benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:11

Hoi allemaal!!

Vanaf nu kan er ingeschreven worden op www.inschrijfsysteem.nl!!

Hoop dat jullie allemaal meedoen!!

JO!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:24

Zodra de website online is wordt dat hier bekend gemaakt.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:33

Ik probeer net iemand in te schrijven, maar dat lukt nog niet.

*edit* nu is het wel gelukt. Ik zie dat er maar 30 starts in de dressuur zijn.
Nog een vraagje. Ik dacht dat er geen springen zou zijn? En wat is eigenlijk koppelspringen en puntenspringen?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:20

Ik kijk net op www.inschrijfsysteem.nl en zie mijn show nergens bij staan Verward
Graag wat meer duidelijkheid hierover...is ook wel zo handig voor ons

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:31

Ik zie bij inschrijfsysteem dat er een vakje is HC dat je kunt aanvinken, waar staat dat voor?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:31

Emio, ik heb je gepb'ed hierover.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:15

Rinske schreef:
Ik zie bij inschrijfsysteem dat er een vakje is HC dat je kunt aanvinken, waar staat dat voor?

Hors Concours, buiten mededinging meedoen staat dat voor Knipoog

misschien dat ik dat doe, mn moeder vond het wat riskant ivm de verzekering waarvoor we hebben moeten tekenen dat Q nooit meer op wedstrijd wordt uitgebracht en dat ik hem dan 2 maanden na het afkeuren&terugkopen toch ga starten.

Als ik nu B inschrijf, maar het blijkt over bv 2 weken dat het zo goed gaat dat L1 ook kan, zou ik dat dan nog kunnen veranderen? heb nu pas 1x in de bak gereden, ging redelijk, alleen moeite met korte wendingen, vandaar dat ik nog twijfel welke klasse hij aankan.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:17

Citaat:
Alle klasse worden in handicap verreden, geef daarom aan in het veld 'Ruimte voor evt. opmerkingen' welke klasse je wilt starten.

die ruimte voor evt. Opmerkingen waar je je klasse in kan vullen zie ik er niet bijstaan op het inschrijfsysteem

[edit] wel dus, bij het inschrijven zelf Knipoog het staat alleen niet op de pagina die je ziet staan als je inschrijfsysteem opent

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:00

Is er al bekend welke proef er wordt gereden van de B? Mijn bijrijdsters willen graag oefenen Haha!

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:01

Renske20 schreef:
Als ik nu B inschrijf, maar het blijkt over bv 2 weken dat het zo goed gaat dat L1 ook kan, zou ik dat dan nog kunnen veranderen? heb nu pas 1x in de bak gereden, ging redelijk, alleen moeite met korte wendingen, vandaar dat ik nog twijfel welke klasse hij aankan.

zelfde vraag

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 18:15

hoi allemaal!!

Ben ik weer om jullie vragen te beantwoorden.

Wat betreft de proeven, dit zullen de reguliere proeven zijn uit het proevenboekje, oftewel de proeven voor februari. De mensen die een A-proef willen rijden starten proef 1.

Wat betreft hors concours dat is op deze wedstrijd niet van toepassing. Het inschrijfsysteem wordt ook gebruikt voor landelijke wedstrijden en is zeer uitgebreid in mogelijkheden. Op dit moment is het volgens mij nog niet echt bekend (helaas), maar daar gaat hopelijk verandering in komen!
Maar goed, er wordt wel door officiele jury's gejureerd en er worden protcollen ingevuld, echter er wordt niet voor winstpunten gereden.
Het is dus geen officiele wedstrijd en zal behalve in onze eigen administratie nergens komen te staan.

Inmiddels zijn er 4 inschrijvingen voor dressuur trouwens.
Het klopt inderdaad dat er toch gekozen is voor slechts een dressuurrubriek. Dit omdat we toch zoveel mogelijk publiek willen aantrekken en dit met springen waarschijnlijk beter zal lukken. Dit overigens op advies van de mensen van de locatie.
Daarnaast zijn we bezig met een aantal leuke verassingen, maar daarover later meer.
Door dit alles is er helaas nog maar ruimte voor 30 dressuurcombinaties ipv 65 combinaties. Hoop dat jullie dit begrijpen!!

Renske:
Mocht blijken dat je met Q toch een proef hoger wil rijden mail me dan even dan verander ik dit. Mijn mailadres staat bij de pagina van inschrijving.

Puntenspringen wordt beschreven in de informatie op het inschrijfsysteem. Het houdt in dat er een parcours zal worden opgebouwd wat bestaat uit hindernissen die varieren in hoogte, breedte en dus moeilijkheidsgraad. Hoe hoger de hindernis hoe meer punten hij opleverd indien deze foutloos gesprongen wordt. Elke combinatie krijgt 1 minuut de tijd om zoveel mogelijk punten bij elkaar te springen. De combinatie met de meeste punten wint uiteindelijk.

Koppelspringen is een speciale rubriek waarvan de precieze inhoud nog eventjes geheim blijft. Maar als het gaat worden zoals we hopen dan wordt het super. Hoop dus dat jullie wat die rubriek betreft nog even geduld hebben!

Als er meer vragen zijn dan hoor ik dat graag!

JO!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:37

dit koppel springen hoe gaat dat in zijn werking
voor dat ikme inschrijf wil ik wel weten wat dit allemaal inhoudt

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:40

oh ja je moet zeker voor elk onderdeel 7,50 betalen jah sorry maar ik regel dit normaal nie dan moet ik alvast gaan sparen hihihihih

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 09:37

Vraagje: Kan er binnen worden losgereden?

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:15

Ik heb ook nog een vraag over de uitslag van de dressuur. Komt die na de dressuur of pas aan het einde van de dag?

Misschien zou het handig zijn om iets meer informatie op inschrijfsysteem te zetten. Alleen al voor wat de dressuur betreft kan ik me voorstellen dat het verwarring op gaat leveren. Je kunt niet zien in welke klassen de andere deelnemers rijden. Ook voor mensen van buiten bokt, die niet weten dat er maar 1 groep voor de dressuur is, schept dit onduidelijkheid.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:30

kyrkelover schreef:
dit koppel springen hoe gaat dat in zijn werking
voor dat ikme inschrijf wil ik wel weten wat dit allemaal inhoudt

Het koppelspringen is vooralsnog NIET opengesteld voor inschrijvingen aangezien we het hier over hoog niveau hebben. Het zal een spectaculair shownummer worden .

Puntenspringen is wel opengesteld en is zeker de moeite van het mee doen waard.....

Inschrijfgeld bedraagd idd 7,50 per onderdeel
Laatst bijgewerkt door pegassa op 16-01-05 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:31

Bitwise schreef:
Ik heb ook nog een vraag over de uitslag van de dressuur. Komt die na de dressuur of pas aan het einde van de dag?

Misschien zou het handig zijn om iets meer informatie op inschrijfsysteem te zetten. Alleen al voor wat de dressuur betreft kan ik me voorstellen dat het verwarring op gaat leveren. Je kunt niet zien in welke klassen de andere deelnemers rijden. Ook voor mensen van buiten bokt, die niet weten dat er maar 1 groep voor de dressuur is, schept dit onduidelijkheid.

De uitslag komt aansluitend nadat de laaste combinatie de proef heeft verreden. Wel even de benodigde rekentijd in acht nemend Haha!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 14:36

Yep er kan binnen worden losgereden.

ik zal even aan de mensen van het inschrijfsysteem vragen of het mogelijk is om de klasses erbij te zetten aangezien we nu een gecombineerde rubriek hebben....

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 14:45

vanaf hoelaat moet ik er zijn??

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 19:07

oke ik ben er ook weer eens

vanwege priveomstandigheden heb ik me even terug moeten trekken maar ben nu weer vol op van de partij en ga me druk bezig houden met de catering.
tot nu toe heb ik 1 iemand die mij wil helpen

indien er meerdere mensen zijn die willen helpen pb me of voeg me ff toe via msn dit praat wat makkelijker (emmahamers16@hotmail.com)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:26

Hoi juline

Meld je even aan op de website van arabon, link staat hierboven. Daar wordt alles besproken wat organisatie betreft.
Catering is niet nodig, dat doet de manege allemaal zelf. Als je meer info wilt pb me maar of meld je aan op dat forum.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:46

Ik heb het doorgestuurd naar onze ponyclub. Wij gaan altijd gezamelijk naar wedstrijden. Mocht de penningmeester dit wat vinden dan zullen wij met een grote groep aanwezig zijn denk ik.
Nu maar hopen dat hij het wat vind, want het lijkt me erg leuk!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:50

Dat koppelspringen klinkt wel aardig

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:55

wat me met koppelspringen willen doe is ook erg gaaf.
Zodra we er meer bekend over maken gebeurd dat hier!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:56

je hebt twee inschrijvingen op L spr niveau, onder voorwaarde van voldoende deelname