Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 08:50

MarlindeRooz schreef:
Ik wil naar de action maar de teckel mag dan niet mee. En dan is het stom. :+

Maar ik moet dingen hebben dus hij mag even in de auto wachten haha.

Prima te doen met dit weer hoor. <3

De kat die op mn schapenvachtje gepist heeft bij de deur........ *Zucht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 09:16

Dan plan je een dag in , zorg je ervoor dat je pony op de trailer kan om vervoerd te worden , hebt regelmatig app contact en lang gebeld om vervolgens op fb te lezen dat mensen voor een andere pony gaan.

Allemaal prima het is ook niet mijn keuze en geld. Maar stuur dan gewoon even een appje zodat ik mijn tijd niet zit te verdoen.

De pony moet langzamerhand vanwege mijn gezondheid wel weg. En als dit steeds gebeurd, tja dan zit ik er alleen maar langer mee.

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 09:24

Wat irritant zeg!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 09:40

Eerste keer bij een nieuwe tandarts, en dan ook nog op zaterdag ochtend... Nou ja, het is prima gegaan, maar er zijn leukere dingen te bedenken voor de zaterdag.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:02

Net een week geleden met de ene kat naar de DA geweest en nu mag ik straks met de andere omdat ze een haarbal er niet uit krijgt :=

Gelukkig zit de DA met weekenddienst vlakbij, en hoef ik niet uit te zoeken hoe ik met kat en al in Rijswijk kom.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:05

O fijn toch dat dieren meestal in het weekend zoiets hebben :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:12

Maar echt _O-

Ik wilde het eerst aankijken, maar toen las ik enge dingen over verstoppingen en spoedoperaties dus we gaan toch maar even langs :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:28

Froukje_J schreef:
Niet uit te houden jeuk onder m'n oksels word echt gillend gek..

Gebruik je deodorant of zoiets? En heb je allergie pillen in huis? Ik heb nu alleen voor nood een soort zoutspray. Al het andere is niet vol te houden. Geen idee wat er allemaal inzit tegenwoordig maar kwa allergie is dat geen succes meer. :n enige dat hielp was allergiepillen en veel koelen en uitzingen tot het over was.

Die stagiair :x het lijkt wel een nieuw soort mentaliteit tegenwoordig. Alles moet wijken voor de eigen ikke. Een houding die niet past bij een baan of verantwoordelijkheid. Ik zag gister een filmpje dat rondgaat van een Delta een huis verkoper. Die begint zijn praatje met "wil je overstappen Broer?" :oo |o En dan niet lijkt te begrijpen dat de man die opendoet van verbijstering in de lach schiet en er meteen helemaal klaar mee is :evaw: . En ik zie dat gedrag bij meer jongeren terug. -O-

Leuk speeltje met die eekhoorns. Mijn oude besje zou daar helemaal weg van zijn ook. Maar moet je dan als baas de eekhoorns steeds terugstoppen?

Verder las ik een stukje terug iemand die mogelijk een krisisopname moest krijgen. :knuffel: Hoe gaat het met je?

En veel stukke autos. Zo ellendig altijd want zonder is meest niet mogelijk.

Eventuele kopers komen niet opdagen of waren het kijkers?

En beestjes met ellende :(:)

Tandarts op zaterdag ochtend. Dat is apart

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 10:43

Lang wachten bij de kapper omdat ik eigenlijk geen tijd heb om te wachten, meer mijn probleem want kapper is gewoon druk is voor de kerstdagen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 12:39

Sterkte voor iedereen.

Sanano is je kapsel gelukt?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 12:40

DA vermoedt een keelontsteking, dus pijnstilling en AB mee en dan moet het na het weekend beter gaan.

Blij dat ik gegaan ben, blij dat het mee lijkt te vallen maar niet blij met het bedrag dat ik mocht afrekenen voor een weekendconsult :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 13:46

Vogelgriep hier dichtbij, dus de boeren hebben beperkingen.
Het hele land heeft al een poos een ophokplicht en voor de particulier een afschermplicht.

Zat net in de auto en als ik zie hoeveel gevogelte er nog gewoon zo buiten zit bij die burgers.
Maar als het kan wel een dikke waffel over de boeren...

Vogelgriep word overgebracht door de trekvogels, volle bak nu.
Hou jezelf ook gewoon aan de maatregelen.
Van mij mag dat oók wel eens gecontroleerd worden.
Want de NVWA staat nu bij elke boer waar nu noodzakelijk transport is met zijn bakkes vooraan, maar die groep word vergeten

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 13:52

karuna schreef:
Froukje_J schreef:
Niet uit te houden jeuk onder m'n oksels word echt gillend gek..

Gebruik je deodorant of zoiets? En heb je allergie pillen in huis? Ik heb nu alleen voor nood een soort zoutspray. Al het andere is niet vol te houden. Geen idee wat er allemaal inzit tegenwoordig maar kwa allergie is dat geen succes meer. :n enige dat hielp was allergiepillen en veel koelen en uitzingen tot het over was.

Die stagiair :x het lijkt wel een nieuw soort mentaliteit tegenwoordig. Alles moet wijken voor de eigen ikke. Een houding die niet past bij een baan of verantwoordelijkheid. Ik zag gister een filmpje dat rondgaat van een Delta een huis verkoper. Die begint zijn praatje met "wil je overstappen Broer?" :oo |o En dan niet lijkt te begrijpen dat de man die opendoet van verbijstering in de lach schiet en er meteen helemaal klaar mee is :evaw: . En ik zie dat gedrag bij meer jongeren terug. -O-

Leuk speeltje met die eekhoorns. Mijn oude besje zou daar helemaal weg van zijn ook. Maar moet je dan als baas de eekhoorns steeds terugstoppen?

Verder las ik een stukje terug iemand die mogelijk een krisisopname moest krijgen. :knuffel: Hoe gaat het met je?

En veel stukke autos. Zo ellendig altijd want zonder is meest niet mogelijk.

Eventuele kopers komen niet opdagen of waren het kijkers?

En beestjes met ellende :(:)

Tandarts op zaterdag ochtend. Dat is apart

Ik heb de ziekte van Dühring... een redelijk zeldzame ziekte die enorme jeuk en blaren veroorzaakt...
De medicatie die ik er voor kreeg werkte geweldig, alleen trok mijn lichaam het niet meer en moest ik constant overgeven..helaas vlamt daardoor de duhring weer vreselijk op... heb idd allergie tabletten geslikt net klasse 4 hormoonzalf gesmeerd voor een beetje verlichting. Hopelijk kan ik snel in het umcg terecht

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 13:56

Wellicht ben ik spuit 11...
Maar misschien iets met gluten binnen gekregen?
Duhring is onlosmakelijk verbonden aan coeliakie weet ik van een vriendin...

Sheabutter helpt haar de ergste aanvallen door te komen... Het verlicht en verzacht... En bied ook goed soepelheid voor de ( aangedane) plekken ..

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 14:52

Jolliegirl schreef:
Wellicht ben ik spuit 11...
Maar misschien iets met gluten binnen gekregen?
Duhring is onlosmakelijk verbonden aan coeliakie weet ik van een vriendin...

Sheabutter helpt haar de ergste aanvallen door te komen... Het verlicht en verzacht... En bied ook goed soepelheid voor de ( aangedane) plekken ..

Ik heb duhring en coeliakie en nee geen gluten binnen gekregen...
Sheabutter doet niks helaas

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 15:22

Puberzweet %) En dat je dan halverwege de was erachter komen dat je het wasmiddel bent vergeten :')

En ik moet zo nieuw hout in de houtkachel doen maar de kat ligt zo lekker op schoot -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 16:22

Zebrastreep schreef:
Dan plan je een dag in , zorg je ervoor dat je pony op de trailer kan om vervoerd te worden , hebt regelmatig app contact en lang gebeld om vervolgens op fb te lezen dat mensen voor een andere pony gaan.

Allemaal prima het is ook niet mijn keuze en geld. Maar stuur dan gewoon even een appje zodat ik mijn tijd niet zit te verdoen.

De pony moet langzamerhand vanwege mijn gezondheid wel weg. En als dit steeds gebeurd, tja dan zit ik er alleen maar langer mee.

Dat vind ik heel erg flauw.
Je zou bijna een aanbetaling laten doen de volgende x. -O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 16:29

En weer een dag zonder loon...
We tellen maar door..... :\
Collega heeft het wel al ontvangen, netjes gisteren na de email..

Heel fijn nu ik de week boodschappen moet betalen.... _-:(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 16:41

Iets verkocht op marktplaats. Man zou donderdag om 16.00 uur komen. Om 15.58 uur bericht dat hij het helaas niet ging redden maar zaterdag zou komen als dat goed was.
Dus ik zeg prima. Maar hij is niet geweest en ook niks meer gehoord. Nou dan gaat het weer terug de verkoop in hoor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:03

Pff irritant zeg

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:05

Weet een blond servies mok kapot. Ik durf ze niet meer te gebruiken want heb al 2x een gehad die brak. Maar vriendin van mij gebruikt niet anders dus ik dacht, probeer het toch nog een keer.

Resultaat; weer een gebroken mok. Ze zijn echt alleen maar gemaakt om mooi te staan in de kast....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:06

Jolliegirl schreef:
En weer een dag zonder loon...
We tellen maar door..... :
Collega heeft het wel al ontvangen, netjes gisteren na de email..

Heel fijn nu ik de week boodschappen moet betalen.... _-:(

Waarom ben je hierin zo afwachtend? Bel erachteraan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:15

Tancreda4 schreef:
Weet een blond servies mok kapot. Ik durf ze niet meer te gebruiken want heb al 2x een gehad die brak. Maar vriendin van mij gebruikt niet anders dus ik dacht, probeer het toch nog een keer.

Resultaat; weer een gebroken mok. Ze zijn echt alleen maar gemaakt om mooi te staan in de kast....

Je hebt wel pech dan zeg. Hier ook dagelijks blond mokken in gebruik (voor thee) en alleen 1 stuk doordat hij uit de kast viel toen mijn dochter wat probeerde te pakken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:21

Ze zouden daar toch prima tegen moeten kunnen? Mijn schoonmoeder gebruikt al 2 jaar elke dag haar Blond mok. En die drinkt echt 4 a 5 koppen thee per dag.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 17:25

Ja ik snap er ook helemaal niets van..... blijkbaar is net gekookt water te warm?? Terwijl ik deze nog voorbereidde door eerst van koud naar warm water uit de kraan erin te doen. Dat ging goed,.zodat hij opgewarmd was. Maar helaas toch de barsten erin en het water eruit.