_San87_ schreef:45 km wagentjes op autowegen (waar je 80-100 mag). Ga. Weg.
Mogen die daar uberhaubt rijden? Link zeg, voor alle deelnemers.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Oh echt?Op 80 wegen vind ik het echt levensgevaarlijk...
DuoPenotti schreef:Bellatrix schreef:Die mogen toch alleen op max 60 wegen?
Nee ze mogen ook op 80 km wegen.
Behalve als er een verbod is voor langzaam verkeer.
Zo'n bord met een trekker, brommer en fiets er op afgebeeld
Zebrastreep schreef:Midden in de nacht en opeens zit ik mij heel druk te maken over mijn paard.
Heb ik wel een goede inschatting gemaakt over de wond? En zorgen over dat ze pijn heeft en licht kreupel is. En gelijk angst dat het been stuk is... ze heeft artrose en is niet meer de jongste.
Stalgenoot is nog langdurig wezen kijken omdat ik moest werken en gaf aan dat ze inderdaad voorzichtig loopt maar de wond valt mee.
Morgenochtend gelijk maar heen....
melanie0906 schreef:Het zusje van een hele goede vriendin heeft vandaag op 21jarige leeftijd euthanasie gekregen.
Mensen sta vandaag even bij stil bij het leven. Het niet allemaal zo vanzelfsprekend is. En wees dankbaar voor wat je hebt. Haar was het helaas niet gegund. Dus laten we in haar eer er even bij stilstaan…![]()
Hutcherson schreef:Zebrastreep schreef:Midden in de nacht en opeens zit ik mij heel druk te maken over mijn paard.
Heb ik wel een goede inschatting gemaakt over de wond? En zorgen over dat ze pijn heeft en licht kreupel is. En gelijk angst dat het been stuk is... ze heeft artrose en is niet meer de jongste.
Stalgenoot is nog langdurig wezen kijken omdat ik moest werken en gaf aan dat ze inderdaad voorzichtig loopt maar de wond valt mee.
Morgenochtend gelijk maar heen....
Vergeet niet dat het lichaam zelf heel erg veel kan oplossen en compenseren.
fjordjes schreef:Mijn werkgever, echt dat die maar heeeeeeeeel diep in de stront mag zakken. Al bijna een jaar steeds gekut met de roosters. In mijn rooster stond dat ik om 8.30 op locatie Z moest werken, ik daar heen staan ze daar al met z'n tweeën en krijg je te horen 'ja vergeten uit het rooster te halen'. Zeiden ga maar naar locatie L. Ik bellen voor locatie L, nee kan niet daar werken ze ook al met z'n tweeën. Nou ben toen maar naar huis gegaan, dat ze het uitzoeken. Elke keer gezeik met het rooster en ik heb heel veel minuren, buiten mijn schuld om. Ze wilden mij ook al maandag uitroosteren en woensdag laten werken zonder iets aan mij door te geven terwijl ik woensdag niet eens kon omdat ik al eerder had afgesproken voor apk van m'n auto. En dan maar praten als brugman om het voor elkaar te boksen dat ze mij maandag laten werken ipv woensdag. Ben er zo klaar mee! Werk zelf vind ik leuk maar iedere keer door dit gezeik heb ik er geen zin meer in