Hoax doet meestal net z'n oog dicht. Boel is onscherp of overbelicht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
#SNUFFELSANTA week 39 woensdag schreef:Is jouw hond een apporteer-koning of kijkt 'ie je alleen maar aan met “haal het zelf maar?"
Konstantine schreef:Ik vind de structuur van ruwharige honden ook apart, ik wilde ook echt heel graag een zachte hond om te knuffelen.
Kwam bedrogen uit, want hij kan nog geen seconde stil zitten
AfricanLady schreef:Amigo ging accepteerde moeizaam het roesje en bleef eerst wat braken.
Maar later ging hij toch slapen en ging de operatie goed dus dat is erg fijn
Toen ik hem ophaalde stond hij alweer te springen haha.
De dierenarts heeft zo weinig if mogelijk haar weggehaald dus dat wordt erg gewaardeerd! Gezien hij veel mee gaat op wedstrijd en de lengte al snel 6 maanden duurd voor het terug is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]#SNUFFELSANTA week 39 woensdag schreef:Is jouw hond een apporteer-koning of kijkt 'ie je alleen maar aan met “haal het zelf maar?"
Leslie aporteert ook echt en amigo die weet soms niet of hij achter de bal aan koet rennen en als hij het doet brengt hij hem niet terug haha
Oja afgelopen zondag stond amigo in de jackpot klasse op groomania en was hij echt prachtig geknipt!!
Dit jaar deed ik niet mee maar had ik hem verhuurt aan een collega en wat deden ze het goed.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
Citaat:#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:
Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
Sastaic schreef:Citaat:#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef: