fjordjes schreef:Dat ik mij niet serieus voel genomen door mijn werk.
- eind vorig jaar heeft de toenmalige planner mij steeds teveel uren ingepland, ook zonder te vragen. Leidinggevende heeft er wat vanaf gekregen maar niet alles was gelukt maar daarna ging het wel een stuk beter.
- vanaf april weer een nieuwe planner, uren klopte niet voor mijn gevoel, appje gestuurd naar planner en die zei van wel. Voordeel van de twijfel gegeven maar wel alles in de gaten gehouden.
- in mei wèèr veels te veel uren ingepland, ook weer zonder te vragen. Heeft 2 weken geduurd voordat ik contact kreeg net m'n leidinggevende over dit probleem. 3 mei eindelijk contact gehad, 14 mei is er pas een mail gestuurd naar de planner dat ik niet zoveel uren ingepland mag worden en ook niet zonder te vragen.
Leidinggevende had mij daarover geappt en ik had toen gevraagd of de uren die teveel in het komende rooster staan eruit gehaald kunnen worden, hierop kreeg ik als antwoord dat die vraag bij de planner is neergelegd en daar zou ze eerst op antwoord wachten maar verwacht dat de planner met mij contact zou opnemen om dat te bespreken.
Dinsdag nog een appje gestuurd naar de planner met dat de uren teveel besproken zouden worden en wanneer die uit het rooster zouden worden gehaald, niks geen antwoord.
Tot op heden niks gehoord en heb me ziek gemeld want ik ben moe en het is me teveel aan het worden en ik wil niet nog een keer thuis komen te zitten.
Belde de planner vandaag op, dacht eindelijk gaan ze m'n uren eraf halen. Nee wilde ze weten of ik morgen weer ging werken of maandag. Niks geen woord gerept over de uren teveel.
Wilde daarom mijn leidinggevende morgen bellen maar die is blijkbaar dan afwezig.
Ik ben er zo ontzettend klaar mee en voel me totaal niet serieus genomen.
Toen ik vorig jaar m'n burn-out heb gehad werd er gezegd ja trek aan de bel als het niet gaat etc etc. Ik vind het al heel erg moeilijk om voor mezelf op te komen en nu luisterd er gewoon niemand naar mij.
Ben boos maar ik kan niks, loop tegen muren aan.
Wat een vervelende situatie