Malle_meid schreef:vandaag weer, iemand die je een hand geeft, maar alleen de hand uitsteekt en geen handdruk geeft, dus dat je dan een slappe hand vasthebt
Ik cringe dan echt, diep van binnen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Of van die ‘alpha-mannetjes’ die op een dominante manier je hand willen schudden, hun hand bijna verticaal houdend, zodat jij jouw hand dan helemaal zo moet draaien dat de handpalm naar boven wijst. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik weiger daar dus in mee te gaan en draai de hand dan altijd terug. Terug in je hok.
Schuur_ schreef:Het liefste steek ik gewoon mijn hand op en zeg ik hoi. Nu ik ouder word doe ik dat soms ook. Kom ik op een feestje en dan is het gewoon hoi tegen iedereen in plaats van dat gekus. Mijn vriend vindt dat vreselijk genant dat ik gewoon 0,0 poging doe om mensen te begroeten met 3 kussen maar jammer dan. Laat mij maar sociaal awkward zijn.
Goof schreef:Mo_86 schreef:Oh dat was echt een van de goede dingen van de Corona ellende: geen 3 zoenen. Ik vind het stom dat die ellendige traditie meteen terug keerde toen de crisis voorbij was. Brrr
Dat heb je zelf in de hand toch?
Schuur_ schreef:Het liefste steek ik gewoon mijn hand op en zeg ik hoi. Nu ik ouder word doe ik dat soms ook. Kom ik op een feestje en dan is het gewoon hoi tegen iedereen in plaats van dat gekus. Mijn vriend vindt dat vreselijk genant dat ik gewoon 0,0 poging doe om mensen te begroeten met 3 kussen maar jammer dan. Laat mij maar sociaal awkward zijn.