[VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 23:38

Douchen bij mammie was 2u enkele reis geweest haha.

Het ziet er allemaal fijn uit voor hoe lang het ook gaat duren!

Dat vind ik ook bij ons fijn, we hebben het goed aangepakt met het oog op 5-10 jaar gewoon fijn kunnen wonen. Ja het had misschien 30k bespaard maar nu woon ik gewoon fijn en als de nieuwbouw (die voor mij dus nu in Frankrijk zal zijn ipv NL) dan een jaar korter of langer duurt qua planning, sparen etc, jammer dan. Hadden we in oude zooi blijven wonen dan was het wel vervelend geworden.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 08:37

Veel gedaan hoor, ziet er prima uit om tijd in te wonen
Succes vandaag

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 09:20

Succes vandaag met verhuizen
Huis ziet er goed uit hoor!

nimbletje

Re: [VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 09:55

Succes vandaag! Het ziet er mooi uit allemaal. Wat een garde werkers zijn jullie. En ik hou ook van he schrijfstijl *\o/*

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-26 10:57

Mijn taak zit erop, ik heb Chef en mij verhuisd :+

Afbeelding

In het oude huis lopen momenteel 7 mensen rond door alle ruimtes heen, met alle deuren open en een drukke straat. Dus wij zijn vanochtend vroeg naar het nieuwe huis gegaan en wachten nu op de volle bakwagen en dan komen er in de loop van de dag nog 4 bussen geloof ik.

Ik moeite gedaan en Chef zn kussen meegenomen, nee hoor, lekker op een verhuisdeken liggen :')

Nog een paar uurtjes en dan klopt zijn wereld ook weer, mét upgrades *\o/*

Edit: het oude huis is schijnbaar al leeg en ze zijn met een colonne onderweg :=
Laatst bijgewerkt door Bielsje op 07-02-26 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 11:05

Ik vind het er supernetjes uitzien hoor!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 11:16

Succes.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 11:18

Spannende dag, superleuk! Succes

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 11:34

Het ziet er keurig uit hoor! Daar ga je denk ik heel fijn tijdelijk bivakkeren :D En als tijdelijk dan wat langer dan verwacht is geeft dat ook wat minder.

Dat je alle moeite doet om mand of kussen mee te nemen en de hond pontificaal ergens anders neerploft komt me bekend voor :+ Eigenwijze snuiters zijn het.

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 15:41

De foto's van binnen zien er fundawaardig uit hoor. Succes met de overhuizing!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 16:12

Het ziet er woonwaardig uit hoor. :j

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-26 16:14

Nou, 90% klaar :')

Afbeelding

Terwijl manlief het nieuwe kleed aan het ophalen is, lig ik even op de bank en doet Chef een dutje op ons oude kleed dat een kwart uitgerold in de woonkeuken ligt :o

Het is de hele dag droog maar wat een vieze bende is het geworden. Nadat iemand voor de 6de keer met de stofzuiger door het huis ging, heb ik iedereen eruit gebonjourd. Even rust en straks lekker schoonmaken. Heb ik voor het eerst zin in :D

Spoiler:
Nou ja, ik dénk dat ik nog van de bank af kom maar zeker weten doe ik het niet :+

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 17:39

Afbeelding

Geweldig ..die stoppenkast!
Kijk bij ons ( en ja manlief is de electro man pursang dus zegt ie ..ik denk dat ik er een glazen deur inzet zo'n mooie meterkast :+ ) daar zit nog steeds het kozijn niet in en de deur haha en wonen inmiddels al een hele tijd in de boerderij

Alleen wij blijven.. jullie moeten nog een keer :(:)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:23

Heerlijk, eindelijk uitslapen! Nou nee, toch niet :')

Om 6 uur werd ik wakker gemaakt door Chef... Dat kan nu gewoon nu we beneden slapen natuurlijk. In het oude huis lag hij altijd in de loveseat te slapen, op de bank en op het kleed en dat rouleerde in de nacht. Nu was hij blijkbaar in de veronderstelling dat hij niet meer op de bank en de loveseat mocht dus ik ben op de bank gaan zitten en gezegd dag hij er ook op mocht. Chef op de bank maar hij bleef onrustig. Zat ik in het oude huis altijd links, is dat rechts geworden in het nieuwe huis... Dus ik aan de linkerkant gaan zitten, met mijn neus in de TV en nu ligt Chef al 1,5 uur comateus tegen me aan te dromen _O-

Ik heb het koud, ik heb dorst maar hondenkind is gelukkig en ik dus ook. Al ben ik wat jaloers op manlief die lekker in bed ligt te snurken :Y) In ieder geval alle tijd om te bedenken wat ik waar wil in de woonkamer :+

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:38

Wauw ik was een paar dagen niet op bokt en hoppa gewoon verhuisd. Het ziet er super uit voor een tijdelijk huis prachtig!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:04

Nee, nee, neeeee.... Op de valreep gewoon toch nog even een relatietest hoor :evaw:

Vorige week hebben we de tv in de slaapkamer* opgehangen, stekker weg. Niet raar want die tv hebben we weggehaald voor het verkoopklaar maken van het nieuwe huis en alles daarvan was in een doos verdwenen. Tv naar de zaak want daar stond hij veilig.

Gisteren stekker (nog) niet teruggevonden dus ik vandaag op pad voor een stekker. Bij winkel nummer 3 eindelijk gevonden *\o/*.

Stekker erin, tv aangezet, scherm kapot |o. Blijkt manlief te hebben gedaan met inladen op de zaak :roll:
Hij dacht dat het goed was gegaan maar niet dus...

Stand van zaken is nu;
- 1 kapotte wc pot
- 1 kapotte tv kast
- 1 kapotte tv

En werkelijk alle 3 door manlief :=

Verder ben ik heel blij met het huis en hoe het geworden is. Maar ondanks dat al onze spullen er staan, hebben we beiden niet het gevoel dat het ons huis is :+. Iemand tips?

*Is een tv in de slaapkamer echt nodig? Nee, normaal niet nee. Maar als ik straks 2 weken plat lig, stiekem toch wel. De mensen in de tv zijn mijn vrienden :Y)

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Ah dat gaat lekker met die man van jou. :D

Wat betreft thuisvoelen, dat kost gewoon tijd. Je bent blij met hoe t eruit ziet. Je moet gewoon nieuwe routines ontwikkelen, komt goed.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Oef dat is balen, maar dan zit er niks anders op dan dat de tv uit de woonkamer naar de slaapkamer gaat zodra je plat gaat.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:40

Jou man is van het lompe type dus.
En een tv op de slaapkamer hoeft niet, maar ik heb m ook en gebruik m alleen om radio te luisteren _O-

Thuisvoelen komt wel. Alles moet nu normaal gaan worden daar, er moet een nieuwe routine komen. Komt vast snel

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:49

Met routines hebben jullie wel een punt, die zijn allemaal weg. Ik weet ook gewoon niet meer hoe ik moet koken, dat ik lampen uit moet doen, hoe ik gordijnen moet openen (spoiler alert: die trok ik eraf)... Maar we hebben dit gevoel beiden nooit gehad na een verhuizing, het is echt heel erg apart allemaal.

Manlief denkt dat we allebei denken dat het te mooi is om waar te zijn, dus zal het wel niet waar zijn :Y)

@Mer1980, ik heb een vaag vermoeden dat eerder het bed naar de woonkamer gaat, dan de tv naar de slaapkamer. Ze zijn werkelijk waar de meeste tijd van de hele verhuizing kwijt geweest aan de tv uit de kast halen en er weer inhangen _O-

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:45

Of een tweedehandsje? Lijkt me toch wel heel fijn als je straks weer een beetje uit bed kan komen maar nog veel rust, om je in verschillende ruimtes te kunnen begeven.

(Gordijnen nog te redden?)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:21

Wat vervelend dat het niet voelt als thuis. Hopelijk komt het wel snel! Dat je moet wennen is logisch, maar het gevoel zou wel goed moeten zijn. Je hebt er in ieder geval een prachtig plekje van gemaakt :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:35

Ik snap je gevoel wel, dit is namelijk een 'tijdelijk' huis. Dat heb ik ook.

Wij wisten ook vanaf het begin al dat we 5-10 jaar in dit huis gingen wonen en dan nieuw bouwen. Dus bij alles wat je dan doet is het, heeft dit nut of is het de investering niet waard? En dat geldt ook voor hoe maak ik het mijn thuis, hoe ver ga je.

Het is ondertussen nu wel ons huis maar nooit 100% want 'tijdelijk'.

Probeer het gewoon fijn te vinden dat je nu een plek hebt om te wonen waar je je prettig voelt. Dat thuis voelen is als het goed is de plek, misschien niet direct het huis.

Waarom hebben jullie nu juist die plek gekocht?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 17:58

De plek is onze droomplek, nooit hadden we gedacht zoiets te kunnen kopen! Misschien heeft manlief wel een punt, is het gewoon echt dat we het nog niet kunnen geloven ofzo :')

Ondertussen heb ik een nieuw televisie vriendje, een nieuwe. Na MP te hebben afgespeurd en alle krochten van het internet, bleek nieuw goedkoper te zijn. Wat een goudzoekers toch in NL :+

Ik begon me ondertussen ook af te vragen waar mijn MP gordijnen bleven, die zijn naar een compleet ander adres gestuurd _O-

Het zou zo fijn zijn om wat voor die enorme ramen te hebben hangen, helemaal als ik na vrijdag van de wereld ben en er niet aan denk dat ik gekleed naar de wc en badkamer moet nu :Y)
Laten we maar hopen dat ze deze week nog komen :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:16

Misschien wat planten en foto's neer zetten? En verder zal het vooral tijd nodig hebben :)