Ik krijg net een spraakbericht van Chantal met de vraag of ik de updates toch nog even wil blijven doen, want typen kost haar erg veel energie.
Dus hierbij de update die ik nog regelmatig van Martin krijg.
Hier de nieuwe update van Chantal:
Afgelopen week heeft ze grote stappen gemaakt.Inmiddels naar een andere afdeling gegaan dus gelukkig van de ic af.Wel valt de dialyse zwaar voor haar maar dat is een bekend verschijnsel,het is ook niet niks om dit iedere dag te ondergaan.Ze is inmiddels op de andere afdeling verplaatst naar een andere kamer van 63 naar 65 dit om haar beter in de gaten te kunnen houden.Ze laten haar nu nog meer zelfstandig ademen en ze heeft ondersteuning met zuurstof via de neus.Vandaag weer bij haar geweest en de canule is er nu ook uit, krijgt ook sliktherapie en langzaam maar zeker mag ze binnenkort waarschijnlijk ook overstappen op vast voedsel maar maar dat zal in beginsel niet te veel en te groot zijn morgen krijgt ze gepureerde maaltijd soep. Verder gaat het goed met haar begint en lekker te babbelen en vragen te stellen over de afgelopen tijd.Ik geef haar dan ook eerlijk antwoord
-------
Chantal spreekt goed voor iemand die net van beademing af is! Is goed verstaanbaar en weet duidelijk wat ze zegt en wat ze leest.