Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Oeh spannend. Zat even te kijken, daar staan wel echt toffe plekken tussen op de website in Oirschot.
Hemrik bezichtigen, is dat haalbaar voor jou, ik heb werkelijk geen idee waar je nu woont en hoe ver dat is.
Als het een beetje te doen is, zou ik iig gaan kijken. Ook een niet succesvolle bezichtiging levert vaak nieuwe inzichten op.
BeFunny schreef:Nou ik heb even de tijd genomen nog zonder te weten wat voor huisje het is om de site te bekijken.
Maar ik heb mijn makelaar net bericht dat ik niet op dit soort gezeik kwa regeltjes zit te wachten. En uhm niet commercieel dat is ook maar hoe je het bekijkt![]()
https://www.stillewille.nl/informatie#docs
MarliesV schreef:Nou duidelijk dat dit hem niet wordt zeg.
Ik zag op die website van Stille Wille ook een chalet van 3ton. Dat blijft meer bij de weg zeg maar.
Snap je twijfel overigens heel goed, als hij dit als passend ziet.....qua locatie ed heeft hij gelijk, maar verder....
BeFunny schreef:Het geen waar ik nu mee zit is dat mijn aankoopmakelaar dat huisje in Haaren op 285 heeft geschat als dat huisje in bewoonbare staat is. Dat huisje op volledig eigen grond. En vervolgens met dit aan komt zetten als potentieel. 380 zonder grond. Dan denk ik waar klopt hier iets niet. Want dit is ook een houten chalet en iets kleiner.
prompter schreef:Je hebt gezien dat die in Rheden pal naast een speeltuin ligt? Dat zou mij wel afschrikken, vooral door mogelijke hangjeugd in de avond.