xKatinkii schreef:Ja klopt! Je hebt alleen een grotere kans op een eenhoorn bij ezels en trekpaarden, kans van 2 op 5 in plaats van 1 op 5.
Oh dat wist ik niet eens!
Heeft dat vip extraatje daar ook invloed op?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:Heeft iemand een trekpaard of ezel te koop voor een redelijke prijs? Ik zoek die voor een doel.
Ik kan nog niet op de gereserveerde verkoop, eerst doel halen.
En ik wil mijn beste Lusitano merrie laten dekken. Wie heeft een goede hengst?
Martie schreef:Voor Mirabel. Ze heeft 2224 sterren en 22813 genetica (als ik goed kijk), en -49 blub. Ik zoek in elk geval een volbloed Lusi met 100 blub.
Jij weet waarschijnlijk beter wat een interessante prijs is dan ik![]()
Voor een echt goede hengst wil ik best wat betalen maar ik kan nog niet goed zien wat de prijs-kwaliteit verhouding is. Ik kan dan ook meteen voor de uitdaging een reproductie item plaatsen.
Ik heb net een Titaanuitdaging gewonnen. Hoe kan je die het beste gebruiken?
BlackClaw schreef:Martie schreef:Voor Mirabel. Ze heeft 2224 sterren en 22813 genetica (als ik goed kijk), en -49 blub. Ik zoek in elk geval een volbloed Lusi met 100 blub.
Jij weet waarschijnlijk beter wat een interessante prijs is dan ik![]()
Voor een echt goede hengst wil ik best wat betalen maar ik kan nog niet goed zien wat de prijs-kwaliteit verhouding is. Ik kan dan ook meteen voor de uitdaging een reproductie item plaatsen.
Ik heb net een Titaanuitdaging gewonnen. Hoe kan je die het beste gebruiken?
Wachten tot 10 uur, dan komen de weekend promos, dan zit er waarschijnlijk een godje in de titaan (kans op)
Edit: dekking staat
BlackClaw schreef:Martie schreef:Dus ik moet klikken op titaan en daarna is die niet weg maar kan ik het later weer proberen?
Of is hij na acceptatie van de prijs wel weg?
Dan is hij weg en kan je kiezen tot hoever je doorgaat, als je level 6 bereikt krijg je het godje.
xKatinkii schreef:Ik heb van alle trekpaard en ezel eenhoorn rassen meerdere setjes, dus mensen die niks hebben (en al bij de gereserveerde verkoop kunnen) mogen mij een berichtje doen en dan krijg je een setje voor het team, zodra het aangemaakt is en we een ras gekozen hebben :p