Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shettiefan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:05

Zoiets heb ik al eens op een ander forum meegemaakt. Het meisje in kwestie wilde geen heks meer zijn en zette haar zogenaamde zelfmoord plus begravenis in scene, door zogenaamd als haar vriend in te loggen.

Via via zijn we er toen achter gekomen dat ze nog leefde en gewoon geen heks meer wilde zijn,maar ondertussen dachten duizenden mensen (ik overdrijf niet, ze was lid van heel veel forums, waarvan eentje zeker 2000 leden had) dat zij dood was.
Er zijn zelfs hele rituelen voor haar overgaande ziel uitgevoerd.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat jullie je op zijn zachts gezegd belazerd voelen.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:15

Ik denk dat deze dame (hoe ze ook heten moge, weet iemand uberhaupt wie ze echt is?) heel hard hulp nodig heeft. Ik heb geen flauw idee wat mensen hiertoe beweegt, maar meestal klopt er dan iets niet! Zielig voor haar...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:16

manonnetjoe schreef:
Ik heb van al die topics niks mee gekregen, dus ik heb net even de zoekfunctie gebruikt. Die enkele dingen die ik heb gelezen zijn heel verdrietig... En dan blijkt het gelogen te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen hier erg bezorgd om miep waren en gewoon besodemietert zijn. Echt zielig

zielig voor de mensen die met haar mee hebben geleefd, wel te verstaan... Scheve mond

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:31

LuvdaTossa schreef:
Yep Miep, Malle Babbe, Eluu, Elubonheur en Carmen. Dezelfde e-mail adressen of hele profiels hetzelfde.... Triest....

dan ga je toch bijna denken aan meerdere persoonlijkheden ofzo? zeker omdat ze als bv mallebabbe echt aso was, en als miep weer vrij aardig en rustig overkwam, etc

maar ik snap het niet, je krijgt een ban, maakt een nieuwe account, met dezelfde info als op je gebande account Verward

er zit echt een steekje los bij haar, gebrek aan aandacht of gewoon in de knoop met zichzelf

nouja, t is wachten tot ze weer een nieuwe account aanmaakt

SunnyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:35

Mijn mond valt werkelijk waar open van verbazing. Dit had ik echt nooit verwacht. Ik heb het topic namelijk gevolgd en me steeds afgevraagd hoe het met haar zou gaan.
Verschrikkelijk dat je mensen zo om de tuin kan leiden door zoveel leugens. Mensen die zoveel voor je over hebben.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:45

Shettiefan schreef:
Zoiets heb ik al eens op een ander forum meegemaakt. Het meisje in kwestie wilde geen heks meer zijn en zette haar zogenaamde zelfmoord plus begravenis in scene, door zogenaamd als haar vriend in te loggen.

Via via zijn we er toen achter gekomen dat ze nog leefde en gewoon geen heks meer wilde zijn,maar ondertussen dachten duizenden mensen (ik overdrijf niet, ze was lid van heel veel forums, waarvan eentje zeker 2000 leden had) dat zij dood was.
Er zijn zelfs hele rituelen voor haar overgaande ziel uitgevoerd.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat jullie je op zijn zachts gezegd belazerd voelen.

Dat verhaal ken ik ook, ik heb het samen met mn zus gevolgd, echt verschrikkelijk hoe ze het in elkaar toverde...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:01

Nou ik heb er een nachtje over geslapen en mn boosheid is weg, ben helemaal beduusd en verbaasd..Ze is gewoon ernstig ziek(heeft ze toch nog wat) en laat het daar maar bij...moet alleen niet uitvissen dat ze hier via een andere pc inlogt, want dan krijgt ze me toch een PB van me!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:02

frostwood schreef:
Maar wie heeft ervan gemaakt dat ze echt ziek in dr hoofd is?
Misschien is dat helemaal niet zo, en weet ze perfect wat ze doet e.d.
Ik bedoel, ik zou er niet versteld van staan als dit alleen een aandacht-project zou zijn geweest!

Nou ja, ziek in de zin van een behoorlijke tik van de molen zeg maar. Er kunnen verschillende ziektes, afwijkingen, stoornissen, syndromen verantwoordelijk zijn voor dit gedrag (gestoord gedrag noem ik het maar weer).
Of ze zo gaga is dat ze niet meer weet wat ze doet, betwijfel ik eigenlijk wel een beetje, maar in het hoofd van leugenaars en bedriegers zijn het geen leugens en/of bedrog. Misschien heeft ze zich wel een kriek gelachen, dat zei ik eerder al. Ik weet alleen wel zo goed als zeker dat ze zich hier niet schuldig over voelt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:22

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, omdat alles nu zo'n beetje wel gezegd is... Wat nu? Gaat Bart hier verder nog iets mee doen? Kunnen bokkers dus werkelijk gebant worden en een dag later weer gewoon met een nieuw account verder bokken? Ik heb gehoord dat dit wel vaker is gebeurd, met een jongen of zo kan dat kloppen?

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:22

Dat ben ik met je eens Lovely, als ze zich al rot voelt dan is het omdat ze zich 'onbegrepen' voelt ofzo, ik geloof ook niet in een schuldgevoel... Of ook dat moet gefaked zijn... Scheve mond

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:40

Ik weet niet wat ik lees.. Had dit ook zeker niet verwacht. Scheve mond
Ik heb 10 van de 20 pagina's doorgelezen maar
Ik heb maar 1 ding te zeggen:
AL IS EEN LEUGEN NOG ZO SNEL. DE WAARHEID ACHTERHAALT HEM WEL >;)

audrey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:09

Dit is echt gewoon eng!! Zou die miep wel eens willen spreken!!!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:12

die miep gaat hier echt niet meer reageren hoor....

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:14

Die Miep is gebanned dus die KAN hier niet eens meer reageren Knipoog

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:16

Heike"]
Reacties mogen natuurlijk in dit topic. Miep kan gewoon nog reageren. Houdt het netjes.
[/quote]

[quote="Justy schreef:
Die Miep is gebanned dus die KAN hier niet eens meer reageren Knipoog

Nu dus wel... Nou ik zit er niet mee hoor.... Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:23

Miep is gedurende het topic gebant, ze kreeg in eerste instantie de kans om te reageren, maar blijkbaar had ze daar geen behoefte aan.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:41

Miep is aan haar volgende carierre begonnen!!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:48

Wat bedoel je daarmee lundi?

Green

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:51

>;) ja lundi wat bedoel je?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:52

moment: gedurende topic? Of permanent? een ban..

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:55

Lundi denkt vast dat het een 13 jarig meisje is die nu heel erg in de problemen zit, waar ik me ook wel in kan vinden Tong uitsteken

horseless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:57

Kimberly, wat ik begrepen heb heeft Miep een permanente ban.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:59

oh ok dan horseless. Ja frostwood, ik denk dat ik weet welke jij bedoeld..

Shettiefan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:20

Ik heb nu globaal een paar topics gelezen van Miep
Tjee, ik wil niet stoken of ruzie zoeken,maar volgens mij kon je toch wel redelijk zien dat het sterke verhalen waren.
Ik wil niemand voor zijn schenen trappen. Maar de ziekte van pfeiffer,met een dubbele longontsteking en zware astma
Die meid heeft echt psychische hulp nodig.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:22

lundi schreef:
Miep is aan haar volgende carierre begonnen!!

Hier bedoel ik mee dat ze over het volgende aan het nadenken is,waarmee ze mensen de stuipen op het lijf kan jagen!
Ik keek verdorie iedere dag of er nieuws over Miep was,onbewust trek je het je toch aan en ben je er mee bezig!
Ik had zo met haar te doen en die ouders ook !
Heel vervelend dat je op deze manier in de maling genomen wordt,terwijl je zo met iemand meeleeft!