hem!
Iemand die jou belazerd is je niet waard!

Geen hand vol, maar een land vol andere jongens!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:26

Tjee wat een enorme klo*tzak zeg. vreemdgaan is absoluut not done. heel veel sterkte hiermee. Ik snap dat het nu nog niet zo voelt, maar over een tijdje zul je blij zijn dat je van hem af bent....

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:35

Ach meid.. wat ontzetttend rot nou toch.. Ik hoop dat je veel steun vind bij vriendinnen en hier op bokt.
Zet m op meid, en bedenk; huilen mag, boos zijn mag, verdrietig zijn mag, krop niks op he, want dan verwerk je het het snelste.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:15

polly2 schreef:
wat hij zegt over dat houden van...dat is heel erg logisch. Dat had mijn ex ook. Ik zei je toch, dat mijn ex zo had gedaan, omdat hij me geen verdriet wilde doen. Ook dat kwam voort uit houden van. Dat vond ik toen heel moeilijk om te begrijpen. Nu kan ik het wel uitleggen.
Als je een relatie met iemand hebt, kun je toch zulke dingen doen, zoals jouw ex en mijn ex...maar toch nog van je partner houden.
Zulke dingen gebeuren uit spanning, om de sleur te doorbreken, om te testen of je nog in de "markt" ligt (dus onzekerheid), om het verliefde gevoel dat zo prettig is (en dit is in je relatie minder en omgezet naar houden van) en al dat soort redenen. Ondertussen is je relatie lekker veilig en vertrouwd en hou je ook nog van diegene...omdat je het toch goed hebt samen. Zo was het bij mijn ex ook. Later zei hij dat hij veel van mij hield...maar geen passie meer voelde. En dat hij die spanning nodig had (dit blijkt ook, want in de afgelopen jaren heeft hij al tig relaties versleten)...en zo kwam het. dfat heeft niks met liefde te maken.
Ik heb het nu al vaker om mij heen zien gebeuren, dus ik snap het wat beter. Al zit ik zelf niet zo in elkaar.

Ik wens je veel sterkte. Je zult een soort van rouwproces doormaken. Maar je bent volgens mij een taaie...je komt er wel doorheen.
Veel sterkte...enne...je mag me altijd een Peebee sturen als je met een lotgenoot wilt kletsen!

Volgens mij hebben wij dezelfde ex ofzo hahaha nee grapje die van mij had precies hetzelfde. Volgens hem was de "vonk" weg. Ik vind het heel normaal dat na 3 jaar de vonk een beetje weg is.. je hebt elkaar op de ergste momenten gezien zeg maar en de minst charmante momenten. Je moet wel de spanning in een relatie houden. Die van mij heeft een week voordat het uitging met een ander gezoend (ook nog een oerlelijk mens ook) hier kwam ik pas later achter, hij heeft me enorm hard gekwetst en ik haat hem daarom.. maar toch hou ik ook nog van hem. Hij ook nog van mij..hij twijfelt ook heel erg, we missen elkaar op sommige momenten heel erg en vinden elkaar nog steeds de leukste en de liefste. Ik hou me nog helemaal niet bezig met andere jongens, hij wel met andere meiden (nog niet gezoend of wat dan ook Pling ) maar toch het doet zeer. Wij hebben ook 3 jaar gehad.. van mijn (net)17e tot 20e en het is echt een hele leeftijdsfase.. we zijn beste maatjes geworden hij was mijn beste vriend. Nu nog steeds maar af en toe ben ik nog zo enorm kwaad op hem.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:50

Zo en nu heb ik pijn aan mijn ogen, alle 20 paginas net doorgelezen :p

Goh wat heftig zeg. onder het lezen had ik echt een rot gevoel in mijn buik. Ik ben door mijn ex achteraf ook heel erg bedrogen (ben nu gelukkig alsweer 2,5 jaar super gelukkig met mijn huidige vriend) en heb daar wel wat schade door opgelopen om het zo maar te zeggen . Als het mij nu zou overkomen, wat jij nu hebt doorgemaakt/doormaakt, zou ik dat echt niet aankunnen!

Leef erg met je mee en kan me goed inbeelden hoe je je zou (kunnen) voelen!

Wens je iig heel veel sterkte en een geweldige vent voor in de toekomst die jou heel erg waard is!

Liefs, mellanie

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 11:20

Jee wat een eikel zeg....

Je wilt het nu vast niet geloven, maar er komt een dag dat ook jij zegt ja ik ben beter af zonder hem!!! En ik weet zeker dat jij een vele betere vent verdiend dan wat er nu is gebeurd.

Heel veel sterkte.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:42

Jeetje wat een hufter.. jou niet willen kwetsen, nee of dit niet kwetsend was.. Maargoed genoeg over hem. Ik wil je heel veel sterkte wensen komende tijd; uithuilen, chocola eten en een overdosis aandacht van vriendinnen wil misschien helpen Lachen

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 15:29

polly2 schreef:

Jeetje, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken.. Maar als je van iemand houd dan doe je zoiets toch niet? Verdrietig

Edit: En al helemaal niet als je een relatie hebt!

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 15:48

Vreemd gaan is echt not done. Boos!

Je kunt je geliefde dit niet aan doen, dan kan je beter eerst de relatie verbreken.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:04

Pfff naja beter dat je het nu weet, dan over 10jr en je met kinders had gezeten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:54

Jeetje meid, ik lees het nu pas!

Wat een e*kel... Ik snap echt dat het je pijn doet, ik ken het...

Er is niks vervelender als uit elkaar gaan terwijl je weet dat je allebei nog van elkaar houdt..
Maar idd, het vertrouwen is weg!
Niet meer aan beginnen!

Ach gut voor jou!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:22

had al gereageerd , maar wat me nu nog niet helemaal duidelijk is; zit hij nu tijdelijk bij dat meisje in huis, als vrienden? Of hebben ze relatie en wonen ze daar nu samen? Sorry als ik ergens over heen gelezen heb.

xxmellaniexx

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:12

ik heb je topic een beetje gevolgt en al eerder een bericht geplaatst.
maar wat een rotstreek zeg om 2x over vreemd te gaan.
ik ben er nooit achter gekomen en tot de dag van vandaag wordt het nog steeds ontken t maar heb wel het idee dat mijn ex is vreemd gegaan met zn ex. want we hebben dan een jaar gehad en het was goed een week uit of hij liep alweer bij zn ex. en we spraken nog wel is af en zag kleren van hem in de auto liggen en toen moest ie het dus wel vertellen. maar ik vind het zo super rot voor je.
ik wens je heel veel sterkte en je moet maar zo denken hoe moeilijk het nu ook is je verdient wel zoveel beter. maar het is allemaal makkelijker gezegt als gedaan.
STERKTE

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:38

meisje19 schreef:
polly2 schreef:

Jeetje, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken.. Maar als je van iemand houd dan doe je zoiets toch niet? Verdrietig

Edit: En al helemaal niet als je een relatie hebt!

In principe niet nee. Maar als je van iemdna houdt, wil dat niet zeggen dat je niet in allerlei valkuilen kunt trappen. Dan druk je door het spannende gevoel of de verliefdheid die gevoelens naar achteren. En als je dan weer oog in oog staat met degene waar je van houdt, dan komt vaak het schuldgevoel.
Bedenk eens het volgende: de meeste kinderen houden ook heel veel van hun ouders...en toch spoken die kinderen ook wel eens dingen uit, waar ze diezelfde ouders waar ze van houden verdriet mee doen.
Dat is nu het gekke van mensen....dat dat dus kan en gebeurt.
Niet iedereen zit zo in elkaar, gelukkig.....maar een mens is maar een mens en is soms meer onder invloed van instincten en opwellingen dan onder invloed van zijn verstand. ze zeggen niet voor niets: berouw komt na de zonde.
denk eens goed na...heb jij nooit iemand verdriet gedaan, waar je van houdt? Ik wel hoor....
Maar vreemdgaan, dat niet.... Maar een ander weer wel...vrouwen net zo goed als mannen....Tja...het leven is soms raar!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 00:18

He meis, hoe is het nu met je? Voel je je al wat beter??
dikke knuffel!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 10:26

Wat een rotverhaal zeg. Heel veel sterkte!