LaPluche schreef:Vechtende mannen buiten, schrik echt wakker. Nu natuurlijk nooit meer in slaap komen.
Matthew Perry is overleden, wat verschrikkelijk poedersuiker nieuws
Woooh hij was nog heel jong toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:LaPluche schreef:Vechtende mannen buiten, schrik echt wakker. Nu natuurlijk nooit meer in slaap komen.
Matthew Perry is overleden, wat verschrikkelijk poedersuiker nieuws
Suzanne F. schreef:Urbanus schreef:
In de 50 ofzo. Hij had wel een drugsprobleem maar er is nog niet bekend of dit de oorzaak was. Ze hebben hem verdronken gevonden in zijn jacuzzi.
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Mijn hond staat natuurlijk niet op wintertijd, dus die stond om half 8 te janken dat ze eruit wou
En au, spierpijn en dikke blauwe knie want ik ben gister onderuit gegaan
Half 8 is supernetjes toch!
Hondje van mijn moeder komt normaal om half 7-7 uur dus ja dat was vandaag een uur eerder.
Siggislief schreef:fjordjes schreef:Klote herrie omdat ze aan het slopen zijn hier naast. Buren zijn verhuisd vandaag en de nieuwe bewoner is al meteen aan de slag gegaan. Wordt nu al crazy van de herrie. En dat ze niet even aanbellen om te zeggen dat ze gaan slooen/verbouwen en dat het wel even kan duren. Maar zal wel aan mij liggen
Hopelijk beginnen ze morgen niet om 8u...
Alja schreef:Jij hebt een zware avond gehad ?
Want je bent niet zo scherp want het ging over de rugby die gisteravond was?
juval schreef:nou, de vraag kwam direct na het berichtje van Merlen, dus daar had het ook over kunnen gaan.