Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is supertrots. En ik heb extra kunnen genieten van het NK omdat papa het zo naar zijn zin heeft. sweetheart schreef:Hoe gaat het inmiddels?
Is je vader al terug uit Griekenland?
Ik hoop dat alles nog steeds voorspoedig verloopt.
Veel sterkte en succes en beterschap voor je vader!
Als er idd slecht nieuws is laat ik sowieso iets weten. En af en toe natuurlijk ook een positieve update. Papa is weer terug uit Griekenland, waar hij twee weken is geweest. Hij heeft het er énorm naar zijn zin gehad, echt super!! Komende maandag gaat hij met een andere chemo beginnen, gewoon om te proberen.
Mijn vader wordt behandeld in het Catharina ziekenhuis te Eindhoven. 
Hij heeft nog wel goede dagen, maar het lijkt alsof die er steeds minder zijn. Ik vertrek (mits het niet stormt) vandaag met mijn paard naar de Achterhoek omdat ik drie maanden ga stage lopen bij Bit. Heb er enorm veel zin, maar het is natuurlijk ook wel afwachten hoe het verder gaat met mijn vader. Het is gelukkig niet de andere kant van de wereld, dus ben zo thuis als het nodig is. Ik ben zaterdag samen met 'm mijn spullen gaan wegbrengen en hij is ook meegeweest toen we bij de stal voor mijn paard gingen kijken. Hij weet dus waar we verblijven en dat is een fijne gedachte!