Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 15:43

Malle_meid schreef:
vandaag weer, iemand die je een hand geeft, maar alleen de hand uitsteekt en geen handdruk geeft, dus dat je dan een slappe hand vasthebt

Ik cringe dan echt, diep van binnen. :=

Mars

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:02

Of mensen die je hand veel te lang vastgrijpen en intussen tegen je gaan praten. Het hele verhaal gaat langs je heen en je denkt alleen maar ‘laat me losssss’ :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:16

Het liefste steek ik gewoon mijn hand op en zeg ik hoi. Nu ik ouder word doe ik dat soms ook. Kom ik op een feestje en dan is het gewoon hoi tegen iedereen in plaats van dat gekus. Mijn vriend vindt dat vreselijk genant dat ik gewoon 0,0 poging doe om mensen te begroeten met 3 kussen maar jammer dan. Laat mij maar sociaal awkward zijn.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:21

Of van die ‘alpha-mannetjes’ die op een dominante manier je hand willen schudden, hun hand bijna verticaal houdend, zodat jij jouw hand dan helemaal zo moet draaien dat de handpalm naar boven wijst. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik weiger daar dus in mee te gaan en draai de hand dan altijd terug. Terug in je hok.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:34

Mo_86 schreef:
Of van die ‘alpha-mannetjes’ die op een dominante manier je hand willen schudden, hun hand bijna verticaal houdend, zodat jij jouw hand dan helemaal zo moet draaien dat de handpalm naar boven wijst. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik weiger daar dus in mee te gaan en draai de hand dan altijd terug. Terug in je hok.

Of die even willen laten voelen hoe sterk ze zijn. Weer het andere uiterste. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:38

Anders gewoon zeggen dat je geen handen schud... Probleem opgelost.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 17:39

Schuur_ schreef:
Het liefste steek ik gewoon mijn hand op en zeg ik hoi. Nu ik ouder word doe ik dat soms ook. Kom ik op een feestje en dan is het gewoon hoi tegen iedereen in plaats van dat gekus. Mijn vriend vindt dat vreselijk genant dat ik gewoon 0,0 poging doe om mensen te begroeten met 3 kussen maar jammer dan. Laat mij maar sociaal awkward zijn.

Hihi nu moet ik aan reid denken van de serie criminal minds.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 18:03

Oh dat was echt een van de goede dingen van de Corona ellende: geen 3 zoenen. Ik vind het stom dat die ellendige traditie meteen terug keerde toen de crisis voorbij was. Brrr

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 19:24

Mannen die bij drie zoenen steeds dichter bij je mond kussen, niet oké :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 19:34

Mo_86 schreef:
Oh dat was echt een van de goede dingen van de Corona ellende: geen 3 zoenen. Ik vind het stom dat die ellendige traditie meteen terug keerde toen de crisis voorbij was. Brrr

Dat heb je zelf in de hand toch?

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 19:36

Ik heb de boks erin gehouden. Toch iedereen groeten, maar dat handen schudden hoeft voor mij ook niet per se. Gelukkig lieve omgeving die daar rekening mee houdt en iedereen vind tot nu toe de boks wel leuk. XD

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:47

Dat mijn buren 5 ! Auto's bij huis hebben. Parkeerplaatsen zijn niet in overvloed zal ik maar zeggen...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:47

judithM schreef:
Dat mijn buren 5 ! Auto's bij huis hebben. Parkeerplaatsen zijn niet in overvloed zal ik maar zeggen...

Ze willen naar werk elke dag een andere auto?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:50

judithM schreef:

Dat is niet alleen stom maar gewoon heel aso.

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:50

Hahaha, hij heeft een werkbus en een gewone auto die hij de hele week dus niet gebruikt. Zij heeft een auto die ze amper gebruikt. Zoonlief heeft een werkbus en een dikke andere auto die doordeweeks niet gebruikt wordt... |o

Op dit moment kon ik mijn auto niet op de gebruikelijke parkeerplaats zetten omdat van de 5 plaatsen, 3 door hen bezet zijn.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 23:28

Goof schreef:
Mo_86 schreef:

Dat heb je zelf in de hand toch?

Zeker! Maar ik merk toch wel dat mensen het vreemd vinden dat ik bij voorkeur geen 3 zoenen geef. Niet dat het me uitmaakt, ik doe er niet aan, punt. Maar het feit dat men het toch weer massaal is gaan doen stoort me wel, had niet gehoeven

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 23:53

Ik geef een hand als ik mij eigen voorstel, artsen geef ik dan weer geen hand.

Een hand vertelt veel over de persoon vind ik.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 01:01

Schuur_ schreef:

Hier nog zo 1, ik ben ook sociaal awkward op dat gebied. Liever gewoon beleefd groeten dan die 3 zoenen :') alleen bij mn ouders doe ik dat nog met knuffel.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 05:56

Ja een hand geven doe ik nog wel. Vind ik netjes maar als vrouw loop je dan toch vaak het risico dat er naar je toe gebogen wordt om te kussen en als je dan stoicijns blijft staan wordt het ook weer ongemakkelijk dus ik vermijd het of doe op een heel 'mannelijke'/zakelijke/afstandelijke manier een hand geven.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 08:48

Mensen in de stad als je aan het shoppen bent die met vier man naast elkaar aan het slenteren zijn waardoor je niet kan doorlopen en er lastig langs kan. Vooral als het druk is in het weekend. Vreselijk

Een hoofd die niet uit wil en je niet kan inslapen en als het dan eindelijk lukt om de haverklap wakker wordt in de nacht. Stom, ik wil een keer een goede nachtrust!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 09:30

Weten jullie wat ook stom is? Jeuk na het douchen. :x Gek word ik ervan!!! |o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 10:17

Dat er vorig jaar te weinig waterverbruik in rekening is gebracht en dat ik dat nu maar even mag gaan betalen. Ga sowieso om opheldering vragen wie zijn fout dat is geweest.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 10:30

Bellatrix schreef:
Weten jullie wat ook stom is? Jeuk na het douchen. :x Gek word ik ervan!!! |o

Dat zou kunnen afhangen van de temperatuur waarmee je doucht. Te warm kan de huid uitdrogen (en sommige shampoos ook).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 10:33

Ik douche niet heet. Warm dat wel. Graadje of 30/35? Onder de 40 iig. En ik gebruik al geen douchegel of iets in die geest. Maar de shampoo druipt wel langs mijn lijf en daar krijg ik ook jeuk van. Heb nu shampoo van de kapper en die geeft wel minder jeuk maar toch krab ik altijd een kwartier na het douchen. :\

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 10:40

Ik kreeg ook altijd last van jeuk op mijn hoofd en lijf met shampoos uit de winkel of van de kapper. Zelfs die je bij de apotheek kunt kopen (is vergelijkbaar met die uit de winkel, want zelfde producent), dus niet eentje op recept. Tegenwoordig gebruik ik de shampoo van Dermasence en sindsdien heb ik geen jeuk meer. Misschien is het ook wat voor jou? Of paardenmelk shampoo, daar had mijn broer veel baat bij. Het is een kwestie van uitproberen.