Froukje_J schreef:Niet uit te houden jeuk onder m'n oksels word echt gillend gek..
Gebruik je deodorant of zoiets? En heb je allergie pillen in huis? Ik heb nu alleen voor nood een soort zoutspray. Al het andere is niet vol te houden. Geen idee wat er allemaal inzit tegenwoordig maar kwa allergie is dat geen succes meer.

enige dat hielp was allergiepillen en veel koelen en uitzingen tot het over was.
Die stagiair

het lijkt wel een nieuw soort mentaliteit tegenwoordig. Alles moet wijken voor de eigen ikke. Een houding die niet past bij een baan of verantwoordelijkheid. Ik zag gister een filmpje dat rondgaat van een Delta een huis verkoper. Die begint zijn praatje met "wil je overstappen Broer?"

En dan niet lijkt te begrijpen dat de man die opendoet van verbijstering in de lach schiet en er meteen helemaal klaar mee is

. En ik zie dat gedrag bij meer jongeren terug.
Leuk speeltje met die eekhoorns. Mijn oude besje zou daar helemaal weg van zijn ook. Maar moet je dan als baas de eekhoorns steeds terugstoppen?
Verder las ik een stukje terug iemand die mogelijk een krisisopname moest krijgen.

Hoe gaat het met je?
En veel stukke autos. Zo ellendig altijd want zonder is meest niet mogelijk.
Eventuele kopers komen niet opdagen of waren het kijkers?
En beestjes met ellende
Tandarts op zaterdag ochtend. Dat is apart