Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manonnetjoe schreef:Ik heb van al die topics niks mee gekregen, dus ik heb net even de zoekfunctie gebruikt. Die enkele dingen die ik heb gelezen zijn heel verdrietig...En dan blijkt het gelogen te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen hier erg bezorgd om miep waren en gewoon besodemietert zijn. Echt zielig
LuvdaTossa schreef:Yep Miep, Malle Babbe, Eluu, Elubonheur en Carmen. Dezelfde e-mail adressen of hele profiels hetzelfde.... Triest....
Shettiefan schreef:Zoiets heb ik al eens op een ander forum meegemaakt. Het meisje in kwestie wilde geen heks meer zijn en zette haar zogenaamde zelfmoord plus begravenis in scene, door zogenaamd als haar vriend in te loggen.
Via via zijn we er toen achter gekomen dat ze nog leefde en gewoon geen heks meer wilde zijn,maar ondertussen dachten duizenden mensen (ik overdrijf niet, ze was lid van heel veel forums, waarvan eentje zeker 2000 leden had) dat zij dood was.
Er zijn zelfs hele rituelen voor haar overgaande ziel uitgevoerd.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat jullie je op zijn zachts gezegd belazerd voelen.
frostwood schreef:Maar wie heeft ervan gemaakt dat ze echt ziek in dr hoofd is?
Misschien is dat helemaal niet zo, en weet ze perfect wat ze doet e.d.
Ik bedoel, ik zou er niet versteld van staan als dit alleen een aandacht-project zou zijn geweest!
lundi schreef:Miep is aan haar volgende carierre begonnen!!