Verder weet ik ook nog niet veel wat er is afgespeeld, maar ze zit nu dus in het vliegtuig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjokkemeule schreef:Ben in staat om aangifte te doen van ontvoering, zodat ze bij aankomst door de politie onderschept wordt. dan linea-recta terug naar huis. dat ze ook zomaar van school mee mag. Schandalig, eigenlijk zouden we de onderwijsinspectie moeten inlichten. Kan ze een heeel jaar op school overdoen, omdat die *(&^%(&%(&*)_)*&^^% vader van haar "even op vakantie" wil, godgloeiende....................
Sypheron schreef:Is het misschien geen idee om dit topic bij de politie af te leveren? En het hele verhaal van Lotte daar te laten vertellen? Eventueel een handtekeningen actie op te starten dat dit niet normaal is... ik weet het, het helpt niet veel meer voor Lotte, maar ik vind dit echt een belachelijke gang van zaken! Die meid wordt gewoon tegen haar wil in huilend en schreeuwend meegenomen door iemand die compleet gebrainwashed is...
samantha23 schreef:Ik lees dit verhaal nu pas, wat vreselijk.![]()
Echt ik heb er geen woorden voor.![]()
Maar Nathalie, waarom heeft de politie haar laten gaan?
sjokkemeule schreef:Ik draai NU de topics uit, en ga NU naar politie en justitie, of jullie het ermee eens zijn of niet, maar ik neem de evt. eindverantwoording dan wel. I'll keep you all posted, maar IK laat het er NIET bij zitten !!!!!