Samantha_ schreef:Ik 55 pakketten, nr 94 van 3482 accounts.
Best veel.
O leuk, hoe heet die documentaire?
The shopping conspiracy.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:foxy80 schreef:Gelijk werk van gemaakt, jaarvoorraad WC papier online gekocht met kortingscode dankzij google, voor minder dan de helft wat ik normaal betaal.
Waar precies? En met welke kortingscode? Asking for a friend.
pmarena schreef:Hier hetzelfde "probleem"... het goedkoop kopen lonkt wel, maar verantwoord kopen en "put your money where you mouth is" vind ik ook heel erg belangrijk.... en niet al teveel gifzooi binnenkrijgen vind ik ook wel een prettig idee
Hier 92 PostNL pakketjes. Ik hoop maar dat retouren van klanten ook meegerekend zijn
Maarja dat is dan alleen van PostNL hè!
Dan heb je ook de andere pakkettenbezorgers nog....
Maar hier nog in de afronding van verbouwing huis dus ja dan hoort het nog bij verbouwings- / inrichtingskosten vind ik....kastje hier, bloembak en rekje daar.....
En met opgroeiend kind moet je toch ook regelmatig iets van nieuwe schoenen enzo.
En cadeautjes voor verjaardagen....
Ik vind dat overzicht van Vinted elk jaar veel schokkender
Over afgelopen jaar op een paar tientjes na voor 3000 euro verkocht zegt Vinted![]()
Maar alles ook weer net zo hard uitgegeven blijkbaar, hoe dan
germie schreef:Samantha_ schreef:Ik 55 pakketten, nr 94 van 3482 accounts.
Best veel.
O leuk, hoe heet die documentaire?
The shopping conspiracy.
pmarena schreef:Wij zijn het stadium van prakjes al een poosje voorbij gelukkig
Ik laat af en toe wel wat uitbetalen op mijn privé-rekening, maar die gebruik ik dan weer voor nieuwe schoenen, nieuwe fiets, verjaardagscadeaus enzo. De rest gebruik ik om ook op Vinted weer nieuw spul te kopen in de volgende maten, of ook cadeaus voor verjaardag / Sint / Kerst enzo
Het streven is om nieuwe aankopen te doen van wat mijn verkopen opleveren.
Djiez ik heb 742 reviews ook echt, zulke dingen lopen toch sneller uit de hand dan je zou denken
What de F heb ik dan allemaal verkocht en gekocht
opisop_shop schreef:Hoe kun je nou een shirtje van 12 euro een jaar later 2ehands voor hetzelfde bedrag verkopen?