Die chaps ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:De meesten hadden dat elastiek sowieso óp hun cap zitten, ipv onder de kin. Bij ons tenminste.
Ik heb zelf wel eens een hersenschudding overgehouden dankzij de kapCap lag voor mij op de grond en ik ben er met mijn hoofd op gevallen
En die klittebandchaps met franjes
Ibbel schreef:Dat waren dan ook caps die het verschil echt niet maakten, als je op je harses vielVan die fluwelen dingen met een elastiekje onder je kin zonder enige demping in de schaal...
c_alsemgeest schreef:Wij hadden nooit een cap op, hoefde toen niet. Ook niet in de springles etc.
Als je daar nu over na denkt![]()
8nnemiek schreef:Op onze manege werd gewoon een driedubbel gevouwen wollen deken onder de zadels gelegd om ze soort van passend te krijgen
c_alsemgeest schreef:Ja... onze staleigenaar kon ook bulderen.... helemaal mooi als je met zijn allen tegelijk een volte halve baan ging maken "MET ENEN, MÁRRRRRSSSSSSSS!"
Ibbel schreef:c_alsemgeest schreef:Ja... onze staleigenaar kon ook bulderen.... helemaal mooi als je met zijn allen tegelijk een volte halve baan ging maken "MET ENEN, MÁRRRRRSSSSSSSS!"
Of Aaaarès. Want 'mars' was allang verbasterd hier... En het heeft best lang geduurd voordat ik begreep waar dat arès vandaan kwam